الکساندریا اوکاسیو-کورتز لمبس حزب جمهوری خواه تنسی را به دلیل “سوء استفاده برهنه از قدرت”

نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز (DN.Y.) روز جمعه از جمهوری خواهان تنسی به دلیل اخراج دو قانونگذار دموکرات از مجلس ایالتی انتقاد کرد و این اقدام را “سوء استفاده برهنه از قدرت” خواند.

اوکاسیو کورتز، که به اظهارات کاملاً توهین آمیز و توهین آمیز به اعضای سیاه پوست خانه تنسی اشاره کرد، گفت: «این عمیقاً در مورد نژادپرستی بود.

اوکاسیو-کورتز پس از رأی گیری مجلس تحت رهبری حزب جمهوری خواه در روز پنجشنبه به حذف نمایندگان ایالتی، با CNN صحبت کرد. تظاهرات آنها پس از تیراندازی در مدرسه ای در ماه گذشته در نشویل برگزار شد که منجر به کشته شدن شش نفر شد، بدون احتساب مهاجم.

(H/T Mediaite)

مربوط…





منبع

دموکرات نیویورک همچنین گفت که نژاد در برکناری این دو قانونگذار که سیاه پوست هستند، نقش داشته است.

اوکاسیو کورتز به تعدادی دیگر از دموکرات‌های قابل توجه می‌پیوندد که از اخراج مجلس نمایندگان انتقاد کرده‌اند، از جمله جو بایدن، رئیس‌جمهور، کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، باراک اوباما رئیس‌جمهور سابق و معاون رئیس‌جمهور سابق. ال گور.

او همچنین خاطرنشان کرد که گلوریا جانسون، نماینده دموکرات سفیدپوست که به طور مشابه در تظاهرات شرکت کرده بود و با رای اخراج مواجه شد، به سختی صندلی خود را حفظ کرد.

او افزود: «این در مورد سلب حق رای دموکرات ها در ایالت هایی است که در آن سطوح شدید سرکوب رأی دهندگان وجود دارد».

اوکاسیو کورتز، که قبلاً انجام داده بود، گفت: «این مربوط به تسخیر فاشیستی ساختمان‌های دولتی ما است که جمهوری‌خواهان در چند دهه گذشته روی آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. توییتی درباره «فاشیسم» جمهوری‌خواهان منتشر کرد.