سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید ماریان ویلیامسون را زیر سوال می‌برد و گزارش‌ها به این موضوع واکنش نشان می‌دهند

HuffPost برای واکنش ژان پیر به این نظرات تماس گرفت، اما او بلافاصله پاسخی نداد.

مربوط…



منبع

برخی از کاربران توییتر اظهار نظر ژان پیر را به اندازه خبرنگاران خنده دار دانستند.

ژان پیر گفت که کاخ سفید “فقط آن را ردیابی نمی کند”، قبل از اینکه شوخی کند که احساسات عصر جدید ویلیامسون را تغییر داد.

او گفت: «ما فقط آن را ردیابی نمی‌کنیم،» او قبل از انتقاد از خبرنگاران با گفتن این جمله، «اگر من داشتم، اسمش چیست؟ یک کره کوچک اینجا، یک توپ کریستالی، سپس می توانم به شما بگویم، یک توپ جادویی 8، هر چه باشد. اگر می توانستم هاله اش را حس کنم. من فقط چیزی برای به اشتراک گذاشتن در این مورد ندارم.»

برخی دیگر احساس کردند که اظهارات ژان پیر در حد توهین به اعتقادات معنوی ویلیامسون است.

ویلیامسون زمانی که برای نامزدی ریاست جمهوری 2020 از حزب دموکرات نامزد شد، پیشنهاد ایجاد یک وزارت صلح را داد و به جای تلاش برای متوقف کردن آنچه که او آن را «نیروی روانی تاریک جمعی» دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور وقت دونالد ترامپ می‌خواند، مخالف تمرکز بر «نابودی» جزئیات سیاست بود. نفرت.»

با این حال، او به Yahoo! اخباری در سال 2019 مبنی بر اینکه تصویر او به عنوان «بانوی وو وو کریستال … ربطی به واقعیت ندارد.

این اتفاق پس از آن رخ داد که خبرنگاری از ژان پیر پرسید که آیا رئیس جمهور از اینکه نویسنده خودیاری به جای اینکه به او میدان روشنی برای انتخاب مجددش بدهد، “ناامید” شده است.

او افزود: “من هرگز کریستال نداشتم، هرگز در مورد کریستال ها ننوشتم. من هرگز در مورد کریستال صحبت نکرده ام. من هرگز یک کریستال روی صحنه با خود نداشته ام.»

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، هنگام پاسخ به سوالی در مورد تصمیم اخیر ماریان ویلیامسون، دموکرات برای به چالش کشیدن جو بایدن در سال 2024، کمی سایه انداخت.