بلیک مسترز مورد حمایت ترامپ پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی سقط جنین را انجام داد

روز پنجشنبه، صبح، وب‌سایت Masters با توجه به اسکرین‌شات‌های گرفته شده توسط NBC News نوشت: «من 100% طرفدار زندگی هستم».

اما پس از آن، کمپین او روز پنجشنبه یک آگهی جدید منتشر کرد که در آن مسترز به طور ناگهانی ادعا کرد که از “مقررات عام در مورد سقط جنین” حمایت می کند.

بلیک مسترز، سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز، اکنون که نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات مجلس سنای آریزونا شده است، لحن خود را در مورد سقط جنین تغییر داده است.

مسترز قبلاً در مصاحبه های اخیر شروع به تعدیل لفاظی سقط جنین کرده بود. مدت کوتاهی پس از پیروزی در انتخابات مقدماتی خود، او به جمهوری آریزونا گفت که یک «قانون شخصیت» بالقوه را به عنوان اعمال در سه ماهه سوم بارداری تفسیر می کند.

کمپین Masters که توسط NBC News در مورد فلیپ فلاپ وب سایت نظر داد، به آن نظرات اشاره کرد، اما به سؤال بعدی در مورد وب سایت تغییر یافته پاسخ نداد.

قوانینی که «شخصیت جنینی» را ایجاد می‌کنند، که توسط طرفداران ضد سقط جنین به اجرا گذاشته می‌شوند، به دنبال گسترش حقوق افراد به جنین یا جنین قبل از زنده ماندن هستند. در صورت تصویب، آنها سقط جنین را به عنوان قتل طبقه بندی می کنند و به بسیاری از استثناهای سقط جنین پایان می دهند.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…





منبع

پس از انتشار آگهی، کمپین او برای کاهش موضع خود در مورد سقط جنین، بخش هایی از وب سایت خود را تغییر داد و حذف کرد.

این نامزد مورد تایید دونالد ترامپ و حمایت مالی از پیتر تیل، بی سر و صدا بخش وب سایت کمپین انتخاباتی خود را در مورد مواضع خود در مورد سقط جنین در این هفته تغییر داد – و توسط NBC News گرفتار شد.

بلیک مسترز از حال رفت

بلیک مسترز از “100% طرفدار زندگی” به ادعای حمایت از مقررات “عاقلانه” سقط جنین تبدیل شد. (عکس: براندون بل از طریق گتی ایماژ)

او در این آگهی می‌گوید: «ببینید، من از ممنوعیت سقط جنین دیررس و ناقص حمایت می‌کنم. و اکثر آمریکایی ها با آن موافق هستند. این فقط ما را با دیگر کشورهای متمدن همتراز می کند.»

تغییر استاد در حالی صورت می گیرد که بسیاری از سیاستمداران جمهوری خواه در پی تصمیم دیوان عالی مبنی بر حذف حمایت های فدرال از سقط جنین با پیامدهای سیاسی برای دیدگاه های قوی ضد سقط جنین روبرو هستند – موضوعی که تاکنون برای نامزدهای دموکرات قوی بوده است. بر اساس تحلیل FiveThirtyEight، حتی در ایالت های قرمز، نگرش در مورد سقط جنین به نفع دموکرات ها تغییر می کند.

از قضا، او به دنبال این بود که مخالف خود، سناتور مارک کلی، دیدگاه‌های «افراطی» در مورد سقط جنین را به تصویر بکشد و دموکرات‌ها را متهم کرد که «در مورد دیدگاه‌های من درباره سقط جنین دروغ می‌گویند».

بلیک مسترز از حال رفت

به گزارش NBC News، یکی از حذف‌ها بخشی بود که از «قانون فدرال شخصیت (به طور ایده‌آل اصلاح قانون اساسی) حمایت می‌کرد که به رسمیت می‌شناسد نوزادان متولد نشده انسان‌هایی هستند که نباید کشته شوند.

مسترز که در ماه ژوئن به دلیل ادعای خشونت با اسلحه «سیاهپوستان، صادقانه بگویم» تیتر یک روزنامه شد، در حال حاضر هشت امتیاز کمتر از کلی در رقابت سنا دارد.