بازیکن سابق NFL و مربی Cornhuskers 5.4 میلیون دلار برای خانه فینیکس پرداخت می کند

علاوه بر مربی سابق نبراسکا کورن هاسکرز، یک مدیر حمل و نقل، رئیس سابق تارگت و همچنین چند مدیر عامل و پزشک از خریداران و فروشندگان گران‌ترین خانه‌های مترو فینیکس بودند.

5,500,000 دلار

داریل کریستنر، یکی از مدیران سابق شرکت باربری جان کریستنر مستقر در اوکلاهما، برای یک عمارت 8565 فوت مربعی در جامعه DC Ranch در شمال اسکاتسدیل پول نقد پرداخت کرد. خانه با شش اتاق خواب و هفت حمام همچنین دارای دیوارهای شیشه ای جمع شونده، یک اتاق عالی، راه پله مارپیچ، یک دفتر خصوصی و چندین پاسیو در فضای باز است. مایکل و کیسی هیچکاک فروشنده بودند. ناتالی پالمر از Silverleaf Realty این لیست را داشت.

داریل کریستنر برای این عمارت در جامعه DC Ranch در شمال اسکاتسدیل پول نقد پرداخت کرد.

این مقاله در اصل در آریزونا ریپابلیک منتشر شد: بازیکن سابق NFL و مربی Cornhuskers 5.4 میلیون دلار برای خانه فینیکس پرداخت می کند.



منبع

با خبرنگار در [email protected] تماس بگیرید

اسکات و اشلی فراست خانه ای به مساحت 7500 فوت مربع در سمت فینیکس محله آرکادیا خریداری کردند. اسکات بازیکن سابق NFL است و اخیراً سرمربی تیم فوتبال Cornhuskers دانشگاه نبراسکا بوده است. این خانه با پنج اتاق خواب و 5 و نیم حمام همچنین دارای منظره ای از کوه کملبک، اتاق رسانه، اتاق ورزش، کمد بزرگ در سوئیت اصلی و انباری برای پیشخدمت است. غسان و پاتریشیا حداد فروشنده بودند.

4,500,000 دلار

دکتر پل مک کومبز و همسرش کارلا برای خانه ای به مساحت 7447 فوت مربع در منطقه کوهستانی صحرای شمال اسکاتسدیل پول نقد پرداخت کردند. خانه با چهار اتاق خواب و پنج حمام در دو قطعه واقع شده است. همچنین دارای یک شومینه در فضای باز و آب نما در اطراف یک منطقه نشیمن بزرگ در فضای باز است. کنت وودرو، رئیس سابق شرکت تارگت، فروشنده بود.

دکتر مارک اوپلندر و گراسیا نیکلاسکو خانه ای به مساحت 5450 فوت مربع به سبک سانتا باربارا در دره پارادایس خریدند. این خانه دارای پنج اتاق خواب، 5 و نیم حمام، یک استخر، آشپزخانه سرآشپز با بار، نورپردازی سخت افزار بازسازی و یک حوض کوی است. السا آبروزو، مدیر عامل Anuncia Medical، فروشنده بود.

4,184,600 دلار

دیمون و تایسیا جاکوبسون خانه ای به مساحت 7034 فوت مربع در دره پارادایس خریداری کردند. این زوج مالک شرکت‌های کانتینری Pure Greens و Southwest Mobile Storage هستند. این خانه در زمینی به مساحت 1.5 هکتار دارای پنج اتاق خواب، 5 و نیم حمام، یک اتاق ورزش، دفتر، سالن سیگار برگ و بار و همچنین یک کتابخانه است. اندرو و لیندسی اسمیت آن را فروختند.

4,000,000 دلار

داریل کریستنر برای این عمارت در جامعه DC Ranch در شمال اسکاتسدیل پول نقد پرداخت کرد.

5,400,000 دلار