اولین بازی Wild MLB توسط Yankees’ Weissert. HBPs در زمین 1 2

بون بعد از بازی گفت: “فقط از اینجا بالا.” “این یک مورد خشن است. فکر می کنم به او سرعت داد. او این را تصدیق کرد.»

بون قبل از بازی از او تمجید کرد و گفت: “او فرصت هایی را به دست خواهد آورد. او در ترکیب خواهد بود، ما واقعا او را دوست داریم.»

Weissert برای نظر دادن در دسترس نبود.

محصول لانگ آیلند که توسط یانکی ها در دور هجدهم درفت 2016 از فوردهام در برانکس انتخاب شد، شانس بزرگ خود را در روز پنجشنبه پس از قرار گرفتن نستور کورتس، ستاره اول بازی، در لیست مصدومان به دست آورد.

بون افزود: “او در چند سال گذشته به نوعی از سیستم ما عبور کرده است، سال گذشته پس از گذراندن یک سال عالی به Triple-A رسید، امسال سال فوق العاده ای را در آنجا پشت سر گذاشت.”

او با اولین پیشکش یک خمیر زد. سپس او مخالفت کرد. سپس او با زمین دوم خود مردی را میخکوب کرد و باعث شد که ضربه زن A به خفاش ضربه بزند.

بون گفت وایسرت دوباره روی تپه خواهد آمد.

یکی پس از دیگری، هم تیمی های او شروع به سرگردانی کردند تا کلمات و ضربه های تشویقی ارائه کنند. پرتاب دومینگو ژرمن، مربی لوئیس روخاس و شکارچی او، خوزه تروینو. در پایان اینینگ، آرون قاضی در کنار ویسرت نشسته بود و تازه کار را آرام می کرد.

همه ما آن لحظه بزرگ لیگ را تجربه کرده‌ایم که شروع به افزایش سرعت می‌کند و مشکلی نیست. قرار است اتفاق بیفتد. اما اینکه بتواند دفعه بعد که فرصتش را به دست آورد، از آن عبور کند، بسیار مهم است.”

ویسر با یک توپ سریع در اواسط دهه 90 مایل در ساعت و یک لغزنده با حرکت زیاد، در Triple-A Scranton/Wilkes-Barre در این فصل به برتری رسید – دوره 1.76 در 40 بازی، با 67 ضربه در 46 اینینگ.

بون گفت: “ببین، این چیزی که ما در مورد او فکر می کنیم را تغییر نمی دهد.” “این یکی را از سر راه بردارید.”

او برای مدت طولانی تنها نبود.

از 15 زمین او، تنها پنج زمین اعتصابی بود. او با سه دویدن متهم شد و فعلاً او را با یک ERA 81.00 باقی گذاشت.

جاش دونالدسون کهنه کار 12 ساله که سه ضربه خورد و 4 ران به ثمر رساند، گفت: “فقط بگو، “هی، نفس عمیق بکش، فقط گیر بازی کن،” موضوع این است.”

___

وایسر 27 ساله که پس از گردش وحشیانه خود دلسرد شد، دستکش خود را به نیمکت کوبید و به تنهایی در انتهای گودال نشست و به پایین نگاه کرد.

AP MLB بیشتر: https://apnews.com/hub/MLB و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

بن واکر، نویسنده بیسبال AP کمک کرد.

اوکلند، کالیفرنیا (AP) – از همان اولین زمین، تماشای اولین بازی تسکین دهنده نیویورک یانکیز، گرگ وایسرت، بسیار دردناک بود.

بدترین کابوس اولین پارچ. حداقل او در حال حاضر یک لیگ برتر برای همیشه است – و یانکیز پیشرو در AL East همچنان به پیروزی 13-4 دست یافت.

برای مهاجمان اوکلند نیز دردناک است.

ویسر پس از بازنشستگی نیک آلن در فلای بال، تونی کمپ را در چهار زمین پیاده روی کرد. در یک شمارش کامل، یک لغزنده به سمت Vimael Machin برای پیاده روی پر از پایه به پشتی رفت.

با اولین زمین خود ضربه ای به پای جونا برایید زد. سپس به نظر می رسید که وایسر تمرکز خود را از دست داده و در حالی که روی لاستیک حرکت می کند، حرکت می کند و در نتیجه دچار بالک می شود. زمین بعدی او یک لغزنده بود که به اسکای بولت به اطراف زانو برخورد کرد – بولت چوب خود را به زمین پرت کرد.

معلوم شد که به طرز باورنکردنی فراموش شدنی است – نه اینکه او هرگز بتواند آن را فراموش کند.

___

ساعاتی بعد، فرصت وایسر رسید.

برای راست دستی که شماره 85 را پوشیده بود، از آنجا هم خیلی بهتر نشد.

و پس از یک جفت پیاده‌روی یک‌نفره، با آخرین زمین مسابقه وایسرت که به بک استاپ رفت، کار تمام شد. وایسرت که توسط مدیر آرون بون با 13-2 جلو افتادن یانکی ها در اینینگ هفتم کشیده شد، از تپه تا گودال در کولیسئوم حرکت بسیار طولانی را انجام داد.