ارتباط من با اوباما پس از اینکه «چیزهایی را که قرار بود به عنوان یک خواننده رپ می‌گفتم نمی‌گفتم» از بین رفت.

مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



منبع

کانیه

یی در مصاحبه ای که روز جمعه پخش شد به تاکر کارلسون گفت: “من هنرمند مورد علاقه اوباما بودم.”

  • ی خاطرنشان کرد که اخیراً با اوباما صحبت نکرده است، اما دریغ نکرد که بگوید اگر این افراد در آینده تعامل داشته باشند، چه کاری انجام خواهد داد.

    این خواننده رپ گفت: «من هنرمند مورد علاقه اوباما بودم. اوباما با من و مادرم ملاقات کرد تا بگوید که در سال 2008 برای کاندیداتوری نامزد شده است و از او حمایت می‌خواهد.

    او ادامه داد: “و همه به این ایده رئیس جمهور سیاهپوست بسیار “وابسته” بودند. ما همیشه خونسرد بودیم. همچنین مانند … چند نفر از ما وجود دارد؟ در سطح اوباما؟ در سطح شما؟ ویرژیل [Abloh] مرحله؟ فقط سیاه، آنقدر درخشان، که تمام خطوط نژادپرستی را از بین بردیم.”

    این خواننده رپ روز شنبه، مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیس بوک را پاره کرد و مدعی شد که حساب اینستاگرام او غیرفعال شده است و از سوی چندین گروه یهودی به دلیل اظهارنظرهایی که درباره جرد کوشنر، مشاور ارشد سابق کاخ سفید ارائه کرده بود، مورد انتقاد قرار گرفت و برخی آن را «ضد یهودی» می دانستند. “

    او درباره رئیس جمهور سابق دو دوره ای گفت: اگر او را ببینم با او صحبت خواهم کرد. “اما من به شما تضمین می کنم که او مرا می بیند.”

    ی گفت که پیوند او با اوباما پس از اینکه او از آنچه که قرار بود به عنوان یک خواننده رپ بگوید دور شد، “محو” شد.

  • او گفت: “در جایی، ما باید با هم دوست باشیم و با هم کنار بیاییم، زیرا مثل این است که شما در آن سطح هستید.” “شما مانند یک راننده ماشین مسابقه فرمول یک لوئیس همیلتون هستید. ما هنوز هم یک ماشین سفید را می رانیم، اما ما بهترین رانندگان ماشین مسابقه ای بودیم که تا کنون وجود داشته است.”

    شما گفتید که به‌عنوان سیاه‌پوستان که در سرتاسر جهان شناخته شده‌اند و به ترتیب در صدر جهان سیاسی و موسیقی هستند، در سطح برجسته‌ای بودند.

    او از نحوه ملاقات او با اوباما در سال 2008 صحبت کرد، زمانی که سناتور وقت آمریکا برای ریاست جمهوری نامزد شد.

  • یه، که قبلا با نام کانیه وست شناخته می شد.AP Photo/Michael Wyke, File

    • در طی گفتگو با تاکر کارلسون گوینده فاکس نیوز، یه، که قبلاً به عنوان کانیه وست شناخته می شد، شرحی از تاریخچه طولانی خود با اوباما ارائه کرد – که پیش از انتخابش به عنوان رئیس جمهور در سال 2008 به عنوان یک سناتور ایالات متحده به نمایندگی از ایلینویز خدمت می کرد.

      خواننده رپ Ye در طی مصاحبه ای که روز جمعه پخش شد، گفت که ارتباطش با باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، پس از اینکه او از آنچه که “قرار بود به عنوان یک خواننده رپ” بگوید دور شد، “محو” شد.

      او افزود: “این ارتباط من و اوباما بود، اما به محض اینکه آنچه را که قرار بود به عنوان یک خواننده رپ بگویم، نمی گفتم، ارتباط ما از بین رفت.”