جیمی کیمل تلنگر گیج کننده سقط جنین ترامپ را مسخره می کند

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



Source link

کیمل توضیح داد: «همه دموکرات‌ها به این لایحه رای مثبت دادند، به جز جو مانچین که همراه با جمهوری‌خواهانش رای داد.» وی سپس خاطرنشان کرد که چاک شومر، رهبر اکثریت سنا، خواستار رأی گیری شد «تا بدانیم جمهوری خواهان کجا ایستاده اند» و افزود: «معلوم است، آنها در سال 1865 ایستاده اند.»

برای اطلاعات بیشتر، گوش دهید و در پادکست The Last Laugh مشترک شوید.

ABC
چرا جسی کلاین استندآپ استیج را رها کرد تا «خنده‌دارترین» کمدین‌ها بدرخشند؟

کیمل گفت: “او باید قبل از تولد اریک آن را شلیک کرده باشد.” “آن دون جونیور-اریک یک یا دو مشت واقعاً تفکر او را در مورد آن تغییر داد.”

تقریباً به نظر می رسد که شاید ما نباید به میزبان اجازه می دادیم شاگرد مشهور سه قاضی دیوان عالی را انتخاب کنید.» مجری برنامه به شوخی گفت. «همچنین تقریباً باعث می‌شود آرزو کنید که در چهار سال گذشته، نمی‌دانم، رئیس‌جمهوری داشته باشیم که به اجازه دادن به زنان برای تصمیم‌گیری برای خودشان اعتقاد داشت. مردی مثل این مرد.»

“اما شما آن را ممنوع نمی کنید؟” راسرت در آن زمان پرسید.

جیمی کیمل تلاش کرد تا کلمات مناسب را برای خلاصه کردن احساسات خود در مورد رأی سنا که در حمایت از حقوق سقط جنین در روز چهارشنبه شکست خورد، بیابد. “شاید تکان دهنده، غیرقابل درک، گیج کننده؟” او در حین مونولوگ آخر شب خود گفت. «بله، یک روز خیره کننده در تاریخ این کشور.

ترامپ قول داد: نه.

با این کار، او کلیپ سال 1999 از گفتن دونالد ترامپ را پخش کرد با مطبوعات آشنا شویدتیم راسرت با وجود اینکه از مفهوم سقط جنین متنفر است، «بسیار طرفدار انتخاب» است.

ABC

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.