با تمرکز اخبار کابلی روی ملکه، کمک های مالی سیاسی دموکراتیک کاهش یافت

مشتریان MissionWired شامل حداقل سه دموکرات سنا هستند که با کمپین های سختی برای انتخاب مجدد روبرو هستند که می تواند تعیین کند که آیا حزب کنترل سنا را حفظ می کند: رافائل وارناک از جورجیا، کاترین کورتز ماستو از نوادا و مگی حسن از نیوهمپشایر. این شرکت همچنین برای کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات، انجمن فرمانداران دموکرات و نماینده وال دمینگس، که سناتور مارکو روبیو در فلوریدا را به چالش می کشد، کار می کند.

نات بینز، یکی از مدیران MissionWired، یک شرکت جمع‌آوری سرمایه دیجیتالی که از دموکرات‌ها حمایت می‌کند، در مصاحبه‌ای در روز جمعه گفت که هرگز چنین خلاء اخبار سیاسی را در این مرحله از کمپین تجربه نکرده است.

بینز گفت: پوشش ملکه آن لحظه را مختل کرد. تقریباً به نظر می رسد که برای ساختن آن باید از نو شروع کنیم.»

او گفت: «یکی از عواملی که مدام مطرح شد، تشییع جنازه ملکه بود. “این قطعا به پیش بینی های ما آسیب می رساند.”

دموکرات ها گفتند که به کمک های مردمی – کمک های زیر 250 دلار – برای رقابت با هزینه های ابر PAC های همسو با جمهوری خواهان در تبلیغات تلویزیونی، به ویژه در ایالت های میدان نبرد، متکی هستند.

وقتی سناتور جمهوری‌خواه لیندسی گراهام از کارولینای جنوبی در این ماه لایحه‌ای را برای ممنوعیت سقط جنین در سراسر کشور پس از 15 هفته ارائه کرد، جمع‌آوران کمک مالی دموکرات انتظار داشتند که این طرح بر رسانه‌های خبری مانند MSNBC تسلط یابد و کمک‌های دلاری کمی برای نامزدها به همراه داشته باشد.

گاهی اوقات مرگ یک فرد مشهور می تواند تأثیر معکوس در جمع آوری کمک داشته باشد. بینز گفت، وقتی قاضی روت بادر گینزبورگ، دومین زنی که به دیوان عالی منصوب شد، در سپتامبر 2020 درگذشت، دموکرات‌ها کمک‌های مردمی را افزایش دادند. اما به گفته او امسال، مرگ ملکه احساس فوریت را ایجاد کرده است.

بینز گفت: “من هرگز ندیده ام که درآمد در یک روز در سپتامبر کاهش یابد.” وی افزود که او به طور کلی صحبت می کند، نه در مورد مشتریان خاص.

او گفت: «حمایت مردمی از کمپین‌های ما قوی‌ترین و مؤثرترین روشی است که می‌توانیم با موج مخارج GOP super PAC مقابله کنیم. ما به آمریکایی‌هایی نیاز داریم که به آینده کشورمان اهمیت می‌دهند تا نژادی را انتخاب کنند که به آن اهمیت می‌دهند، درگیر شوند و در ماه آخر فعال بمانند.»

لورا کارلسون، مدیر دیجیتال انجمن فرمانداران دموکرات، روز جمعه در مصاحبه ای گفت که جمع آوری کمک های مالی این گروه از هفته اول تا هفته دوم سپتامبر کاهش یافته است که از مجموع گذشته فاصله دارد.

دیوید برگشتاین، سخنگوی کمیته مبارزات انتخاباتی سناتورهای دموکرات، روز جمعه در مصاحبه ای گفت که کمک های مالی اندک برای این حزب بسیار مهم است.

ناگهان، هجوم سنتی پول نقد در ماه سپتامبر کاهش یافت، که دموکرات ها بخش مهمی از آن را به پوشش شبانه روزی دوره 10 روزه عزاداری ملکه که در روز دوشنبه در تشییع جنازه او به اوج خود رسید، نسبت دادند.

برای خبرنامه The Morning از نیویورک تایمز ثبت نام کنید

کریستین اسلیتر، سخنگوی کمپین، گفت: در 9 روز پس از مرگ ملکه، مجموع جمع آوری کمک های دیجیتالی برای دمینگ ها در مقایسه با نه روز آخر ماه اوت، حدود 60 درصد کاهش یافت.

به گفته نیلسن، شرکت تحقیقاتی معروف به ارقام رتبه بندی تلویزیونی، در ایالات متحده، بیش از 11 میلیون نفر مراسم تشییع جنازه ملکه را در شبکه های تلویزیونی کابلی و تلویزیونی روز دوشنبه تماشا کردند. مجموع شامل افرادی که از خدمات استریم استفاده می کردند نمی شود.

© 2022 شرکت نیویورک تایمز



منبع

دبورا ال. جارامیلو، دانشیار فیلم و تلویزیون در دانشگاه بوستون، در مصاحبه ای روز جمعه گفت: «این همچنین به نوعی تماشایی است که اخبار سیاسی وجود ندارد.

مشخص نیست که آیا پوشش سیاسی کاهش‌یافته به کمیته‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی جمهوری‌خواهان آسیب مالی می‌زند یا خیر. گزارش های مالی کمپین برای دوره ای که شامل مرگ ملکه می شود هنوز در دسترس نیست. طرفداران جمهوری خواهان برای مجلس سنا و مجلس نمایندگان به درخواست ها برای اظهار نظر در روز جمعه پاسخ ندادند.

جارامیلو که در حال کار بر روی کتابی درباره نحوه نمایش مرگ در تلویزیون است، گفت که پوشش بی‌وقفه مراسم خاکسپاری ملکه برای شبکه‌های خبری کابلی هزینه کمتری داشت و بر تمایل آنها به پوشش رویدادهای بسیار بصری تأکید کرد.

Binns گفت که در طول انتخابات میان دوره ای 2018، این شرکت در ماه سپتامبر 133 درصد افزایش جذب سرمایه داشته است. وی خاطرنشان کرد: امسال این افزایش به نصف پیش بینی می شود.

او گفت: «زمان ما در حال اتمام است.

اما آن‌ها پیش‌بینی نمی‌کردند که شبکه‌های خبری کابلی که با مرگ ملکه الیزابت دوم در 8 سپتامبر غلبه کرده بودند، سیاست را برای بیش از یک هفته به نفع آیین‌های باستانی، گارد نارنجک‌ها و کورگیس پادشاه به یک تفکر بعدی تبدیل کنند.