او یک پسر پمپ بنزین را در “میانه ناکجاآباد” جنوب ام اس امتحان کرد. الان داره ویروسی میشه

او به دلیل امتحان کردن غذای پمپ بنزین از روی تخت وانت خود در فیس بوک یک فالوور ویروسی دارد. و او به تازگی یکی از بهترین روست بیف پو-بوی ها را در یک توقف سریع در جنوب می سی سی پی “در میانه ناکجاآباد” پیدا کرد.

آیا در ایستگاه Lizana Kwik غذا خورده اید؟ به من به آدرس [email protected] ایمیل بزنید و سفارش خود را به من بگویید.



منبع

او هفته گذشته هنگام بازدید از ساحل می سی سی پی برای چند روز، یک جواهر پنهان به نام Lizana Kwik Stop off Highway 53 در هریسون کانتی پیدا کرد.

شوردن لباس پسرش را پوشید، کاهو را نگه دارید. او نان را ستایش کرد و دوست داشت که ساندویچ کمتر از ساندویچ های قبلی کثیف است. او پو-بوی را 8.3 از 10 کرد.

Stafford Shurden ده ها هزار دنبال کننده پیدا کرده است که سریال نقد و بررسی پمپ بنزین وی درب عقب را تماشا می کنند. هدف او سفر به جنوب و یافتن بهترین وعده های غذایی پنهان از آشپزخانه های ایستگاه خدمات است.

شوردن یک نمایش تک نفره است – او دوربینی را روی سه پایه نصب می کند و پس از سفارش غذا از کامیون خود فیلم می گیرد.

او گفت: «وانت بارها در پارکینگ همیشه نشانه خوبی هستند که (این) غذای واقعاً خوبی خواهد بود،» و افزود که پارکینگ در توقف سریع آنقدر پر بود که او مجبور شد در یک گودال پارک کند.

شوردن روست بیف پو-بوی را سفارش داد و گفت که می‌دانست قبل از اینکه آن را بچشد، از چیزی که سفارش داده بود لذت خواهد برد.

آدرس ایستگاه Lizana Kwik از نظر فنی Gulfport است، اما در یک منطقه روستایی است که بیشتر ساکنان محلی به آن سفر می‌کنند. و افرادی که در آنجا غذا می خورند با شوردن موافقند. نظرات مثبت Yelp زیادی وجود دارد که پمپ بنزین را به خاطر همبرگرها، بشقاب‌های ناهار و خدمات دوستانه‌شان تحسین می‌کنند.

اگر محلی نباشید، در این مورد چیزی نخواهید شنید. شوردن گفت: اگر محلی نیستید، در مورد این مکان‌ها اطلاعاتی ندارید.

“این یک مکان کوچک شلوغ بود، و ما در میانه راه هستیم. این یک ساندویچ خوب است. ویدیوی او بیش از 65000 بازدید در فیس بوک به دست آورد و همچنین در یوتیوب منتشر شد.