ایالات متحده هزینه های احیای جنگل ها را برای تخریب آتش سوزی سه برابر می کند

USDA بدون ارائه جزئیات بیشتر گفت که انتظار دارد هزینه‌ها در سال‌های آینده “به میزان قابل توجهی افزایش یابد”.

رندی مور، رئیس سرویس جنگل‌های ایالات متحده (USFS) گفت: آتش‌سوزی‌های جنگلی ایالات متحده اکنون به حدی وحشیانه هستند که کل توده‌ها و دانه‌های آنها را می‌سوزاند و جنگل‌ها را قادر به بازسازی بدون کاشت مجدد نمی‌کند.

متوسط ​​سطح زمین آتش سوزی جنگلی ایالات متحده از دهه 1980، زمانی که بودجه احیای جنگل USFS به 30 میلیون دلار محدود شد، حدود سه برابر شده است. داده‌های USDA نشان می‌دهد که قبل از امسال، آژانس حدود 6 درصد از نیازهای کاشت مجدد را برآورده می‌کرد که 80 درصد آن ناشی از آتش‌سوزی است.

نوشته اندرو هی

مور می‌گوید: «دیگر نمی‌خواهیم درختان برگردند، بلکه باید برس‌ها برگردند.» ما این فرصت را داریم که به آنچه که برای مدتی طولانی شاهد وقوع آن بوده‌ایم بپردازیم.»

(رویترز) – ایالات متحده روز دوشنبه اعلام کرد که هزینه های سالانه احیای جنگل ها را برای مقابله با 4 میلیون جریب کاشت مجدد که ناشی از آتش سوزی های شدید جنگلی است، سه برابر کرده است.

(گزارش توسط اندرو هی در تائوس، نیومکزیکو؛ ویرایش توسط توماس جانوفسکی)



منبع

اوون برنی، رئیس بزرگترین نهالستان درخت در جنوب غربی در نیومکزیکو گفت: «شاید به قانون یا اصلاحیه دیگری REPLANT نیاز داشته باشید که ارزش را چهار یا ده برابر افزایش دهد تا بتوانیم این کار را به درستی انجام دهیم و آن را به عنوان یک بازی جبرانی انجام ندهیم. .

زیست شناسان جنگل می گویند که بودجه جدید احیای جنگل، که بر اساس لایحه زیرساختی REPLANT تعیین شده است، باید بیشتر رشد کند تا به عقب ماندگی ها و آتش سوزی های جدید رسیدگی شود.

مقامات آژانس گفتند که خدمات جنگل روی نهالستان های شریکی مانند برنی برای افزایش تولید نهال حساب می کند. نهالستان های USFS سالانه حدود 30 میلیون نهال تولید می کنند.

دیوید لیتل، مدیر بخش مدیریت جنگل ها و مراتع و بوم شناسی گیاهی وزارت کشاورزی ایالات متحده، گفت که از دهه 1930، زمانی که میلیاردها درخت تحت برنامه های کاری نیو دیل کاشته شدند، عملیات احیای جنگل بزرگترین در ایالات متحده است.

وزارت کشاورزی (USDA) در بیانیه ای اعلام کرد که بودجه احیای جنگل های خدمات جنگلی ایالات متحده در سال جاری به عنوان بخشی از اقدامات برای کاشت بیش از یک میلیارد درخت در یک دهه تحت بسته زیرساختی جو بایدن، به بیش از 100 میلیون دلار افزایش یافت.