هرشل واکر نشان پلیس جعلی را در مناظره جورجیا علیه رافائل وارناک به نمایش گذاشت

نظرسنجی عمومی وارناک را با برتری اندک اما ثابت نسبت به واکر نشان داده است. اگر هر یک از نامزدها در ماه نوامبر بیش از 50 درصد آرا را کسب نکند، دور دوم برگزار می شود.

کمپین واکر با یک رشته رسوایی در مورد رفتار شخصی او خدشه دار شده است، از جمله ادعای اخیر مبنی بر اینکه او برای سقط جنین یک دوست دختر سابقش در سال 2009 علیرغم دیدگاه های سرسختش علیه سقط جنین هزینه کرده است. واکر این گزارش ها را رد کرده و زن را به دروغگویی متهم کرده است. در این میان پسر محافظه کارش به او روی آورده و او را دروغگو خوانده است.

در یک سخنرانی در سال 2019، واکر ادعا کرد که یک بار در اجرای قانون کار کرده است.

من زمانی را در Quantico در مدارس آموزشی FBI گذراندم. شما نمی دانستید که من یک نماینده هستم؟ من احتمالاً نباید همه اینها را به شما بگویم. شما به این مهم نیستید واکر در آن زمان گفت: بله، من در مجریان قانون بودم.

هیچ سابقه ای مبنی بر اینکه واکر در مجریان قانون کار کرده باشد وجود ندارد. او از این واقعیت سخن گفته است که یک کارت معاون کلانتر افتخاری دریافت کرده است که طبق گزارش ها توسط کلانتر شهرستان کاب در جورجیا به او داده شده است.

این رقابت یکی از نبردهای کلیدی در انتخابات آینده است که می تواند کنترل سنا را تعیین کند. وارناک، کشیش که در دور دوم انتخابات سال 2021 کرسی خود را به دست آورد، به دنبال اولین دوره کامل ریاست جمهوری خود است.

وارناک با اشاره به اینکه چگونه ستاره سابق فوتبال یک بار در مورد تیراندازی پلیس صحبت کرد، گفت: “یک کاری که من انجام نداده ام این است که هرگز تظاهر به یک افسر پلیس نکرده ام و هرگز تهدید به تیراندازی با پلیس نکرده ام.” طبق گزارش پلیس 21 ساله

هرشل واکر، نامزد حزب جمهوری خواه برای یک کرسی سنای ایالات متحده در جورجیا، توسط یک ناظم به دلیل چشمک زدن یک نشان پلیس “پاپ” در مناظره روز جمعه خود علیه سناتور دموکرات رافائل وارناک مورد توبیخ قرار گرفت.

“شما به خوبی از قوانین آگاه هستید، نه؟” مجری گفت

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

وارناک در طی پاسخ به سوالی درباره جرم و جنایت، از واکر انتقاد کرد که در گذشته به دروغ ادعا کرده بود که زمانی در مجریان قانون کار کرده است.

سپس واکر چیزی که به نظر یک نشان جعلی پلیس بود را بیرون آورد و آن را روی صحنه نگه داشت و باعث سرزنش یکی از ناظران شد.