بایدن چند روز پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 به سوالات بهداشتی پاسخ داد

جو بایدن: حالم عالیه میدونی، من تا آخر عمر دو شب کامل خوابیده بودم. [LAUGHS] در واقع سگم امروز صبح مجبور شد مرا بیدار کند. همسرم اینجا نیست، و معمولاً او را صبح ها بیرون می برد در حالی که من در طبقه بالا کار می کنم. بنابراین من حدود پنج دقیقه تا ساعت 7:00 این نازل بینی سگم را روی سینه ام احساس کردم.

و بنابراین، هر روز احساس بهتری دارم. من هنوز هم کمی گلو درد و کمی سرفه دارم. اما به طور قابل توجهی در حال تغییر است. الان در قسمت بالایی من است [LAUGHS] گلو. در واقع، بیش از هر جای دیگری در اطراف بینی من است. و اما آنها به من می گویند که این معادل دوره است. و فکر می کنم در مسیر بهبودی کامل هستم.

جو بایدن: خب، امیدوارم تا پایان این هفته شخصاً به سر کار برگردم. اما من – همانطور که می دانید، من یک برنامه کامل را حفظ کرده ام. منظورم این است که من امروز چهار رویداد مهم را انجام داده ام. و من هستم– و امروز تا ساعت 9:30 شروع نکردم. اما– و من امروز احتمالاً تا ساعت چند است؟ حدود ساعت 6:30 تمام می کنم. [COUGHS]

البته من همان ساعت ها را رعایت نمی کنم. اما می دانید، من تمام نیازهایم را که پیش از من است برآورده می کنم. و ما در حال تصمیم گیری در مورد طیف وسیعی از موضوعات دیگر نیز هستیم.



منبع

آقای رئیس جمهور، با کووید چه احساسی دارید؟

جو بایدن: به خواست خدا.

پس نه، اما حالم خوب است. صدای من هنوز خش دار است. من هر روز صبح خورده ام، [COUGHS] هر روز بعدازظهر، یعنی ببخشید، هر شب، یک سری آزمایشات کامل انجام می‌دهم، از دما گرفته تا اکسیژن [INAUDIBLE]، اکسیژن در خون من، به نبض من، یعنی دقیقاً در سراسر تخته. و تا اینجا همه چیز خوب است. منظورم این است که همه چیز روی دکمه است.

چقدر مهم است؟

آقای رئیس جمهور؟

فکر می‌کنید چه زمانی شخصاً به سر کار برمی‌گردید، آقای رئیس‌جمهور؟

طی جلسه ای در مورد نیمه هادی ها در کاخ سفید، پرزیدنت بایدن که به صورت مجازی در آن شرکت کرد، به سوالاتی در مورد اینکه چند روز پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 چه احساسی دارد، پاسخ داد.

رونوشت ویدیویی