ایلان ماسک می‌گوید که می‌خواهد شبیه چینی‌اش، ییلونگ ما، ملاقات کند، در صورتی که او یک دیپ فیک نباشد.

ما که شباهت زیادی به ماسک دارد، پس از پخش ویدئویی از ایستادن او در کنار یک خودروی لوکس روی پلتفرم، ابتدا در TikTok چینی Douyin منتشر شد. این ویدئو راه خود را به ماسک پیدا کرد و باعث شد که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در 20 دسامبر 2021 به شوخی بگوید که او ممکن است “تا حدی چینی” باشد.

تصویر ترکیبی از TikToker Elong Musk (Ma Yilong) و Elon Musk

در همین حال، ماسک در شبکه های اجتماعی به ماسک پاسخ داد و نوشت: “دوستت دارم. تو قهرمان من هستی.”

ایلان ماسک می‌گوید که دوست دارد شبیه چینی‌اش، ییلونگ ما، را ملاقات کند.

  • ماسک در این هفته به یکی از کاربران توییتر پاسخ داد که پیشنهاد کرده بود “الون ماسک” چینی ممکن است “فریب” معامله واقعی باشد.

    جدیدترین ویدیوی ما که در این هفته منتشر شد، به نظر می‌رسد که او تلاش می‌کند انگلیسی صحبت کند. او آن را با عنوان “در واقع، من نمی دانم در مورد چه صحبت می کنم، لطفاً من را ببخشید” بارگذاری کرد.

    ما روز سه شنبه در توییتر چینی Weibo نوشت: “من اینجا هستم. من هم واقعاً می خواهم شما را ببینم! من شما را دوست دارم، شما قهرمان من هستید.”

    ایلان ماسک می‌گوید که اگر واقعی باشد، دوست دارد با مردی از استان هبی در شمال شرقی چین که شبیه چینی‌اش است، ملاقات کند.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • Source link

    TikToker Yilong Ma (سمت چپ) به دلیل شباهت چینی به ایلان ماسک (راست) مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس در رسانه های اجتماعی در فضای مجازی منتشر شده است. حالا ماسک می خواهد با او ملاقات کند.MayiLong0/TikTok؛ تیلور هیل/گتی ایماژ

    • Ma اکنون یک حساب TikTok با نام کاربری “Elong Musk” دارد که بیش از 230000 دنبال کننده دارد. از آن زمان، او چندین ویدیو را در TikTok ارسال کرده است، از جمله یک ویدیوی مقدماتی که در آن خود را “ایلون ماسک چینی” معرفی می کند.

      ما همچنین در مورد خرید برجسته ماسک از توییتر، یک ویدیوی TikTok را منتشر کرد که در آن به صورت متحرک به تصویری از نماد توییتر اشاره می کند و آن را «پرنده من» می نامد.

      ماسک گفت: “من دوست دارم با این مرد (اگر واقعی باشد) ملاقات کنم. توییت کرد.

      ماسک، با این حال، تعجب کرد که آیا این مرد “دیپ فیک” است و گفت که “گفتنش سخت است”.

    • ما به نوبه خود به پیشنهادات ماسک پاسخ داد و گفت که او نیز دوست دارد با او ملاقات کند.