برادرزاده مایکل جکسون برای بازی در فیلم زندگینامه ای پادشاه پاپ

فیلمبرداری «مایکل» قرار است امسال آغاز شود.





منبع

جکسون در توییتر گفت که “متواضع و مفتخر است که داستان عموی مایکل را زنده می کند.”

کینگ در بیانیه‌ای گفت: «من بیش از دو سال پیش جعفر را ملاقات کردم و از اینکه او روح و شخصیت مایکل را به‌طور ارگانیک تجسم می‌کند، شگفت‌زده شدم. “این چیزی به قدری قدرتمند بود که حتی پس از انجام جستجوی جهانی، مشخص بود که او تنها کسی است که این نقش را بر عهده می گیرد.”

لاینزگیت روز دوشنبه انتخاب بازیگران جکسون را برای فیلمی که توسط گراهام کینگ تهیه‌کننده برنده اسکار «بوهمی راپسودی» تهیه می‌شود، اعلام کرد. جکسون دومین پسر کوچک جرمین جکسون، برادر مایکل است. او موسیقی خود را منتشر کرده است. در سال 2019، او اولین تک آهنگ خود را با نام «من را به آواز خواندن» منتشر کرد. “مایکل” اولین بازیگری جکسون خواهد بود.

“مایکل” یک پرتره مجاز از ستاره پاپ است که در سال 2009 درگذشت. فیلمنامه این فیلم توسط جان لوگان فیلمنامه نویس “گلادیاتور” و “هوانورد” با همکاری املاک خواننده ساخته می شود.

کاترین جکسون در بیانیه‌ای گفت: «جعفر مظهر پسر من است. بسیار شگفت‌انگیز است که می‌بینیم او میراث جکسون از هنرمندان و مجریان را ادامه می‌دهد.»

فوکوا در اینستاگرام یک عکس سیاه و سفید از شخصیت جکسون به اشتراک گذاشت. فوکوا در بیانیه ای اضافه کرد که جکسون “توانایی طبیعی برای تقلید از مایکل و چنین شیمی عالی با دوربین دارد.”

نیویورک (AP) – جعفر جکسون، برادرزاده 26 ساله مایکل جکسون، نقش پادشاه پاپ را در فیلم زندگینامه ای “مایکل” به کارگردانی آنتوان فوکوا بازی خواهد کرد.