تاکر کارلسون با دفاع جدید ترامپ از اتاق بیرون خندید

تاکر کارلسون به دفاع از دونالد ترامپ پرداخته است زیرا اتهامات احتمالی رئیس جمهور سابق به دلیل پرداخت های پولی که به ستاره فیلم های بزرگسالان استورمی دانیلز در سال 2016 انجام شده بود، مطرح می شود.

تیم حقوقی ترامپ استدلال کرده است که این پرداخت‌ها به عنوان هزینه‌های کمپین که باید گزارش شود، واجد شرایط نیستند، زیرا ترامپ بدون توجه به مبارزات انتخاباتی آن را پرداخت می‌کرد. حتی اگر این استدلال پابرجا بماند، مسائل حقوقی دیگری در مورد جعل احتمالی سوابق تجاری زمانی که ترامپ هزینه پرداخت‌ها را به کوهن بازپرداخت کرد، وجود دارد.

به گفته کارلسون، هیچ تخلفی صورت نگرفته است – و کل پرونده به رسانه ها و منتقدان ترامپ خلاصه می شود که معتقدند “هر کاری که او انجام می دهد جرم است.”

ظاهراً در دنیای ستاره فاکس نیوز، این یک کار کاملاً عادی بود.

مایکل کوهن، وکیل و تعمیرکار سابق ترامپ که این مبلغ را پرداخت کرده بود، به دلیل نقض مالی کمپین انتخاباتی در مورد این حادثه در زندان سپری کرد. ترامپ به بازپرداخت هزینه کوهن اعتراف کرده است.

در این مورد، می‌توانید به هر طرفی که می‌خواهید باور کنید، اما پرداخت پول به مردم برای صحبت نکردن در مورد چیزها – پول خفه کردن – در آمریکای مدرن عادی است.

او سه‌شنبه در برنامه «توکر کارلسون امشب» گفت: «تسویه‌نامه‌هایی مانند این، هر چه در مورد آن فکر کنید، چه در میان افراد مشهور، افراد مشهور و چه در شرکت‌های آمریکایی رایج است.

دفاعیات کارلسون در رسانه های اجتماعی باعث ایجاد شک و تردید شد:

مربوط…



منبع

جای تعجب نیست که کارلسون چنین رفتاری را امری عادی می داند. فاکس نیوز سابقه طولانی در پرداخت تسویه حساب ها برای از بین بردن اتهامات سوء رفتار علیه این شبکه دارد. به عنوان مثال، بازی پرایم تایم کارلسون در سال 2017 پس از آن که بیل اوریلی مجری سابق به توافقی بالغ بر 13 میلیون دلار با پنج زن که او را به آزار جنسی متهم کردند، در دسترس قرار گرفت.

ترامپ در یک پست آخر هفته در شبکه اجتماعی خود نشان داد که انتظار دارد روز سه شنبه به عنوان بخشی از تحقیقات آلوین براگ دادستان منطقه منهتن در مورد پرداخت 130000 دلاری به دانیلز در آخرین روزهای قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2016 دستگیر شود. گفته می‌شود که دنیلز در آستانه انتشار عمومی در مورد رابطه‌ای که ادعا می‌کند یک دهه قبل با ترامپ داشته است.