او به انتخاب ترامپ کمک کرد. اکنون او در حال افزایش کریپتو برای اوکراین است.

او برای پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال توسط دولت اوکراین (در حال حاضر حدود 15 ارز دیجیتال) فشار آورد.

مطالب مرتبط

او افزود: «در مورد بریتانی، داستانی که او تعریف می‌کند هرگز کل داستان نیست.

سلبریتی او از مستند نتفلیکس 2019 “The Great Hack” که در آن قیصر به عنوان یک قهرمان سرسخت ظاهر شد که به دنبال تاوان گناهان ناقض حریم خصوصی خود بود، تقویت شد. کایزر همچنین خاطرات افشاگرانه‌ای به نام «هدف‌مند» منتشر کرد و سازمانی به نام «داده‌های شما را مالک» راه‌اندازی کرد که از بازپس‌گیری داده‌های شهروندان از سوی استثمارگران مهاجم حمایت می‌کند.

کلسی ویتمور اولین زنی است که در لیگ آتلانتیک بازی می کند و می داند چه چیزی ممکن است و چه چیزی غیرممکن است.



منبع

او گفت: «این شگفت انگیز است که او چه کار می کند.

او از تاکتیک‌های وحشیانه ادعایی کمبریج آنالیتیکا علیه محمدو بوهاری، نامزد مخالف نیجریه، به عنوان شواهدی از شیوه‌های اسلحه‌اجرای او نام برد.

برای مهم ترین و جالب ترین داستان های واشنگتن پست در خبرنامه The Post Most مشترک شوید.

اما او آن مخالفان ارزهای رمزنگاری شده را به همان اجبار نادیده می گیرد که خودش را کنار می گذارد.

قیصر به دنبال این است که حتی دوران تصدی کمبریج خود را به عنوان یک لحظه نجیب تبدیل کند. در وب‌سایت سخنرانان CAA، که او را نمایندگی می‌کند، او به عنوان «افشاگر Cambridge Analytica» معرفی می‌شود.

قیصر گفت: «آنها در پناهگاه‌های بمب‌گذاری بالا و پایین هستند، بنابراین من فهمیدم که چه چیزی توییت کنم، خیلی راحت‌تر بود.»

“این مکان فراگیر است که بیشتر توافقی و دموکراتیک است. و این واقعاً با آنچه من معتقدم مطابقت دارد.”

با توجه به اینکه ارزش یک ارز دیجیتال به چیزی بستگی دارد که منتقدان می‌گویند پیدا کردن احمق بزرگ‌تری برای خرید آن است، آخرین چرخش قیصر برای منصرف کردن برخی از شک‌ها کمک چندانی نخواهد کرد. اقدامات قیصر به قلب ابهام اخلاقی کریپتو می رود، که در آن آرمان گرایی یک فرد، شلوغی شخص دیگری است.

اکنون Kaiser نقش کاملا متفاوتی را بر عهده گرفته است: کمک به جمع آوری بیش از 100 میلیون دلار ارز دیجیتال برای جنگ اوکراین علیه روسیه.

او گفت: «در کمبریج متوجه نشدم که کاری که بیشتر اوقات انجام می‌دهم فاقد قطب‌نمای اخلاقی یا اخلاقی است. با اشاره به کار او به عنوان یکی از اعضای تیم رسانه ای باراک اوباما در اولین مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری، “اما من همیشه یک فعال حقوق بشر بسیار فعال بوده ام.” “و این دلیل خوبی است که می توانید پیدا کنید.”

خسارات جانبی جنگ اوکراین: فروشگاه های ماهی و چیپس محبوب بریتانیا

قیصر با این انتقادات مخالف است. او یک قوس اخلاقی واضح در زندگی حرفه ای خود می بیند که کمبریج آنالیتیکا فقط یک انحراف ناگوار از آن بود.

مرکز اصلی این تلاش Kaiser بود که در سال 2015 شروع به کار برای کمبریج آنالیتیکا و شرکت مادر آن SCL کرد و شراکت‌های کلیدی متعددی را تضمین کرد. او زمانی که رسوایی در سال 2018 شروع به جوشیدن کرد، با شهادت در یک تحقیق پارلمانی در بریتانیا، انتشار اسناد و معرفی خود به عنوان یک افشاگر، شهرت زیادی به دست آورد. (کمبریج آنالیتیکا همچنین توسط جنبش ترک برگزیت که منجر به وجود بریتانیا از اتحادیه اروپا شد، حفظ شد.)

کمبریج آنالیتیکا در فصل کمپین انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ – با کمک فیس‌بوک – به‌طور نادرست داده‌های ده‌ها میلیون نفر را جمع‌آوری کرد تا بتواند «متقاعدکننده‌ها» را در ایالت‌های نوسان با رگبار تبلیغات هدف قرار دهد. بسیاری از کارشناسان معتقدند این بازی باعث انتخاب ترامپ شد.

دیوید کارول، یک فعال حقوق دیجیتال که از کمبریج آنالیتیکا شکایت کرده و از نزدیک دنبال کرده است، می گوید: «بریتانی در حرفه خود کارهای ماکیاولیستی زیادی انجام خواهد داد و به نظر می رسد که او نوع دوست است، در حالی که همه چیز فقط به این بستگی دارد که برای چه کسی کار می کند. کار قیصر

بورنیاکوف گفت که Kaiser علاوه بر جذب اهداکنندگان بزرگ، به راه‌اندازی کیف پول‌های “multisig” کمک کرده است – برنامه پیشرفته ذخیره‌سازی رمزنگاری امن‌تر به نظر می‌رسد زیرا به اعتبارسنجی بیش از یک کاربر نیاز دارد.

برای جکسون، هجوم نامه های طرفداران و سایر نشانه های تحسین

و برخی از منتقدان “هدفمند” عدم توبه عجیبی را مشاهده کردند. NPR در بررسی خود می‌گوید: «مثل بریکینگ بد، در پایان آن این حس را به شما دست می‌دهد که او بیشتر به میراث خود اهمیت می‌دهد تا اینکه به اشتباه خودش رسیدگی کند.»

برخی همچنین به دخالت قیصر با بازیگران قطبی اشاره کرده اند، مانند پیوندهای ادعایی قیصر با جولیان آسانژ، بنیانگذار ویکی لیکس، که به طور گسترده در مجموعه ای از داستان های کارول کادوالدر از Observer شرح داده شده است.

هنگامی که روسیه در فوریه به اوکراین حمله کرد، قیصر مستقیماً وارد میدان شد. او با دیوید بکهام ستاره سابق فوتبال جهان مذاکره کرد تا او کمک های مالی ارز دیجیتال را در حساب های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کند.

اما همه داستان رستگاری قیصر را نمی پذیرند، زیرا در آن داستان فرصت طلبی بیش از ایثار را می بینند.

قیصر پس از یک اودیسه طولانی در میانه این داستان فرود آمده است.

بلافاصله پس از اینکه قیصر شروع به جمع‌آوری پول کرد، سفر با مقامات بلندپایه اوکراینی مانند بورنیاکوف و وزیر تحول دیجیتال میخایلو فدوروف را در تورهای طوفانی خود در سراسر جهان آغاز کرد، حتی به متقاعد کردن آنها در ماه مه برای سفر به پاویون ارزهای دیجیتال که قبلاً ساخته بود کمک کرد. در داووس، انرژی جوانی او با فن‌گرایی دولت اوکراین مطابقت دارد. او گفت که رابطه او با بورنیاکوف به قدری نزدیک شده است که آنها “اساساً هر روز” پیام می دهند.

خبر نقش قیصر در کمک به اوکراین، پیچ و تاب جدیدی به مطالعه شخصیت پیچیده یک هزاره (او اکنون در اواسط دهه 30 زندگی خود است) که ابزارهای دیجیتالی پیشرفته را با غرایز سیاسی قدیمی ترکیب می کند، می افزاید. و این پرسش‌هایی را مطرح می‌کند که چگونه می‌توان جهانی را پردازش کرد که در آن فناوری اغلب می‌تواند ایدئولوژی را در هم بکوبد.

او همچنین با گاوین وود – پیشگام در فناوری رمزنگاری که به پیدایش بلاک چین اتریوم کمک کرد – کار کرد تا کمک‌های میلیون‌ها دلاری خود را در ارز پولکادوت که ایجاد کرده بود تسهیل کند، و اهداکنندگان بیشتری را در به اصطلاح “جامعه پولکادات” جذب کرد. برای انجام این کار، قیصر از چیزی استفاده کرد که هم توهین آمیز جذابیت پشت کانال و هم توئیت های عمومی را جمع آوری می کند. جذب سرمایه رمزنگاری بسیار شبیه به نوع واقعی است – مهارت در این است که بدانیم کجا باید نگاه کرد (و از چه کسی تشکر کرد). وود به درخواست نظر پاسخی نداد.

بیش از 100000 نفر در سرتاسر جهان از رمزنگاری برای کمک به تلاش‌های جنگی اوکراین استفاده کرده‌اند که نوعی کمک مردمی به کمک دولت خارجی است. مقامات اوکراین تخمین می زنند که حداقل 100 میلیون دلار به خزانه این کشور وارد شده است و ده ها میلیون دلار دیگر به سازمان های غیردولتی مانند Come Back Alive سرازیر شده است که به نفع مبارزان طرفدار اوکراین در شرق کشور آغاز شده است. این بودجه به اوکراین امکان خرید همه چیز از تجهیزات پزشکی گرفته تا غذا و جلیقه های ضد گلوله را می دهد.

قیصر اخیراً از پاریس که با رهبران دولتی برای تلاش‌های حقوق بشر مبتنی بر رمزارز ملاقات کرده بود، تلفنی صحبت کرد، گفت که احساس می‌کند موظف است به مبارزه اوکراین بپرد.

در چند سال گذشته، قیصر همچنین خود را به عنوان مدافع کریپتو، سیستم پولی مبتنی بر فناوری که برخی افراد معتقدند می‌تواند یک نیروی سیاسی دموکراتیک کننده باشد، بازسازی کرده است. کایزر به قانونگذاران وایومینگ درباره مجموعه‌ای از قوانین مرتبط با رمزارزها مشاوره داده است و روی کمپین ریاست‌جمهوری براک پیرس، بازیگر کودکی که تبدیل به میلیونر رمزارز شده است و در سال 2020 بیانیه‌ای را ارائه کرد، کار کرده است. او اکنون به عنوان یک نماینده مستقل برای مجلس سنای ایالات متحده نامزد شده است. در ورمونت

او می گوید که تعیین مبلغ دقیقی که او مسئولیت داشته است دشوار است. اما او می تواند آن را پارک کند. “سخت است که به طور کلی بگوییم – شاید یک دوصد میلیون پول از طریق کیف پول جمع آوری شده است؟”

واشنگتن – بریتنی قیصر به عنوان یک پادشاه جنجالی جمهوری خواه در کانون توجه قرار گرفت – یک جوان شیکاگوئی که در حالی که توسعه تجارت برای کمبریج آنالیتیکا را اداره می کرد، به جمع آوری داده های ده ها میلیون کاربر فیس بوک برای تحت فشار قرار دادن نامزدی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2016 کمک کرد.

برای بسیاری که با داستان قیصر آشنا هستند، حمایت از آرمان اوکراین ممکن است تغییری غیرمنتظره به نظر برسد. در کمبریج آنالیتیکا، قیصر نه تنها با استیو بنن، مشاور ترامپ، همکاری نزدیک داشت، بلکه به تقویت روابط این شرکت با شرکت انرژی روسی لوک اویل مرتبط با کرملین نیز کمک کرد. اما قیصر می‌گوید که کار جدیدش با داستان رستگاری که از زمانی شروع شد که پس از اینکه در سال 2018 مورد انتقاد قرار گرفت، شروع به افشای اطلاعات بد درباره کارفرمای سابقش کرد، مطابقت دارد.

ویدیوی مرتبط: بنن در مورد اینکه چگونه برنامه رادیویی گفتگوی او بر کمپین ترامپ در سال 2016 تأثیر گذاشت

او با اشاره به مسدود شدن بانک‌ها که انتقال ارز سنتی به اوکراین را دشوارتر می‌کرد، گفت: «کریپتو به مردم امکان دسترسی به خدمات و وجوهی را می‌دهد که نمی‌داشتند».

مشارکت او در مبارزه این کشور برای دموکراسی به قدری ضروری بوده است که الکس بورنیاکوف، معاون وزیر تحول دیجیتال اوکراین، به The Post گفت که تلاش های جنگی کشورش بدون او یکسان نبود. او در مصاحبه‌ای با اشاره به برنامه‌ریزی استراتژیک قیصر و ارتباطات رسانه‌های اجتماعی در حالی که کشور علیه تهاجم خونین مبارزه کرده است، گفت: «بریتانی یک دوست بزرگ بوده است – یک دوست عالی برای من و اوکراین. “ما واقعا از داشتن او خوشحالیم.”

با این حال، دیگران این دیدگاه را زیر سوال برده اند. کریستوفر ویلی، کارمند سابق کمبریج، در خاطرات خود از ادعای افشاگر انتقاد کرد و گفت که تمایل قیصر به ریختن لوبیاها تنها زمانی رخ داد که او انتخاب دیگری نداشت.