از شاهزاده هری خواسته شد تا علیه “دروغ های دروغین و بدخواهانه” مگان مدرک بدهد.

از آقای مارکل نیز خواسته شده است تا بیانیه ای ارائه کند، مانند جیسون کناف، وزیر ارتباطات سابق ساسکس. اشلی هیل، دختر خانم مارکل؛ و کریستوفر بوزی که یک شرکت امنیت اینترنتی را اداره می کند.

او همچنین از دوشس ساسکس، خواهر ناتنی‌اش، خواسته است تا 38 مورد پذیرش جداگانه در این پرونده انجام دهد – از این واقعیت که خانم مارکل مرتباً او را به مدرسه می‌برد و او را به سفرهای خرید به مرکز خرید می‌برد، تا اعلامیه‌ای که نه ملکه الیزابت دوم و نه پادشاه نژادپرست نبودند.

وکیل او، مایکل کومپ، گفت که مخالفان پیشنهادی “هیچ ارتباط قابل تشخیصی” با اظهارات مورد بحث در شکایت اصلی ندارند.

او همچنین درخواست کرده است تا روند کشف به تعویق بیفتد تا نتیجه درخواست اخراج شود.



منبع

سامانتا مارکل از دوک می‌خواهد در پرونده خود علیه خواهر ناتنی‌اش، مگان، ویدئویی را تحت سوگند قرار دهد - اندرو کلی/رویترز

سامانتا مارکل از دوک می‌خواهد در پرونده خود علیه خواهر ناتنی‌اش، مگان، ویدئویی را تحت سوگند قرار دهد – اندرو کلی/رویترز

او درخواست رد این پرونده را داده است، با این استدلال که اکثر اظهارات مورد بحث با توجه به اینکه مگان آنها را نگفته است قابل اقدام نیستند، و آنهایی که او بیان کرده است صرفاً نظراتی بوده است که «در هر صورت اساساً درست است».

خانم مارکل، دختر بزرگ توماس مارکل، پدر دوشس، به دلیل ادعاهای مطرح شده توسط ساسکس ها در مصاحبه مارس 2021 با اپرا وینفری و در بیوگرافی 2020 Finding Freedom، که ادعا می کند او را تحت تأثیر قرار داده است، به دنبال غرامت 75000 دلاری (57000 پوند) است. به “تحقیر، شرم و نفرت در مقیاس جهانی”.

با این حال، تیم حقوقی دوشس مستقر در کالیفرنیا تاکنون از ارائه هرگونه اطلاعات خودداری کرده و درخواست‌های مختلف را «نامربوط»، «مبهم» و «گمان‌آمیز» خوانده است.

از دوک ساسکس خواسته شده تا در پرونده افترا که توسط سامانتا مارکل علیه همسرش مگان مطرح شده است، مدرک بدهد.

او مگان را به گفتن “دروغ های نادرست و بدخواهانه” در مورد تربیت افسانه ای خود با هزینه خانواده اش متهم کرده است و ادعای خواهر ناتنی اش مبنی بر اینکه او “به عنوان تک فرزند بزرگ شده است” را رد کرده است.

فاکس از طریق گتی ایماژ، سامانتا مارکل خواهر ناتنی خود را به

خانم مارکل رسماً از دوک درخواست کرده است که در اواخر این ماه، تحت سوگند، یک تودیع ویدئویی ارائه کند.

فاکس از طریق گتی ایماژ، سامانتا مارکل خواهر ناتنی خود را به “دروغ های نادرست و بدخواهانه” متهم کرده است.

اسناد قانونی که هفته گذشته توسط دادگاه منطقه فلوریدا علنی شد نشان می‌دهد که خانم مارکل از دوشس می‌خواهد یک روز قبل از شوهرش تودیع کند.