اجرای سخت‌گیرانه‌تر IRS مرکزی برای بسته اقتصادی دموکرات

واین گفت: «می‌توانم به شما بگویم، تا کنون، من در گروه دموکرات‌ها اعتراضی نسبت به افزایش منابع IRS نداشته‌ام تا بتوانند به دنبال تقلب‌های مالیاتی ثروتمند بروند.»



منبع

رتیگ در نامه‌ای به قانون‌گذاران در روز پنجشنبه تاکید کرد که منابع موجود در این بسته، IRS را به هنجارهای تاریخی در مناطقی که آژانس را به چالش می‌کشند برمی‌گرداند. اینها شامل شرکت های بزرگ و مالیات دهندگان با ارزش خالص بالا و همچنین مالیات دهندگان چند ملیتی است که در آنها به تیم های پیچیده و تخصصی برای باز کردن ساختارهای پیچیده نیاز است. او همچنین گفت که نرخ حسابرسی برای کسانی که کمتر از 400000 دلار درآمد سالانه دارند نسبت به سال های اخیر افزایش نمی یابد.

کارکنان اجرای احکام حتی با وجود افزایش جمعیت پرونده، از سال 2010 تا کنون 30 درصد کاهش یافته است.

رتیگ گفت: «هر اقدامی که برای اداره مالیات مؤثر مهم است، در سال‌های اخیر به شدت آسیب دیده است و کمبودهای عمیق ناشی از سرمایه‌گذاری ناکافی در سرمایه انسانی و فناوری اطلاعات است».

سناتور جان باراسو گفت: “من فکر می کنم برای آنها وحشتناک است که بخواهند سرویس درآمد داخلی را به سلاح تبدیل کنند، آن را بزرگتر کنند تا به دنبال خانواده ها و کشاورزان و مشاغل کوچک باشند و تلاش کنند پول بیشتری جمع آوری کنند.” “این اساسا یک عملیات Shakedown است.”

کارپر گفت: «آنها از ما التماس می کنند که منابعی را در اختیار IRS قرار دهیم تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

IRS در ده‌ها سال گذشته عمدتاً در نبردهای مالی کنگره شکست خورده است. در ماه آوریل، چارلز رتیگ، کمیسر IRS به اعضای کمیته مالی سنا گفت که بودجه آژانس در طول دهه گذشته بیش از 15 درصد کاهش یافته است و تعداد کارکنان تمام وقت در سال مالی گذشته 79000 نفر بوده است. تا سطوح 1974

مشخص نیست که کدام جنبه از پیشنهادات مالیاتی دموکرات ها می تواند قبل از اتمام کار روی این لایحه توسط سنا تغییر کند، اما ویدن گفت که مطمئن است که افزایش هزینه ها برای IRS در بسته نهایی باقی خواهد ماند.

پیش‌بینی‌های CBO نشان می‌دهد که اقدامات IRS حدود یک ششم درآمد حاصل از این لایحه را نشان می‌دهد، که این درآمد برای کمک به مردم برای خرید پوشش‌های بهداشتی خصوصی، افزایش سرمایه‌گذاری فدرال در انرژی‌های تجدیدپذیر مانند انرژی بادی و خورشیدی، و پرداخت بدهی‌ها، از جمله این موارد است. چیز های دیگر.

ران وایدن، رئیس کمیته مالی سنا، D-Ore، سرمایه گذاری را “به عنوان ابزاری ضروری برای اطمینان از داشتن یک سیاست مالیاتی منطقی” خواند.

یک شکایت خاص این است که پیشنهاد دموکرات باید به جای تمرکز بر اجرا، منابع بیشتری را برای خدمات مشتری در نظر می گرفت. این بیماری همه گیر، IRS را مجبور کرد تا به دلایل بهداشتی و ایمنی، تأسیسات پردازش خود را به طور موقت تعطیل کند. این امر منجر به تاخیرها و چالش‌های بی‌سابقه‌ای شده است، زیرا IRS همچنان در تلاش برای جبران آن است.

رتیگ نوشت: «این منابع مطلقاً در مورد افزایش نظارت حسابرسی بر مشاغل کوچک یا آمریکایی‌های با درآمد متوسط ​​نیستند.

بر اساس توافقی که توسط چاک شومر، رهبر اکثریت سنا و جو مانچین سناتور ویرجینیای غربی انجام شد، این لایحه 79.6 میلیارد دلار اضافی را در 10 سال آینده برای آژانس تحت محاصره هزینه خواهد کرد. طبق پروژه های دفتر بودجه کنگره، این طرح 203.7 میلیارد دلار درآمد اضافی برای دولت فدرال در آن بازه زمانی ایجاد می کند که به سود خالص بیش از 124 میلیارد دلار می رسد.

واشنگتن (AP) – پس از بیش از یک دهه از دست دادن بیشتر، سرویس درآمد داخلی بالاخره ممکن است تزریق نقدی مورد نظر خود را در بسته اقتصادی دریافت کند که دموکرات‌ها با عصبانیت در تلاش هستند تا قبل از تعطیلات آگوست کنگره را به پیش ببرند.

قانونگذاران جمهوری خواه این طرح را محکوم می کنند و یک IRS بزرگتر را به عنوان وسیله ای برای آزار و اذیت رای دهندگان به تصویر می کشند.

دموکرات‌ها می‌گویند سرمایه‌گذاری IRS برای اطمینان از اینکه شرکت‌ها و آمریکایی‌های ثروتمندتر مالیات بدهی خود را پرداخت می‌کنند، مورد نیاز است. اما جمهوری خواهان هشدار می دهند که این امر منجر به افزایش نظارت بر صاحبان مشاغل کوچک و دیگرانی می شود که به اندازه کافی بار دارند.

وایدن گفت: «این به ما این شانس را می‌دهد که درآمد حاصل از تقلب‌های مالیاتی ثروتمندی را که از پرداخت بدهی خود خارج می‌شوند، افزایش دهیم.

دموکرات ها فرصتی برای تغییر آن می بینند. بیش از نیمی از افزایش هزینه های پیشنهادی آنها صرف اجرا خواهد شد. بزرگترین بخش بعدی، 25.3 میلیارد دلار، به پشتیبانی عملیاتی مانند اجاره، امنیت و هزینه پست اختصاص خواهد یافت. 4.75 میلیارد دلار دیگر برای بهبود خدمات تماس و سایر فناوری‌هایی که برای بهبود خدمات مشتریان طراحی شده‌اند، اختصاص خواهد یافت. و 3.2 میلیارد دلار برای پیش از تشکیل پرونده و کمک های آموزشی هزینه می شود.

سناتور تام کارپر، D-Del.، عضو قدیمی کمیته مالی سنا، گفت که او هر چند سال یک بار همین موضوع را از کمیسیون‌های IRS می‌شنود، صرف نظر از اینکه آنها به یک دولت جمهوری‌خواه یا دموکرات خدمت می‌کنند.

در حالی که سنا آماده می شود تا در روزهای آینده رای گیری در مورد این لایحه را آغاز کند، پیشنهاد IRS به آهنربایی برای حملات GOP تبدیل شده است و وحدت دموکرات ها را در تلاش برای ارائه اولویت های مهم آب و هوا و مراقبت های بهداشتی قبل از انتخابات میان دوره ای پاییز به آزمایش می گذارد.

سناتور استیو داینز از R-Mont گفت: “اول، مراقب مالیات دهندگان خوب و صادق باشید که سعی می کنند کمک های اولیه را از IRS دریافت کنند.”

سنا گفت: «در زمان تورم، دموکرات‌ها همچنین می‌خواهند 80 میلیارد دلار هزینه کنند تا اندازه IRS تقریباً دو برابر شود تا بتوانند از طریق آزار و اذیت و حسابرسی پول بیشتری از مردم آمریکا خارج کنند و از پول مالیات‌دهندگان برای بدتر کردن زندگی مالیات‌دهندگان استفاده کنند.» میچ مک کانل، رهبر جمهوری خواهان روز پنجشنبه در صحن مجلس سنا گفت.