اشغالگران در حال آماده سازی مسیرهای عقب نشینی در استان خرسون هستند، آنها 9 واگن ستاد کل را غرق کردند.

روزنامه نگاران در خط مقدم خود می جنگند. پشتیبانی Ukrainska Pravda یا تبدیل شدن حامی ما!



منبع

کاترینا تیشچنکوشنبه، 17 سپتامبر 2022، ساعت 18:30

روس ها در حال آماده سازی مسیرهای عقب نشینی در استان خرسون هستند. به ویژه، در نزدیکی نیروگاه برق آبی Kakhovka (HPP)، آنها 9 واگن را برای ساخت یک گذرگاه غرق کرده اند.

در این گزارش آمده است: «به مدت پنج روز، واحدهای گارد ملی روسیه و سرویس امنیت فدرال فدراسیون روسیه آوارها را از بین بردند و اجساد کشته شدگان را بیرون آوردند و سعی داشتند خسارات وارده را پنهان کنند.

جزئیات: ستاد کل نیز کشتن بیش از 180 اشغالگر در خرسون در 10 سپتامبر را تایید کرد. نیروهای مسلح اوکراین ساختمان “الکوسرویس” LLC (شرکت با مسئولیت محدود) را که در آن پرسنل و تجهیزات نظامی نیروهای اشغالگر روسیه در آن قرار داشتند، مورد حمله قرار دادند.

علاوه بر این، به گفته ستاد کل، در استان خرسون، مقامات اشغالگر به زور کارآفرینان محلی ادامه می دهند. برای نگهداری حساب ها به روبل روسیه. آنها همچنین بازرسی های هفتگی را انجام می دهند و تهدید می کنند که در صورت امتناع از همکاری با اشغالگران، کسب و کار را “ملی” می کنند.

منبع: ستاد کل نیروهای مسلح اوکراین در فیس بوک، اطلاعات از ساعت 18:00 17 سپتامبر

بدین ترتیب، آنها 9 واگن را غرق کرده اند در نزدیکی HPP کاخوفکا برای ساخت یک گذرگاه بیشتر.”

نقل قول: «با توجه به اقدامات موفقیت آمیز نیروهای مسلح اوکراین برای از کار انداختن تمام گذرگاه های دنیپرو در جبهه خرسون، اشغالگران در حال آماده سازی مسیرهای عقب نشینی خود هستند.