بایدن با یک پله صعود مجدد به نیروی هوایی، برای بار دوم در دو هفته دیگر سفر می کند

پرزیدنت جو بایدن در مراسمی در نزدیکی پل ادموند پتوس در سلما، آلاباما، ایالات متحده، یکشنبه 5 مارس 2023 سخنرانی می کند.

آن حادثه اندکی پس از بایدن رخ داد سفر خود به اروپای شرقی را به پایان رساند برای بازدید از اوکراین و لهستان، و بایدن را درگیر کرد که در نزدیکی بالای پلکان روی آسفالت فرودگاه، قبل از اینکه خودش را بگیرد، به حالت تکان دادن حرکت کرده و وارد هواپیما شود.

گاف های بایدن: رئیس جمهور در ژانویه 0.500 خفاش می کند، یک لغزش هر روز دیگر

پرزیدنت بایدن هوا برای یک

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در 5 مارس 2023 از پایگاه گارد ملی هوایی دلاور در نیو کسل، دلاور، ایالات متحده، برای سفر به آلاباما به Air Force One می رود.

پرزیدنت بایدن در روز یکشنبه، 5 مارس 2023، هنگام سوار شدن به Air Force One در مونتگومری، آلاباما، دچار لغزش شد.

پس از سقوط مارس 2019 که در آن فیلم بایدن در حال زمین خوردن روی چند پله فیلمبرداری شد، کاخ سفید گفت که او «صد درصد خوب عمل می‌کند» و علت این سقوط را شرایط طوفانی عنوان کرد.

در برنامه FOX NEWS بخوانید

بایدن در سلما صحبت می کند

توماس کاتناچی از فاکس نیوز در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

در این ویدئو، بایدن در حالی که به بالای پله‌ها نزدیک می‌شود، تلو تلو می‌خورد، اما قبل از اینکه کاملاً به جلو بیفتد، می‌تواند تعادل خود را بازیابد. این پس از ویدیوی ویروسی از سقوط بایدن هنگام سوار شدن به Air Force One در ورشو، لهستان، در 22 فوریه منتشر شد.

آخرین اشتباه بایدن یکشنبه رخ داد که او پس از سفر به سلما برای بزرگداشت 58 سالگرد راهپیمایی یکشنبه خونین، رویداد مهم جنبش حقوق مدنی، فرودگاه مونتگومری، آلاباما را ترک می کرد.

اشتباه ظاهری بایدن در پله های منتهی به ایر فورس وان تقریباً دو سال پس از او رخ می دهد به طور مشابه روی همان پله ها افتاد در پایگاه مشترک اندروز.

رئیس جمهور جو بایدن ایر فورس وان

به نظر می رسد پرزیدنت بایدن یک بار دیگر هنگام تلاش برای سوار شدن به ایر فورس وان این هفته دچار لغزش شد و این دومین باری است که رئیس جمهور 80 ساله در کمتر از دو هفته در بالا رفتن از پله های هواپیمای خود با مشکل روبرو می شود.

بایدن می گوید برخی افراد فکر می کنند او “احمق” است، درست قبل از اینکه نام کنگره را اشتباه بگیرند

در هر دو مورد مشخص نیست که چه چیزی ممکن است باعث شود بایدن روی پله‌ها برود.