گاوین نیوسام پس از فراخوان «آسیب‌پذیر» خود در سال 2021 می‌گوید قطعاً برای ریاست‌جمهوری سال 2024 نامزد نخواهد شد.

در جشنواره تریبون تگزاسنیوسام گفت این فراخوان یک تجربه “هشیار کننده” بود.

فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام در طول کنفرانس کد سال 2022 Vox Media در 7 سپتامبر 2022 روی صحنه سخنرانی می کند.جرود هریس / گتی ایماژ برای Vox Media

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





منبع

فرماندار کالیفرنیا، گاوین نیوسام، اصرار داشت که در سال 2024 نامزد انتخابات ریاست جمهوری نخواهد شد، که بخشی از آن به دلیل انتخاب نزدیک خود در سال گذشته است.

نیوسام شنبه گفت: «منظورم این است که کالیفرنیا چه هدیه ای است. “چهل میلیون آمریکایی قوی هستند. ما در مورد توالت های دموکراسی صحبت می کنیم، و می توانیم ایده هایی را که در سراسر این کشور و در سرتاسر جهان تاثیرگذار است، گسترش دهیم. من به این امتیاز بسیار افتخار می کنم، و آن را قبول ندارم. یک روز اعطا شد.»

بیزینس اینسایدر قبلا گزارش داده بود که فرماندار دوره اول از انتخابات فراخوان در سال 2021 جان سالم به در برد، زمانی که بیش از 60 درصد از رای دهندگان ترجیح دادند او را فراخوان نکنند. انتظار می‌رود که او در نوامبر امسال در برابر سناتور جمهوری‌خواه ایالت برایان داهل در انتخابات مجدد خود پیروز شود.

فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام در طول کنفرانس کد 2022 Vox Media در 7 سپتامبر 2022 روی صحنه صحبت می کند.

فرماندار کالیفرنیا، گاوین نیوسام، گفت علیرغم شایعات، در انتخابات ریاست جمهوری 2024 نامزد نخواهد شد.

  • شایعات در مورد اینکه در صورتی که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن مجدداً انتخاب نشود، چه کسی می تواند نامزد احتمالی ریاست جمهوری دموکرات باشد، به گوش می رسد. نیوسام به عنوان یک دموکرات برجسته که به دلیل انتقادهای تند خود از جمهوری خواهان شناخته می شود، توسط دیگران به عنوان یک رقیب ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

    نیوسام گفت: «این اتفاق نمی افتد، نه، نه، اصلاً. “من آن را به فرانسوی، ایتالیایی گفتم. من آلمانی نمی دانم. یعنی نمی توانم آن را به اندازه کافی بگویم. اما از شما متشکرم. این متواضعانه است. شیرین است. این چیز خوبی است که از شما پرسیده می شود. منظورم این است. و من هرگز به سیاستمداران اعتماد ندارم، بنابراین متوجه شدم که چرا مدام می‌پرسید.»

    روز شنبه در مصاحبه ای در جشنواره تگزاس تریبون در آستین از نیوسام پرسیده شد که آیا او در نظر دارد در انتخابات بعدی برای ریاست جمهوری شرکت کند یا خیر.

    نیوسام از یک انتخابات فراخوان در سال 2021 جان سالم به در برد که بیش از 60 درصد از رای دهندگان ترجیح دادند او را فراخوان نکنند.

  • نیوسام گفت: “سال گذشته تقریباً به یادم آمد. آنها به سختی دنبالم رفتند. این هوشیار است و شما را از خواب بیدار می کند. چقدر آسیب پذیر است، چقدر سریع است، مردم چگونه می آیند و می روند و می دانید، مردم ارتباط شما را قطع کردند.”