او در کتاب جدید می‌گوید کلی ریپا در طول رابطه جنسی با مارک کنسوئلوس از دنیا رفت

وقتی به هوش آمد در اورژانس بود.

مجری برنامه “زندگی با کلی و رایان” در کتاب آینده “Live Wire” نوشت که یک بار در حین رابطه جنسی به دلیل کیست های بزرگ روی تخمدانش از هوش رفت.

کلی ریپا و مارک کنسوئلوس هر دو در مراسم اسکار 2020 لباس پوشیده بودند، اما زمانی که سال ها پیش او را به اورژانس برد، اینطور نبود. (عکس: جف کراویتز از طریق گتی ایماژ)

در سال 2020 ریپا تأیید کرد که برآمدگی شوهرش تنها چیزی است که ناظران آن را نشان می دهند. او همچنین در سال 2019 در پخش برنامه فاش کرد که دختر 18 ساله‌اش در روز پدر، که اتفاقاً روز تولد نوجوان نیز بود، وارد رابطه جنسی شده است. ریپا به نقل از او گفت: «تولد و زندگی من را خراب کردی.

کلی ریپا و مارک کنسوئلوس هر دو در مراسم اسکار 2020 لباس پوشیده بودند، اما زمانی که سال ها پیش او را به اورژانس برد، اینطور نبود. (عکس: جف کراویتز از طریق گتی ایماژ)

«فکر می‌کنم سکس می‌تواند بسیار آسیب‌زا باشد، اما یکی از ما کاملاً نترسیده است. او آنجاست، حالا با خوشحالی نمک ها را می خورد و یک آب سیب دوم سفارش می دهد. مارک می تواند در یک فیلم یا آبگرم باشد. در عوض، من روی پشتم صاف هستم و نمی‌دانم دو کیست دیگر چه زمانی می‌ترکند.»

کلی ریپا و مارک کنسوئلوس هر دو در مراسم اسکار 2020 لباس پوشیده بودند، اما زمانی که سال ها پیش او را به اورژانس برد، اینطور نبود.  (عکس: جف کراویتز از طریق گتی ایماژ)

ریپا نوشت: «این شوهر من است، که به جرأت می‌توانم بگویم، همیشه شیک است، خوش‌پوش است و با این حال در مواقع نیاز من را مانند یک فاحشه‌فروشی می‌پوشاند. هنوز برای من تا به امروز گیج کننده است که این بهترین لباس روز است که او می تواند برای من پیدا کند، تا جایی که وقتی روی برانکارد بودم، فکر می کردم دارم خواب می بینم. داشتم کابوس می دیدم من متوجه نشدم که به خودم رسیده ام.»

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

کلی ریپا، پیشکسوت برنامه تاک شو، هر از گاهی با همسرش مارک کنسوئلوس، در اتاق خوابش غذا می‌خورد، اما نه به این شکل.

او در گزیده‌ای که روز چهارشنبه توسط Haute Living به اشتراک گذاشته شد، نوشت: «چشم‌های من بین تصاویر مبهم روی صفحه، بقایای شکنجه‌گر تخمدانم و مارک که با خوشحالی از آنجا دور می‌شود، جابه‌جا می‌شود.

بازدید سال 1997 از اورژانس که در کتاب او با عنوان فرعی «داستان‌های کوتاه دراز» بازگو شده است، همچنین مملو از طنز است. Haute Living گزارش داد که Consuelos که این روزها به خاطر نقش مرد بدش در سریال تلویزیونی Riverdale شناخته می شود، همسر ناخودآگاه خود را با یک لباس تراش فرانسوی و Manolo Blahniks قرمز – که گاهی اوقات به عنوان “Fak me کفش ها” شناخته می شود – تزئین کرد. سفر به بیمارستان