حمله دموکرات ها به جریان سقط جنین جمهوری خواه در رقابت کلیدی کنگره ویرجینیا

اسپانبرگر روز سه شنبه یک دستگاه شبیه ساز بیل مکانیکی را در مرکز فناوری پیشرفته فردریکزبورگ آزمایش کرد. (جان وارد/یاهو نیوز)

سخنگوی اسپانبرگر، کانر جوزف، در پاسخ به این سوال که آیا نماینده کنگره طرفدار محدودیت‌ها در هر مقطعی از بارداری است، به یاهو گفت که “ابیگیل همیشه گفته است که این تصمیم‌ها باید بین مادر و پزشکش گرفته شود – و سیاستمداران نباید درگیر آن باشند.”

اکنون به نظر می رسد که اسپانبرگر یک برتری جزئی دارد. او یک سیاستمدار و قانونگذار قدرتمند، یک افسر سابق سیا 43 ساله و مادر سه فرزند است که در چند سال گذشته دو بار جمهوری خواهان را در رقابت های نزدیک شکست داده است.

شان براون، مشاور کمپین Vega، یک ماه پیش به شبکه رادیویی عمومی ریچموند VPM News گفت که وگا از حکم دادگاه عالی “برگرداندن تصمیم به ایالت ها” حمایت می کند.

نظرسنجی Yahoo News/YouGov در این هفته نشان داد که 71 درصد از کسانی که امسال به یک نامزد دموکرات رای داده اند می گویند رای آنها رای به “حفظ دسترسی به سقط جنین” است، در حالی که فقط 15٪ می گویند که رای آنها “اصلا در مورد سقط جنین” نیست. . در مقابل، تنها 25 درصد از کسانی که به نامزد جمهوری خواه رای می دهند می گویند که رای آنها رای به “محدود کردن دسترسی به سقط جنین” است. بیش از دو برابر (61٪) می گویند که رای آنها در مورد سقط جنین نیست.

یک نظرسنجی اواخر جولای تقریباً یک ماه پس از اظهارات وگا منتشر شد که نشان داد او با 5 امتیاز، 46 درصد به 41 درصد، با 10 درصد بلاتکلیفی از اسپانبرگر عقب است.

وگا در بیانیه‌ای به واشنگتن پست گفت: «لیبرال‌ها ناامید هستند که از دستور کار شکست خورده خود یعنی قیمت‌های بالای بی‌سابقه بنزین و مواد غذایی و جنایت سر به فلک کشیده منحرف شوند. برای همه وبلاگ نویسان و رسانه های چپ، به عنوان یک مادر دو فرزند، بله، من کاملا از نحوه باردار شدن زنان آگاه هستم.

وگا و فلورس آماده تبدیل شدن به ستاره های سیاسی ملی هستند زیرا می توانند ادعا کنند که نماینده روندی از رای دهندگان اسپانیایی هستند که از حزب دموکرات دور شده و به سمت حزب جمهوری خواه می روند. بسیاری از لاتین‌تبارها در سال‌های اخیر درست حرکت کرده‌اند و دسته‌جمعی به کلیساهای مسیحی انجیلی پیوسته‌اند و به نظرسنجی‌کنندگان گفته‌اند که در مورد سیاست‌های اقتصادی، جمهوری‌خواهان را ترجیح می‌دهند.

یک نماینده خندان، ابیگیل اسپانبرگر، در حالی که در ماشین شبیه ساز بیل مکانیکی نشسته به عقب نگاه می کند.

تام بونیر، مشاور داده های دموکرات، آخر هفته گذشته در نیویورک تایمز نوشت که به دلیل تصمیم دادگاه عالی در پایان دادن به حق ملی سقط جنین، “زنان برای رای دادن به تعداد ثبت نام می کنند که من قبلاً هرگز شاهد آن نبودم.” او به کانزاس اشاره کرد، ایالتی محافظه کار که در آن در اوایل ماه اوت، یک اقدام رای برای پایان دادن به سقط جنین بر اساس قانون ایالتی با 59 درصد به 41 درصد شکست خورد.

نماینده ابیگیل اسپانبرگر در کنفرانس خبری در کاپیتول هیل در ماه آوریل. (کوین دیچ/گتی ایماژ)

«در حالی که فکر می‌کنم تصمیم دابز بر مردم سراسر کشور و نژادها در سراسر کشور تأثیر می‌گذارد، من فکر می‌کنم در منطقه ما، به‌ویژه، تمایز بین من و حریفم و مواضع ما در این موضوع، حتی سیاه و سفیدتر است. ”

فضای سیاسی ملی در هفته‌های اخیر به چند دلیل به سمت دموکرات‌ها تغییر کرده است. قیمت بنزین کاهش یافته و تورم به طور کلی کاهش یافته است. و حکم سقط جنین دادگاه عالی ایالات متحده در 24 ژوئن – همان هفته با پیروزی اولیه وگا – به دموکرات ها نیز انرژی داده است.

نماینده ابیگیل اسپانبرگر و زنی که به وسیله نقلیه تکیه داده است.

یسلی وگا، یک افسر پلیس لاتین در دفتر کلانتر شهرستان پرنس ویلیام، در اواخر ژوئن در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان برای ناحیه هفتم کنگره ویرجینیا پیروز شد و پاییز امسال با غلبه بر میدان شلوغ، با نماینده دموکرات، ابیگیل اسپانبرگر، نماینده کنونی آمریکا روبرو شد.

اسپانبرگر روز سه‌شنبه در مصاحبه‌ای گفت: «من مخالفی دارم که حتی زیست‌شناسی اولیه را نمی‌داند، شک دارد که آیا شما می‌توانید از تجاوز باردار شوید یا خیر، مایل است تصمیم خود را در مورد زندگی دیگران به دلیل ایدئولوژی و موقعیت افراطی خود اتخاذ کند. مصاحبه با یاهو نیوز

یک نماینده دموکرات کنگره در منطقه ای کلیدی در ویرجینیا تلاش می کند تا از واکنش شدید به حکم سقط جنین دادگاه عالی برای دفع رقیب جمهوری خواه که نشان دهنده حمایت فزاینده از جمهوری خواهان در جامعه اسپانیایی تبار است، استفاده کند.

یسلی وگا در حالی که یک میکروفون در مقابل پرچم آمریکا ایستاده است.

و همه تغییرات ساختاری منطقه برای اسپانبرگر بد نیست. منطقه جدید تعداد رای دهندگان دموکرات بیشتری نسبت به منطقه قدیمی دارد. بر اساس پروژه دسترسی سیاسی ویرجینیا، یانگکین یک سال پیش رای دهندگان منطقه جدید را با 5 امتیاز به دست آورد، در حالی که او منطقه قدیمی اسپانبرگر را با 10 امتیاز به دست آورد.

بسیاری از لاتین تبارها نیز در سال‌های اخیر به درخواست‌های برخی از دموکرات‌ها برای «کم کردن پول پلیس» واکنش منفی نشان داده‌اند. در این مورد، اسپانبرگر صریح بوده و از دموکرات‌هایی که از شعار «کاهش بودجه پلیس» استفاده می‌کنند انتقاد کرده است و می‌گوید که از رویارویی با کسانی که در حزب خود هستند پشیمان نیست.

نظرات وگا در مورد سقط جنین تنها مواردی نیست که اسپانبرگر برای رای دهندگان برجسته می کند. این دموکرات همچنین اشاره می کند که وگا اخیراً گفته است که از تعطیلی دولت فدرال برای ممانعت از دولت بایدن حمایت می کند. به احتمال زیاد این یک موقعیت محبوب در یک منطقه کنگره پر از کارمندان فدرال نیست.

او به Yahoo News گفت: «این چیزی است که من از آن حمایت می کنم. هنگامی که ما در مورد آنچه باید در جوامع اتفاق بیفتد صحبت می کنیم … فقط با استفاده از شعارهای برچسب سپر، کاهش دهنده است. موثر نیست مردم نمی فهمند شما برای چه کاری هستید یا چرا آن را انجام می دهید.»

اما اسپانبرگر نیز در یک منطقه جدید است. حوزه جدید کنگره هفتم در طول فرآیند تقسیم مجدد سال 2021 ایجاد شد. تنها حدود یک چهارم منطقه قدیمی در منطقه جدید گنجانده شده بود، که اکنون شامل وودبریج برون شهری، 30 مایلی جنوب دی سی، و امتداد بیشتر در جنوب تا فردریکزبورگ، و سپس غرب گذشته از کولپپر، یک سفر تقریباً دو ساعته در جنوب غربی شهر است. .

اما وگا نگفته است که اگر در کنگره انتخاب شود، موافق یا مخالف هرگونه تلاشی برای ممنوعیت سقط جنین در سراسر کشور، حتی از زمان بارداری، رأی خواهد داد. وگا قبلاً در پرسشنامه های نامزدها گفته بود که از “قانونی برای محافظت از زندگی بی گناه از بارداری تا مرگ طبیعی” حمایت می کند. کمپین او به سؤالی در مورد این موضوع از یاهو نیوز پاسخ نداد.

کندیک گفت: «اسپنبرگر یکی از تأثیرگذارترین اعضای کلاس 2018 بوده است. “این واقعیت که این منطقه نسبت به قبل بهتر است، محیط آنچنان دلهره آور نیست و اینکه او چیزی برای استفاده در برابر حریف خود در یکی از برجسته ترین موضوعات روز دارد، احتمالاً به او برتری می دهد.”





منبع

نظرات مورد بحث توسط Vega در ماه می ارائه شد و توسط Axios Richmond در اواخر ژوئن منتشر شد. ضبط شد وگا در حال صحبت با یک فرد ناشناس، و او ابراز تردید کرد که قربانیان تجاوز به طور منظم باردار می شوند.

کمپین اسپانبرگر مشتاق است که این موضوع را برجسته کند. پس از گروه ضد سقط جنین SBA Pro-Life America جمعه گذشته از وگا حمایت کردکمپین اسپانبرگر روز سه شنبه یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد و توجه را به تایید جلب کرد و گفت که SBA “مخالف پیشگیری از بارداری”، به ویژه IUD و قرص صبح بعد از ظهر است. (SBA با این توصیف مخالفت کرد و به Yahoo News گفت که این گروه “در مورد پیشگیری از بارداری موضعی اتخاذ نمی کند.”)

سپس، در 1 سپتامبر، گزارش سیاسی کوک، یک سازمان غیرحزبی برای مسابقات معلولان، این رقابت را از ستون “پرتاب به بالا” به “دموکراتیک ناب” منتقل کرد.

با این حال، اگر اسپانبرگر شکست بخورد، این نشان می‌دهد که دستاوردهای جمهوری‌خواهان فراگیرتر از آن چیزی است که اکنون به طور کلی تصور می‌شود.

اظهارات وگا مشابه سخنان یک نامزد جمهوری خواه دیگر، تاد آکین در یک دهه پیش بود. نامزدی آکین برای مجلس سنای ایالات متحده در میسوری زمانی که او گفت که حاملگی‌های ناشی از تجاوز جنسی «واقعاً نادر است» و اینکه «اگر تجاوز مشروع باشد، بدن زن راه‌هایی برای متوقف کردن همه چیز دارد، از بین رفت».

یک هفته پس از پیروزی اولیه وگا، نظرات او مبنی بر اینکه آیا باردار شدن برای قربانیان تجاوز جنسی دشوارتر است یا خیر منتشر شد. اظهارات وگا روی نوار ضبط شد و به طور ناشناس در اختیار مطبوعات قرار گرفت.

نماینده ابیگیل اسپانبرگر در کنفرانس خبری.

اسپانبرگر قصد دارد از اشتباه وگا استفاده کند، در لحظه ای که نظرسنجی نشان می دهد که رای دادگاه عالی در ژوئن در مورد دابز علیه سازمان بهداشت زنان جکسون، که به حمایت های فدرال سقط جنین پایان داد، دموکرات ها را قبل از انتخابات میان دوره ای نوامبر تقویت می کند.

کارشناسان همچنان می گویند که جمهوری خواهان برای به دست آوردن کنترل مجلس نمایندگان موافق هستند اما با اختلافی کمتر از حد انتظار. کرسی اسپانبرگر کرسی ای است که در برابر موج جمهوری خواهان بسیار آسیب پذیرتر به نظر می رسید. زمانی که Vega در انتخابات مقدماتی GOP برنده شد، Cook Political Report این مسابقه را به‌عنوان یک مسابقه رد و بدل ارزیابی کرد.

اسپانبرگر با یکی از ساکنان فردریکزبورگ، ویرجینیا، در 23 اوت. (برنده مک نامی/گتی ایماژ)

در نتیجه، اسپانبرگر مجبور شد خود را به تعداد کمی از رای دهندگان جدید معرفی کند.

وگا حمایت خود را از ممنوعیت 15 هفته ای سقط جنین در ویرجینیا ابراز کرده است که فرماندار گلن یانگکین، یک جمهوری خواه، بر آن تاکید کرده است. این لایحه احتمالاً شامل استثناهایی برای تجاوز جنسی، زنای با محارم و محافظت از جان مادر است.

رای دهنده ای که فرزندش را در آغوش گرفته است رای خود را در محل رای گیری به صندوق می اندازد.

علاوه بر این، ناحیه هفتم سومین منطقه اسپانیایی تبار در ایالت است – با 17٪ از جمعیت – و وگا دختر مهاجرانی از السالوادور است. او هنوز یک افسر پلیس است و چند سالی در دولت به عنوان ناظر شهرستانی در شهرستان پرنس ویلیام حضور داشته است. او به همراه یک لاتین جوان دیگر که برای کنگره در جنوب تگزاس، مایرا فلورس نامزد می شود، مهمان دائمی شبکه فاکس نیوز شده است.

پس از انتشار نظرات وگا، کمپین او گفت که موضوع سقط جنین باعث حواس پرتی است.

چپ‌ها خواهند گفت، خوب در مورد تجاوز جنسی یا زنای با محارم چطور؟ من یک افسر مجری قانون هستم. من در سال 2011 افسر پلیس شدم. من در یک مورد کار کردم که در نتیجه تجاوز جنسی، زن جوان باردار شد.” وگا در یک رویداد کمپین گفت.

وگا در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار در دالاس روز دوشنبه. (LM Otero/AP)

بونیر گفت، پس از حکم سقط جنین دادگاه عالی در مورد سازمان بهداشت زنان دابز در مقابل جکسون، تعداد زنان در کانزاس در میان ثبت نام کنندگان جدید رای دهندگان 40 درصد از مردان بیشتر بود. او نوشت که ایالت های دیگر نیز افزایش زیادی در ثبت نام زنان برای رای دادن نشان داده اند.

براون به VPM گفت: “مردم در هر ایالت می توانند برای انتخاب فرمانداران و قانونگذارانی تلاش کنند که از تمام زندگی دفاع کنند، مانند رای دهندگان ویرجینیا در سال گذشته.”

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش داده است که حدود 3 میلیون زن آمریکایی در نتیجه تجاوز جنسی باردار شده اند و آمار تجاوز به عنف کم شمار است زیرا قربانیان اغلب تجاوز خود را گزارش نمی کنند.

وگا پاسخ داد: “خب، شاید به این دلیل که چیزهای زیادی در بدن اتفاق می افتد. من نمی دانم. من هیچ مطالعه ای ندیده ام. اما اگر من آنچه شما می گویید را پردازش کنم، تعجب نمی کنم. زیرا این چیزی نیست که به صورت ارگانیک اتفاق بیفتد. تو داری مجبورش میکنی فرد، مرد، این کار را به سرعت انجام می دهد – می دانید که اینطور نیست – و بنابراین من می توانم ببینم که چرا حقیقت در آن وجود دارد.

یسلی وگا از روی صحنه در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کار در دالاس دست تکان می دهد.

منطقه جدید در چندین انتخابات اخیر نیز به دموکرات ها رای داده است.

کایل کندیک، که بر پیش‌بینی‌های انتخاباتی در مرکز سیاست UVA نظارت می‌کند، به یاهو نیوز گفت که مسابقه اسپانبرگر در مقابل وگا می‌تواند نشان‌دهنده‌ی اولیه‌ی چگونگی برگزاری انتخابات در سطح ملی در 8 نوامبر باشد. اگر اسپانبرگر برنده شود اما نزدیک است دموکرات ها همچنان به احتمال زیاد کنترل مجلس نمایندگان را از دست خواهند داد. اگر او به راحتی برنده شود، می تواند نشان دهنده یک اثر واکنش شدید از حکم سقط جنین دیوان عالی باشد.

یک رای دهنده در جریان انتخابات مقدماتی میان دوره ای در 21 ژوئن در الکساندریا، ویرجینیا رای خود را به صندوق می اندازد (الکس وانگ/ گتی ایماژ)

بعداً، شخص ناشناس از وگا پرسید: «در واقع شنیده‌ام که اگر زن مورد تجاوز قرار گرفته باشد، باردار شدن سخت‌تر است. آیا این را شنیده ای؟»

یسلی وگا پس از پیروزی مقدماتی جمهوری‌خواهان در 21 ژوئن در وودبریج، ویرجینیا (ناتان هوارد/ گتی ایماژ)