کریس کریستی با واکنشی تند در توییتر به ترامپ ضربه می زند که بیشترین درد را دارد

RINO، یکی از توهین‌های مورد علاقه ترامپ برای محافظه‌کارانی که از او حمایت نمی‌کنند، به معنای «فقط جمهوری‌خواه در نام» است.

دارایی از این اصطلاح در بیانیه استفاده کرد حمله چهارشنبه به کریستی و همچنین داگ دوسی فرماندار آریزونا و پیت ریکتس فرماندار نبراسکا به دلیل وفاداری آنها به کمپ در کمپین انتخاب مجدد او.

ترامپ از زمان تصمیم فرماندار برای تأیید نتایج انتخابات 2020 گرجستان علیه کمپ انتقام‌جویی کرده است و مانع از تلاش‌های خستگی‌ناپذیر ترامپ برای لغو شمارش آرای ریاست‌جمهوری به نفع خود به بهانه‌های واهی تقلب در آرا شده است. آخرین بیانیه ترامپ، کمپ را به عنوان “بدترین فرماندار یکپارچگی انتخاباتی در کشور” متهم کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





Source link

کریستی در توییتی نوشت: «تفسیر روشنگرانه در مورد سه فرماندار جمهوری‌خواه که با اکثریت قاطع مردم توسط رئیس‌جمهور سابق که از جو بایدن شکست خورد، مجدداً انتخاب شدند». “شاید “R” در RINO واقعاً مخفف انتخاب مجدد باشد.”

کریستی که در سال 2016 برای نامزدی ریاست جمهوری جمهوری خواهان نامزد شد و به نظر می رسد در سال 2024 دوباره این کار را انجام دهد، متحد دیرینه ترامپ بود. او به شدت از رئیس جمهور سابق به دلیل نقش او در تحریک حمله به ساختمان کنگره ایالات متحده توسط حامیان ترامپ در 6 ژانویه 2021 انتقاد کرد.

کریستی، دوسی و ریکتس برای کمپ در چالش اصلی او علیه سناتور سابق دیوید پردو (R-Ga.) که ترامپ از آن حمایت کرده است، کمپین می کنند. پردو دروغ های ترامپ را مبنی بر اینکه در انتخاباتی که او به بایدن باخته است «تقلب و دزدیده شده است» منتشر کرد.

کریس کریستی فرماندار سابق نیوجرسی روز چهارشنبه پس از حمله رئیس جمهور سابق به وی و دو فرماندار فعلی حزب جمهوری خواه به دلیل حمایت از فرماندار جورجیا برایان کمپ (راستی) به دلیل حمایت از فرماندار جورجیا، کریس کریستی (رئیس جمهور) موضع دردناکی را از دونالد ترامپ گرفت.