یکی از مسافران یونایتد می‌گوید که توسط سرپرستی که دیگر مسافران را درباره آلرژی خطرناک پسرش به بادام زمینی آگاه نمی‌کرد، تحقیر شد.

ماندلبام در پیامی مستقیم در توییتر به اینسایدر گفت که به دلیل ترس از حذف شدن از پرواز منصرف شد.

بر اساس شکایتی به وزارت حمل و نقل، لیان ماندلبام در ماه مارس به همراه همسر و پسرش جاشوا سوار پروازی از هیوستون به نیوآرک شد.

یونایتد بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر که خارج از ساعات کاری عادی انجام شده بود، پاسخ نداد.

به گفته وب سایت یونایتد، مسافرانی که حساسیت غذایی شدید دارند، تشویق می شوند که به مهماندار هواپیما اطلاع دهند و با هشدار دادن به مسافران نزدیک، «منطقه حائل آلرژی» را درخواست کنند. با این حال، می گوید نمی تواند مسافران را از خوردن محصولات حاوی آلرژن باز دارد.

قبل از برخاستن، ماندلبام می‌گوید که توسط ناظر یونایتد به هواپیمای جلویی احضار شد و گفت که درخواست او رد شده است.

یونایتد سیاستی دارد که در صورت داشتن آلرژی به مسافران در نزدیکی اطلاع می دهد.

لیان ماندلبام گفت که پس از درخواست از مسافران درباره آلرژی او، “لباس پوشیده” شده است.

  • او از DOT خواست که یونایتد را جریمه کند و به شرکت هواپیمایی دستور دهد که کارکنان را در مورد آنچه که او الگوی رفتار تبعیض آمیز با مسافران مبتلا به آلرژی غذایی نامید، آموزش دهد.

    یکی از مسافران خطوط هوایی یونایتد می گوید که پس از اینکه یکی از خدمه کابین از اطلاع دادن به سایر مسافران از آلرژی خطرناک پسرش به بادام زمینی امتناع کرد، “تحقیر” شد.

    وقتی ماندلبام از این حادثه در حساب کاربری یونایتد در توییتر شکایت کرد پاسخ داد با هدایت او به همان راهنمایی که گفت سعی کرده خدمه پرواز خود را نشان دهد.

    ماندلباوم یک مبارز و وبلاگ نویس برای آلرژی زاهای غذایی است که قبلاً با نیویورک تایمز در مورد هدایت کودکان مبتلا به آلرژی غذایی در فرودگاه ها صحبت کرده است.

    ماندلبام راهنمایی را در وب سایت یونایتد به سرپرست نشان داد، اما می‌گوید که با دستی روی صورتش قرار گرفته است.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    او گفت که از مهماندار هواپیما خواسته است تا مسافرانی را که در مجاورت او هستند از حساسیت پسرش به بادام زمینی مطلع کند. پس از سردرگمی در مورد درخواست، ماندلبام به خدمه گفت که همین درخواست را دو روز قبل در پرواز دیگری از یونایتد ارائه کرده است.

    لیان ماندلبام و پسرش