او به یک مشتری پمپ بنزین گفت: “من به سیاه پوستان خدمات نمی دهم.” کاری که کارفرمای آیداهو او انجام داد

“خانم. کافوری می‌گوید ویکفیلد در ابتدا فقط می‌خواست این را کنار بگذارد. او به دوستانش گفت که خیلی ناراحت کننده است و نمی خواست با آن کنار بیاید. و سپس در مورد آن فکر کرد و گفت: “خیلی اشتباه است. من باید کاری در مورد آن انجام دهم. ”

در بیانیه آمده است: «پس از بررسی دقیق همه حقایق و شواهد، از جمله نظارت تصویری، ما تصمیم گرفتیم این موضوع را به محاکمه ببریم زیرا بر اساس دانش خود راحت بودیم که نگرانی مربوط به خدمات که واقعاً توسط مشتری گزارش شده بود، بررسی و به‌سرعت رسیدگی شد.» .rac

به گفته کافوری، هنگامی که او سعی کرد کمک بخواهد، گفت: “هر وقت دلم خواست به شما مراجعه خواهم کرد.”

یک فروشگاه رفاهی جکسون در بویز. فروشگاه‌های مواد غذایی جکسون مستقر در مریدین می‌گویند که با تصمیم هیئت منصفه مبنی بر اعطای غرامت ۱ میلیون دلاری به یک زن اورگان پس از اینکه کارمندی از خدمت به مشتری سیاه پوست خودداری کرد، مخالف است.

کافوری گفت که پاورز یک ماه بعد پس از اینکه سوابق شرکت نشان داد که او چندین بار به خاطر صحبت با تلفن همراهش از او خواسته شده بود، اخراج شد.

این شرکت توضیح بیشتری نداد، اما کافوری گفت که پاورز هرگز در مورد اظهارات نژادپرستانه از سوی شرکت مورد بازجویی قرار نگرفت و تنها به دلیل عدم ارائه خدمات به مشتریان در ترتیب ورود آنها تنبیه شد.

جایزه هیئت منصفه شهرستان مولتنوما به رز ویکفیلد، 63 ساله ساکن پورتلند، شامل خسارت تنبیهی 550000 دلاری بود.

“من می گفتم، “من در چه دنیایی زندگی می کنم؟” ویکفیلد به KGW-TV گفت. قرار نیست اینطوری پایین بیاید. این یک رویارویی وحشتناک و وحشتناک بین من و این مرد بود.»

این شهر قبلا یک اتاق خواب بوده است. اکنون خانه این کارفرمایان بزرگ است

ویدئوی نظارتی نشان داد که ویکفیلد برای درخواست کمک به داخل خانه رفت. یکی دیگر از کارمندان او را دنبال کرد تا بنزینش را پمپ کند. کافوری گفت در حین رفتن، ویکفیلد از پاورز پرسید که چرا از کمک به او امتناع کرد و او گفت: “من به سیاه پوستان خدمت نمی کنم.”

حاضرین باید سوخت را برای رانندگان پمپ بنزین در مراکز جمعیتی بزرگتر اورگان از جمله پورتلند و حومه نزدیک بیورتون پمپ کنند.

یک فروشگاه رفاهی جکسون در بویز.  فروشگاه‌های مواد غذایی جکسون مستقر در مریدین می‌گویند که با تصمیم هیئت منصفه مبنی بر اعطای غرامت ۱ میلیون دلاری به یک زن اورگان پس از اینکه کارمندی از خدمت به مشتری سیاه پوست خودداری کرد، مخالف است.

کافوری گفت، در هفته بعد، ویکفیلد دو بار به مدیران شکایت کرد، اما تماس های تلفنی او تا حد زیادی نادیده گرفته شد.

Boise State به توافقنامه حقوق نامگذاری برای عرصه بسکتبال رسید. اینم اسم جدید



منبع

سوابق نشان می دهد که فروشندگان آیداهو چقدر حاشیه فروش گاز را در اوایل همه گیری افزایش دادند

بازرسان نژادپرستی بالقوه پلیس بویز با کارکنان سابق شکایت از شهر درگیر شدند

گرگوری کافوری، وکیل ویکفیلد، گفت که او در 12 مارس 2020 در فروشگاه غذای جکسونز در بیورتون، اورگان، برای بنزین توقف کرد و دید که خدمتکار، نایجل پاورز، او را نادیده گرفته و در عوض برای سایر رانندگان بنزین پمپاژ می کند.

در بیانیه‌ای از فروشگاه‌های مواد غذایی جکسون در روز پنجشنبه آمده است که فروشگاه‌های زنجیره‌ای مریدین، آیداهو، سیاست عدم تحمل نژادی یا هر گونه تبعیض دیگر را دارد و با احترام با حکم هیئت منصفه مخالف است زیرا «دانش ما با حکم مطابقت ندارد. ”

هیئت منصفه یک زن اورگان را پس از اینکه متوجه شد توسط یکی از اپراتورهای پمپ بنزین واقع در آیداهو مورد تبعیض قرار گرفته و به او گفته بود «من به سیاه‌پوستان خدمت نمی‌کنم» یک میلیون دلار غرامت پرداخت کرد.

تلاش برای تماس با پاورز ناموفق بود.