زندگی مخفی این ستاره رپ NJ سرانجام به او رسید. بعد، زندان است – مایک کلی

برای درک این قوس غم، بیایید ساعت را به عقب برگردانیم.

“عاشق پول”

Fetty Wap در مارس 2018 در مرکز سیتی مال در پترسون حضور داشت تا برای کمک به مردم در خرید وعده های غذایی عید پاک، کارت های هدیه بدهد.

Fetty Wap با وثیقه 500000 دلاری آزاد شد. اما در اوایل ماه جاری، پس از اینکه ادعا می‌شد در طی تماس فیس‌تایم، اسلحه را به دست گرفت و مرد دیگری را تهدید به کشتن کرد، یک قاضی فدرال وثیقه او را لغو کرد و او را به زندان بازگرداند تا در انتظار نتیجه محاکمه باشد.

در طول سه سال بعد، فتی واپ خود را به عنوان یک ناجی مدنی معرفی کرد، نه به عنوان یک ستاره موسیقی در حال ظهور. چهره او در یک بازی ویدیویی مسابقه اتومبیل رانی ظاهر شد. او در طول هفته مد شهر نیویورک از باند فرودگاه پایین آمد. پترسون و سایر جوامع در نیوجرسی و نیویورک تشک خوشامدگویی را پهن کردند.

کنایه در اینجا به همان اندازه بدیهی و زشت است که شکاف های خیابان های پست پاترسون. اینجا شخص بشردوست ادعایی بود که خود را به عنوان می‌خواهد به افراد نیازمند کمک کند، اکنون در دستبند و متهم به هل دادن انواع موادی است که ردی از سختی و مرگ را پشت سر گذاشته است.

در پترسون، یکی از فقیرترین شهرهای آمریکا، یک ستاره موسیقی پاپ به طور ناگهانی ثروتمند و بومی به عنوان یک بشردوست جامعه پیش قدم شد.

در خیابان‌های پترسون، هیچ یادبودی وجود نداشت، هیچ گردهمایی از طرفداران برای ابراز تاسف برای از دست دادن همتای رپ خود یعنی Pied Piper که با پیشنهاد کنسرت‌های رایگان، بوقلمون‌های رایگان و سایر هدایا به شهر آمد.

بیشتر از مایک کلی:چرا پلیس خواستار ممنوعیت تفنگ های تهاجمی و زره های بدن نمی شود؟

این مقاله در ابتدا در NorthJersey.com منتشر شد: Fetty Wap: زندگی مخفیانه رپر Paterson NJ با او آشنا شد



منبع

“من به دلیلی اینجا هستم”:Lil Tjay در اولین پست بعد از تیراندازی Edgewater از طرفداران تشکر می کند

او گفت: “دوستت دارم.”

در سال 2014، ماکسول، تحت نام فتی واپ، یک آهنگ رپ بزرگ را با آهنگ “Trap Queen” به ثمر رساند، آهنگی که در آن درباره فروش مواد مخدر و خرید یک فراری و یک لامبورگینی رپ کرد.

شش ماه بعد، فتی واپ که دبیرستان پاترسون ایست‌ساید را رها کرد و می‌گوید خانواده‌اش در دوران جوانی‌اش در شهر مجبور بودند به کوپن‌های غذایی تکیه کنند، پس از اینکه کارت‌های هدیه را به ساکنان شهر داد با خرگوش عید پاک مقایسه شد. به موقع برای آنها برای خرید لباس و غذای جدید برای تعطیلات عید پاک.

آیا این طرح شامل انتقال مستقیم مواد مخدر به دلالان در پترسون می‌شد؟ دادستان های فدرال به طور مشخص نگفتند، فقط در دادگاه اشاره کردند که Fetty Wap به توزیع «بیش از حد» 500 گرم کوکائین در نیوجرسی کمک کرد.

جوی تورس، شهردار پاترسون، که به دلیل دستور غیرقانونی به کارمندان شهر برای بازسازی انبار متعلق به بستگانش به زندان می‌افتد، کنسرت Fetty Wap را یک «مهمانی خوش‌آمدگویی به خانه» و «داستانی واقعی، جنتلمنی» نامید که هرگز آنچه را که می خواست در زندگی انجام دهد از دست داد و استقامت کرد.

در نوامبر 2017، فتی واپ به رانندگی در حالت مستی و مسابقه درگ در بزرگراهی در بروکلین متهم شد. دو سال بعد، در لاس وگاس، او به اتهام مشت زدن به یک افسر امنیتی هتل دستگیر شد. بعداً یک قاضی لاس وگاس موافقت کرد که اگر Fetty Wap از مشکل دور بماند، اتهام را کنار بگذارد.

ایمیل: [email protected]

با این حال، Fetty Wap محاکمه نخواهد شد. اوایل این هفته، او به جدی ترین اتهام علیه خود اعتراف کرد: توطئه برای توزیع و در اختیار داشتن مواد کنترل شده.

با این حال همه چیز آنقدرها هم گلگون نبود. در واقع، برخی از علائم نگران کننده در مورد Fetty Wap نیز ظاهر شد.

دستگیری – و مواد مخدر

در این عکس فایل 26 اوت 2019، فتی واپ به جوایز موسیقی ویدئوی MTV در مرکز Prudential در نیوآرک، نیوجرسی می رسد، سخنگوی FBI روز جمعه، 29 اکتبر گفت که این خواننده رپ به اتهام مواد مخدر فدرال در نیویورک دستگیر شده است. 2021.

با این حال، اکتبر گذشته، دوره سلبریتی Fetty Wap به پایان رسید. هنگامی که او قصد داشت برای یک جشنواره موسیقی در سیتی فیلد در کوئینز روی صحنه برود، ماموران FBI او را دستگیر کردند و او را به اتهام مشارکت در یک توطئه مستقر در لانگ آیلند برای قاچاق مقادیر زیادی هروئین، فنتانیل و سایر مواد مخدر به نیویورک متهم کردند. ناحیه شهری.

ایرادی نداره. اگر آن مرد با پول و هدایا حاضر شد، چرا کسی باید شکایت کند؟

در پایان تابستان 2015، در حالی که “Trap Queen” هنوز در صدر جدول قرار دارد، Fetty Wap اعلام کرد که یک کنسرت رایگان برای دانش آموزان Paterson اجرا خواهد کرد و کوله پشتی و آی پد را اهدا خواهد کرد.

Fetty Wap در مارس 2018 در مرکز سیتی مال در پترسون حضور داشت تا برای کمک به مردم در خرید وعده های غذایی عید پاک، کارت های هدیه بدهد.

چنین تصویری بود که رپر با نام هنری “Fetty Wap” می خواست ایجاد کند.

ستایش تورس باز هم دست کم گرفتن دیگری بود. اما این شروع رابطه عاشقانه بین پترسون و فتی واپ بود.

به عبارت دیگر، Fetty Wap برای سال های قابل توجهی به زندان می رود و میراث دروغین خود و فرزندانی را که پدرش به جا می گذارد. حرفه موسیقی او، مانند گذشته، اساساً به پایان رسیده است.

این آهنگ نامزد جایزه گرمی شد و جوایزی را از MTV، BET و Billboard دریافت کرد. نیویورک تایمز در یک بررسی، «ملکه تله» را به عنوان «درخشنده، فریاد و عجیب غریب» ستایش کرد.

رپر Fetty Wap با پرفروش‌ترین آهنگ‌های خود از جمله “Trap Queen” در تئاتر Wellmont در 4 فوریه 2016 خانه را تکان داد.

به نظر می رسید مرد تقریباً بیش از حد خوب به نظر می رسید که واقعیت داشته باشد.

در سپتامبر 2017، Fetty Wap در Hackensack ظاهر شد و به بچه‌های خیابان پول نقد داد. پلتفرم ویدئویی دیجیتال مانند تبلوید TMZ او را “بابانوئل تابستانی” نامید.

در دادگاه، پس از اعتراف به گناه تحت نام ویلی جونیور ماکسول دوم، فتی واپ به کادر کوچکی از حامیان خود روی آورد و سپس به سلول زندان خود بازگشت تا منتظر صدور حکم در چند ماه باشد.

او اعلام کرد: «بدون پترسون، من فتی واپ نمی‌شدم.

برگه های کارت هدیه حتی Fetty Wap را به مکانی در نیروانا رسانه های مشهور سوق داد. صفحه شش نیویورک پست او را با اعلام اینکه “با پس دادن بیگانه نیست” او را به عنوان یکی از مقدسات معرفی کرد.

چند ماه پس از کنسرت رایگان، که شامل اعضای دو باند خشن پاترسون بود که متعهد به آتش‌بس و نشستن در کنار هم می‌شدند، فتی واپ چند صد بوقلمون رایگان جشن شکرگزاری را به ساکنان شهر هدیه داد. سه روز قبل، او در بالکن مرکز خرید Westfield Garden State Plaza در پاراموس ظاهر شد و 2000 دلار به خریداران پرتاب کرد.

در این عکس فایل 26 اوت 2019، فتی واپ به جوایز موسیقی ویدئوی MTV در مرکز Prudential در نیوآرک، نیوجرسی می رسد، سخنگوی FBI روز جمعه، 29 اکتبر گفت که این خواننده رپ به اتهام مواد مخدر فدرال در نیویورک دستگیر شده است. 2021.

او به NorthJersey.com گفت: “هر کاری که بتوانم انجام دهم، به خصوص در مورد زادگاهم، همیشه آنجا خواهم بود.” “به دلیل نداشتن چیزی تا توانایی انجام کارهای بسیار بیشتر از کاری که در دوران رشد انجام می دادم تا بتوانم سبک زندگی متفاوتی داشته باشم، واقعاً به من قدرت داد تا به هر تعداد که می توانم کمک کنم.”

این توافقنامه فقط بر کوکائین تمرکز دارد و نه هروئین یا فنتانیل، اما حداقل مجازات اجباری آن پنج سال در زندان فدرال و حداکثر 40 سال است. هر چقدر هم بد باشد، می توانست بدتر هم باشد. اعتراف به گناه فتی واپ به او این امکان را داد که در صورت محکوم شدن به تمام اتهاماتی که با آن روبرو شده بود از محکومیت احتمالی حبس ابد اجتناب کند.

فتی واپ «عاشق پول» خواند. “من هرگز نمی گذارم بروم.”

مایک کلی یک ستون نویس برنده جایزه برای NorthJersey.com و همچنین نویسنده سه کتاب غیرداستانی تحسین شده منتقدان و یک تهیه کننده پادکست و فیلم مستند است. برای دسترسی نامحدود به افکار روشنگر او در مورد نحوه زندگی ما در نیوجرسی، لطفاً اشتراک دیجیتال خود را همین امروز فعال کنید.

شاید منظورش بوده شاید نه. به هر حال این Fetty Wap بود. او بیش از حد خوب به نظر می رسید که حقیقت داشته باشد.

فتی واپ که در برابر یک قاضی فدرال در وست ایسلیپ، نیویورک ایستاده بود، اعلام کرد که “با افراد دیگر برای توزیع کوکائین به توافق رسیده است” و “می دانست که این رفتار غیرقانونی است.” دادستان ها گفتند که فتی واپ تا زمانی که به 10 سال و یک ماه یا کمتر محکوم شده بود، از حق تجدید نظر خود چشم پوشی کرد.

در همین حال، نگرانی‌های طولانی مدتی وجود داشت که توسط مربیان پترسون و دیگران بیان شد که آهنگ‌های Fetty Wap حاوی ارجاعات بسیار زیادی به مواد مخدر است. و در نهایت، خبر شخصی نه چندان کوچکی منتشر شد مبنی بر اینکه فتی واپ پدر شش فرزند در طول هفت سال از شش زن مختلف است.

سقوط Fetty Wap در سطوح مختلف یک تراژدی است – برای او، برای خانواده اش، برای کسانی که به صداقت او اعتقاد داشتند و در نهایت، برای شهری که او آن را خانه می نامید. اما به طور گسترده‌تر، این داستانی است از این که چگونه فرهنگ ما به راحتی سلبریتی را می‌پذیرد، بدون اینکه سوالی پرسیده شود.

امروز می دانیم که آن تصویر یک دروغ بود. فتی واپ که اکنون 31 ساله است، زندگی دوگانه ای داشت که نشان دهنده نام های دوگانه او بود – فتی واپ، خواننده رپ که تبدیل به یک فعال اجتماعی خوب شد، و ویلی جونیور ماکسول دوم، نام قانونی فتی واپ، یک فروشنده مواد مخدر که اکنون به یک زندان فدرال

رپر Fetty Wap با پرفروش‌ترین آهنگ‌های خود از جمله "Trap Queen»  در تئاتر ولمونت در 4 فوریه 2016