زن شیکاگوی پس از به اشتراک گذاشتن مشکلات طلاق در فرهنگ جنوب آسیا در TikTok توسط شوهر سابقش در اثر قتل و خودکشی کشته شد.

مرگ خان در محل حادثه اعلام شد، در حالی که احمد به بیمارستان نورث وسترن منتقل شد و بعداً اعلام شد که او مرده است. یک قبضه سلاح نیز از محل کشف شد.

با این حال، دو تن از دوستان خان به شیکاگو سان تایمز گفتند که طلاق آنها در ماه می نهایی شد.

تصویر ویژه از طریق TikTok



منبع

خان در پست دیگری از TikTok نوشت: چند ماه اول هر سفر طلاق تاریک ترین ماه است. پر از اضطراب، شب‌های بی‌خوابی، فکر کردن به اینکه آیا کار درست را انجام می‌دهی، فکر می‌کنی خدا تو را رها کرده و احساس ناامیدی دارد. شما شکست خورده نیستید زیرا ازدواج شما به نتیجه نرسید. در این مرحله با قلب خود ملایم باشید. زمان همه چیز را درمان می کند و بهتر خواهد شد.»

اطلاعات بیشتر از NextShark: Voice of Original Doraemon Passes Away در 84 سالگی

اطلاعات بیشتر از NextShark: مسافران، اپراتور مترو، مرد آسیایی را نجات داد که به ریل قطار در کوئینز پرتاب شد

دوست دبیرستانی اش، گرانت، به این نشریه گفت که خان، یک عکاس حرفه ای که در مراسم عروسی تخصص داشت، قصد داشت قبل از این حادثه غم انگیز به خانه اش در چاتانوگا، تنسی برگردد.

مقامات مرگ خان را یک قتل و مرگ احمد را خودکشی اعلام کردند.

او در ویدئویی که در 1 ژوئن منتشر شد، نوشت: “گذر از طلاق به عنوان یک زن آسیای جنوبی احساس می کند گاهی اوقات در زندگی شکست خورده اید.” کسی چون “مردم چه خواهند گفت” منزوی است. ترک ازدواجی که در ابتدا نباید در آن انجام می شد را برای زنان سخت تر می کند.”

یک عکاس پاکستانی آمریکایی مستقر در شیکاگو هفته گذشته توسط شوهر سابقش کشته شد که پلیس آن را قتل-خودکشی اعلام کرد.

این عکاس ساکن شیکاگو در مورد رابطه خود در TikTok زیر دستگیره صحبت می کرد @Geminigirl_099 و فاش کرده بود که ازدواج او با احمد کمتر از یک سال به طول انجامید تا اینکه آنها طلاق گرفتند.

پلیس گفت احمد بیش از 700 مایل از آلفارتا در جورجیا تا استریترویل، جایی که خان در ژوئن 2021 به آنجا نقل مکان کرد، رفت.

خان در نوشت: فرهنگ جنوب آسیا از نظر ذهنی بسیار خسته کننده است ویدیوی دیگری که در همان روز منتشر شد. «بعد از اینکه TikTok من ویروسی شد، در یک کافی‌شاپ نشسته‌ام و با اعضای خانواده سخنرانی می‌کنم. از زنان انتظار می رود همیشه ساکت بمانند. این همان چیزی است که در وهله اول در موقعیت های آشفته ادامه می یابد. من با این ذهنیت تمام شده ام.»

این حادثه در بعدازظهر 18 ژوئیه در یک واحد مسکونی در بلوک 200 خیابان E. اوهایو در استریترویل رخ داد. به گفته پلیس شیکاگو برای بررسی وضعیت رفاهی به محل اقامت رسید و صدای شلیک گلوله را از داخل شنید. گزارش پلیس توسط شیکاگو سان تایمز به دست آمده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مرد برکلی پس از تهدید به قتل، ضرب و شتم و غارت آسیایی ها در شبکه های اجتماعی دستگیر شد

پلیس با ورود به یگان با جسد زنی مواجه شد که در پشت سرش گلوله گلوله خورده و خون روی صورتش خشک شده بود. در اتاق خواب واحد، مردی را پیدا کردند که با یک اسلحه 9 میلی متری گلاک در دست و یک یادداشت خودکشی در نزدیکی سرش شلیک شده بود.

اگر شما یا هرکسی که می شناسید به فکر خودکشی است، لطفاً با خط حیاتی پیشگیری از خودکشی ملی به شماره 8255-273-800-1 تماس بگیرید یا به SpeakingOfSuicide.com/resources. از 16 جولای، کسانی که در ایالات متحده هستند می توانند با تماس با کد سه رقمی 988 به خط حیاتی پیشگیری از خودکشی ملی هدایت شوند.

آ GoFundMe کمپینی برای پوشش هزینه‌های تشییع جنازه و دفن خان راه‌اندازی شد و باقیمانده آن به ساخی برای پروژه زنان جنوب آسیا و خانواده‌های صلح‌جو اهدا شد. این کمپین قبل از اینکه ریچی ریورا، سازمان دهنده آن از چاتانوگا، کمک های مالی جدید را غیرفعال کند، بیش از 36000 دلار جمع آوری کرد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: ستاره WWE Asuka برخورد نژادپرستانه در فرودگاه را به یاد می آورد

اداره پزشکی قانونی شهرستان کوک بعداً تأیید کرد ABC News این مرد و زن راحیل احمد 36 ساله و همسر سابقش سانیا خان 29 ساله بودند.

پلیس آلفارتا درخواست کرد چک رفاه در مورد احمد به همتایان خود در شیکاگو پس از اینکه اعضای خانواده این مرد گم شدن او را گزارش کردند. یک افسر پلیس از آلفارتا به پلیس شیکاگو گفت که احمد و همسر سابقش در حال “طلاق” هستند و او افسرده است و برای “نجات ازدواج آنها” به شهر سفر کرده است.