من سوگند یاد خواهم کرد

میزبانان بیشتر از این عقب نشینی نکردند و سانتوس از نیویورکی ها به خاطر “حمایت فوق العاده” آنها تشکر کرد.

سانتوس همچنین یک عذرخواهی مبهم کرد «اگر کسی را با تزئین رزومه ناامید کردم»، اما بیشتر از آن توضیح نداد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

جورج سانتوس، نماینده منتخب جمهوری‌خواه کنگره از لانگ آیلند که در شبکه‌ای از ساختگی‌ها گرفتار شده و خود را «زیورآلات رزومه» توصیف می‌کند، برای اولین بار پس از نیویورک تایمز تحقیقات بسیاری از پیشینه نامزد ادعایی او را زیر سوال برد.

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

سانتوس گفت: «این پولی است که من از طریق شرکتم، سازمان Devolder به خودم پرداختم.

جمهوری خواه لانگ آیلند گفت که در هفته گذشته به دلیل ششمین سالگرد مرگ مادرش «به هر حال ساکت خواهد بود» اما قول داد که در صندلی خود بنشیند و در تاریخ 3 ژانویه، زمانی که کنگره جدید برای جلسه کنگره تشکیل می شود، سوگند یاد کند. بار اول.

سانتوس در پاسخ به این سوال که آیا از این نشریه شکایت خواهد کرد، گفت: “خوب، سابقه این است که من نمی دانم گزینه های من چیست.”

دیلی بیست برای اولین بار در ماه آوریل در مورد سانتوس و سوابق تجاری او گزارش داد و دریافت که آخرین کارفرمای او توسط دادستان های فدرال متهم به یک طرح پونزی شده است.

سپس قبل از اینکه یکی از مجریان از او بپرسد که آیا پول خود را به کمپین خود می‌دهد، او به یک نسخه بازسازی‌شده از سخنرانی خود ادامه داد.

همچنین روز دوشنبه، نماینده منتخب کنگره اعتراف کرد نیویورک پست او در مورد سوابق کاری و تحصیلی خود راستگو نبوده است – همانطور که قبلاً ادعا کرده بود هرگز “مستقیم” برای گلدمن ساکس یا سیتی گروپ کار نکرده یا از کالج باروخ فارغ التحصیل نشده است.

دیوید بکر برای واشنگتن پست/گتی

دیوید بکر برای واشنگتن پست/گتی

این مرد 34 ساله در یک برنامه رادیویی گفتگو برای مصاحبه با WABC تماس گرفت تا به این موضوع بپردازد بار تحقیق و بررسی.

من همه چیز را نگاه می‌کنم و می‌بینم، و درست همانطور که آنها به من بداخلاق کردند، اکنون وقت من است که هر دو روزنامه‌نگار را که مأموریت خود را برای تهمت زدن به من در سراسر این کشور و در سراسر جهان قرار داده‌اند، بدبینم و ببینیم چه سانتوس گفت: در پایان اتفاق می افتد. اما یک چیز این است که من سوگند یاد خواهم کرد، من مسئولیت را بر عهده می‌گیرم، می‌توانم یکی از اعضای مؤثر قانونگذار باشم. [sic.] در کنگره 118 که به زودی برگزار می شود…”

با این حال، سانتوس اصرار داشت: “ما در زندگی کارهای احمقانه انجام می دهیم… من یک جنایتکار نیستم.”

فاکس نیوز روزی جورج سانتوس را در آغوش گرفت. اکنون آنها او را نادیده می گیرند.