این حمله FBI برای شما هزینه خواهد داشت

(و با “همه”، من دو وکیلم را که در طول حمله آنجا بودند حساب نمی کنم تا مطمئن شوم هیچ کس آن پرتره زیبای رنگ روغن 1989 من را با رنگ سفید تنیس لمس نکرده است.)

پرتره ترامپ در داخل بار، 12 دسامبر 2005.

راه ماندن در آنجا، مایک. خیلی خوب است که می بینم شما با پیوستن به جمهوری خواهان شجاعی که نقش خود را انجام می دهند تا به مجریان قانون احساس سفت شدن طناب دار را انجام دهید، نقش خود را برای حمایت از حامیان من انجام می دهید.

شواهد “کاشته شده” پیشنهاد شده است

ماموران سرویس مخفی پس از صدور حکمی از سوی FBI در روز دوشنبه در دروازه مار-آ-لاگو ایستاده اند.

غمگین. خیلی غمگین مردم می گویند که حتی فردریک داگلاس از این موضوع ناراحت است.

خانه رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در استراحتگاه مار-آ-لاگو در پالم بیچ، فلوریدا.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، پس از مسابقات گلف Bedminster Invitational LIV در بدمینستر، نیوجرسی، یکشنبه، 31 ژوئیه 2022، با جمعیت تعامل می‌کند. (AP Photo/Seth Wenig)

حتی مایک پنس، که بسیار ضعیف، بسیار ضعیف است، در این مورد با من همراه است.

مقایسه عالی، سناتور اسکات. از شما برای آن دیدگاه تاریخی مهم و بسیار قدرتمند سپاسگزارم.

مقصر واقعی هیلاری کلینتون است

این مقاله در ابتدا در پالم بیچ پست منتشر شد: جستجوی FBI در مار-آ-لاگو یک فرصت پول ساز برای دونالد ترامپ خواهد بود.



منبع

بله، از یک طرف، شما نازی‌ها را داشتید که میلیون‌ها نفر را صرفاً براساس قومیتشان به اردوگاه‌های کشتار می‌بردند، و از طرف دیگر، وزارت دادگستری ایالات متحده را داشتید که قانونی را در مورد نقض مداوم امنیت ملی یک ساله اجرا می‌کرد.

متأسفانه، برای جایگزینی آن گاوصندوق، ارزیابی ویژه نسبتاً بزرگی در مورد هزینه‌های سالانه شما انجام می‌شود، و من برای شما، میهن‌پرستان واقعی آمریکایی که باید بار این گاوصندوق را تحمل کنید، بسیار متاسفم.

از چه زمانی ما کشوری هستیم که رؤسای جمهوری که با اسناد طبقه بندی شده به عنوان یادگاری شخصی آنها را ترک می کنند و پس از ماه ها تلاش برنمی گردند، این اسناد توسط آژانس فدرال به رهبری مدیری که منصوب کرده اند حذف می شوند؟

اسکله قایق برای من و خانواده‌ام حیاتی خواهد بود، در صورتی که مجبور باشیم در طول هر گونه حمله اعلام نشده آینده توسط FBI، از مار-آ-لاگو خارج شویم.

یک بار دیگر، این به حقوق سالانه شما در فصل آینده اضافه می کند. سال گرانی برای شما اعضای باشگاه خواهد بود.

عضو محترم باشگاه Mar-a-Lago:

و: این یک خبر بد برای تفنگ AR-15 بوده است — و این خوب است

حامیان ترامپ پرچم هایی را در نزدیکی مار-آ-لاگو در پالم بیچ، فلوریدا در 9 اوت 2022 حمل می کنند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می گوید FBI در املاک مار-آ-لاگو او را بازرسی کرده است.

وقتی نوبت به هیلاری می‌رسد، تلاش‌های بسیار معتبر من برای «بستن او» هرگز برای استفاده علیه من نبود. این بسیار ناعادلانه و غیر آمریکایی خواهد بود.

ویدئویی پخش می‌شود که تصویری از یک چوبه‌دار در مقابل ساختمان کنگره ایالات متحده را در یک صفحه بزرگ در لحظات افتتاحیه کمیته منتخب مجلس برای بررسی حمله ششم ژانویه به ساختمان کنگره در 16 ژوئن 2022 نشان می‌دهد.

نمی توان گفت که اف بی آی چه نوع مدرکی را در طول حمله خود در مار-آ-لاگو کار گذاشته است – قراردادهای تجاری مخفی با دیکتاتورهای خارجی، اسناد مالیاتی مجرمانه، شماره سلول خصوصی پوتین، کیلوگرم داروی دون جونیور.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، پس از مسابقات گلف Bedminster Invitational LIV در بدمینستر، نیوجرسی، یکشنبه، 31 ژوئیه 2022، با جمعیت تعامل می‌کند. (AP Photo/Seth Wenig)

پرتره ترامپ در داخل بار، 12 دسامبر 2005.

گاوصندوق بسیار گران قیمتی بود. هیچ کس مثل من گاوصندوق نمی شناسد، و به من اعتماد کنید، این زیباترین و قدرتمندترین گاوصندوقی بود که می توانستید تصور کنید. من آن را “امن ترامپ” می نامم.

دوباره من هستم، رئیس جمهور شما.

آنچه واضح است این است که من به اسکله قایق نیاز خواهم داشت که تاون پالم بیچ تاکنون نتوانسته است در امتداد دیواره دریای درون ساحلی فراتر از چمنزار پشتی Mar-a-Lago به من بدهد.

من تخلفات را جرم دانستم و حداکثر مدت زندان را از یک سال به پنج سال زندان افزایش دادم.

ماموران سرویس مخفی پس از صدور حکمی از سوی FBI در روز دوشنبه در دروازه مار-آ-لاگو ایستاده اند.

البته “1-2020” است. آنقدر درست است که در آن انتخابات پیروز شدم. همه آن را می دانند. همه می گویند این یک شرم ملی بود که قانونگذاران در ایالت هایی که من از دست دادم نتوانستند تعداد بیشتری از آرای بایدن را نادیده بگیرند و من را برنده اعلام کنند.

و حالا این یک ننگ دیگر است. هیچ رئیس جمهور دیگری مجبور به تحمل چنین نقض حق کامل و کامل خود برای تلقی اسرار ملی به عنوان دارایی خصوصی خود نبوده است.

سناتور ریک اسکات (رئیس فلوریدا) در رویدادی در بنیاد هریتیج در واشنگتن، در روز پنجشنبه، 31 مارس 2022،

ماموران فدرال با شرارت در مار-آ-لاگو در طول فصل خارج از فصل ظاهر شدند، زمانی که کارگران خارجی زیادی که در ماه های عملیاتی آن در آنجا کار می کردند نمی توانستند با قدرت از آن دفاع کنند.

آیا می‌خواهم بگویم که اف‌بی‌آی شواهد جرم‌آمیزی علیه من در مار-آ-لاگو جاسازی کرده است؟ این چیزی است که من می شنوم. مردم این را می گویند.

ویدئویی پخش می‌شود که تصویری از یک چوبه‌دار در مقابل ساختمان کنگره ایالات متحده را در یک صفحه بزرگ در لحظات افتتاحیه کمیته منتخب مجلس برای بررسی حمله ششم ژانویه به ساختمان کنگره در 16 ژوئن 2022 نشان می‌دهد.

خبر بد برای شما این است که این بدان معناست که من مجبور خواهم شد هزینه سالانه شما را برای فصل آینده در باشگاه افزایش دهم. خیلی ناعادلانه برای همه شما

گرفتن اسکله قایق ارزان نخواهد بود. این کار به مقداری وکالت با شهر نیاز دارد و سپس باید به گونه ای ساخته شود که استانداردهای بررسی معماری را رعایت کند.

شما می توانید از FBI کاملا فاسد و وزارت بی عدالتی، همانطور که من دوست دارم آن را نام ببرم، تشکر کنید.

ما هرگز نمی دانیم که این ماموران چه چیزهایی گرفته اند، به جز موجودی دقیق اقلام توقیفی که آنها نزد من گذاشته اند. بنابراین، این یک راز است.

اما باید دست به کار شویم و با قدرت قدرتمند بجنگیم نه با ضعف، وگرنه یک روز از خواب بیدار می شویم و متوجه می شویم که دیگر باشگاه کانتری نداریم.

اگر او ایمیل های دولتی را روی سرور خصوصی خود قرار نمی داد، من در سال 2018 قانونی را برای اصلاح قانون نظارت بر اطلاعات خارجی برای افزایش مجازات های کیفری برای تخصیص غیرقانونی اطلاعات طبقه بندی شده امضا نمی کردم.

دیسانتیس: پلاک دولتی پیشنهادی دارای هشدار به “خودروهای خارج از ایالت” | فرانک سرابینو

اسکات گفت: «راهی که دولت فدرال ما طی کرده است، مانند آن چیزی است که ما در مورد گشتاپو و افرادی مانند آن فکر کرده‌ایم، که آنها فقط دنبال مردم می‌روند.»

و حاوی انواع چیزهای گرانبهای ترامپ بود، مانند گواهی تولد باراک اوباما در کنیا، برنامه های من برای هفته زیرساخت در سال 2025، سوابق واقعی سلامتی من، و توافق نامه های عدم افشای زنان کافی برای پر کردن اتوبوس مهمانی.

این مایه شرمساری است. چه کسی در ماه اوت به فلوریدا جنوبی می آید؟ بسیار غیر منصفانه. حتی هیچ پارکینگی برای خودروهای FBI وجود نداشت.

پنس گفت که یورش اف‌بی‌آی ایمان آمریکایی‌ها به سیستم قضایی را «تضعیف» می‌کند.

مثل خیلی چیزها، همه اینها تقصیر هیلاری کلینتون است.

من در مورد هیلاری صحبت می کردم، که یک “هیچکس” واقعی است، نه من. من کسی هستم که مطمئن باشید. اخبار جعلی کذب و فاسد این را به شما نمی گوید.

و خیلی غیر ضروری بود به جای نفوذ به گاوصندوق، اف بی آی فقط می توانست این ترکیب را از من بخواهد.

فرانک سرابینو یک ستون نویس در پالم بیچ پست، بخشی از شبکه USA TODAY فلوریدا است. می توانید با او در [email protected] تماس بگیرید. به حمایت از روزنامه نگاری ما کمک کنید. امروز مشترک شوید.

سناتور ریک اسکات (رئیس فلوریدا) “طرح نجات آمریکا” خود را در رویدادی در بنیاد هریتیج در واشنگتن، در روز پنجشنبه، 31 مارس 2022 تبلیغ می کند. طرح تفرقه افکن در میان حزب جمهوری خواه خواستار اعمال مالیات بر درآمد بر افراد بیشتر است. بیش از نیمی از آمریکایی‌ها که اکنون هیچ پرداختی نمی‌کنند، و پس از پنج سال تمام قوانین، احتمالاً از جمله تامین اجتماعی و مدیکر، به پایان می‌رسد. (تی جی کرک پاتریک/نیویورک تایمز)

من مطمئن هستم که شما نیز از حمله دموکرات های چپ رادیکال در FBI به باشگاه خود خشمگین هستید.

مطالب بیشتر از فرانک سرابینو: عواقب زیادی از تعریف مجدد جنین به افرادی با حقوق کامل قانونی وجود دارد

همانطور که در سال 2016 نامزد انتخابات شدم: «در دولت خود، تمام قوانین مربوط به حفاظت از اطلاعات طبقه بندی شده را اجرا خواهم کرد. هیچ کس فراتر از قانون نخواهد بود.”

ما به چه نوع کشور جهان سومی خود پارکینگ تبدیل شده ایم؟

حتی اگر به شدت عدد اشتباه را به آنها می گفتم، آنها به راحتی می توانستند ترکیب صحیح را حدس بزنند.

حامیان ترامپ پرچم هایی را در نزدیکی مار-آ-لاگو در پالم بیچ، فلوریدا در 9 اوت 2022 حمل می کنند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می گوید FBI در املاک مار-آ-لاگو او را بازرسی کرده است.

ممکن است ماموران در حال برنامه ریزی برای حضور دوباره در طول فصلی باشند که من به فلوریدا برگشتم. اگر چنین است، ممکن است مجبور شوم یک خروجی ناگهانی از Mar-a-Lago با خروجی آب کاملاً قانونی در TrumpBoat 1 انجام دهم.

ریک اسکات، سناتور آمریکایی فلوریدا، پسر خوبی که بیشتر از آنچه جسی جیمز در مورد بانک ها می دانست، در مورد مدیکر می داند، این را کاملاً بیان کرد:

همانطور که از زمان یورش به باشگاه ما در پیامی گفتم، گمان می‌کنم که اف‌بی‌آی ممکن است در طول حمله هیچ نتیجه‌ای نداشته باشد.

شما می توانید فاسد کاملاً فاسد را سرزنش کنید که توسط جرج سوروس اداره می شود FBI که به گاوصندوق من در Mar-a-Lago نفوذ کرد.

اسرار در گاوصندوق

خانه رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ در استراحتگاه مار-آ-لاگو در پالم بیچ، فلوریدا.

فاکتور ضمیمه را ببینید.

نوشتم: «از همه خواسته شد که محل را ترک کنند، آنها می‌خواستند تنها بمانند، بدون هیچ شاهدی که ببینند چه می‌کنند، چه می‌برند یا، امیدوارم نه، «کاشتند». “چرا آنها به شدت اصرار داشتند که کسی آنها را تماشا نکند، همه بیرون باشند؟”

و اگر کسی در تضعیف متخصص باشد، پنس است.