آیا AR-15 سلاح جنگی است؟ این چیزی است که یک فرمانده سابق فورت بنینگ باید بگوید

“… AR-15 به طور دقیق “سلاح جنگ” نامیده می شود. … وقتی افراد ضد ایمنی در مورد آن بحث می کنند طعمه نگیرید. آنها می دانند که این درست است. حالا تو هم همینطور.»

این توئیت ها در یکی از مرگبارترین هفته های این کشور در تاریخ اخیر منتشر شد. بر اساس گزارش Gun Violence Archive، طی روزهای پس از تیراندازی Uvalde، تگزاس، 20 تیراندازی دسته جمعی جان 17 نفر را گرفته و 88 نفر را مجروح کرده است. محققان تیراندازی دسته جمعی را هر گونه تیراندازی با چهار قربانی یا بیشتر، مجروح یا کشته شده، تعریف کردند.



Source link

یکی از فرماندهان سابق فورت بنینگ در بحث های جاری کشور درباره کنترل اسلحه با یک رشته توییت که عصر پنجشنبه منتشر شد، موضع گرفت.

سرلشکر بازنشسته ارتش پل ایتون در توییتر نوشت: «اجازه دهید به صراحت بگویم – برای همه مقاصد، AR-15 و تفنگ هایی مانند آن سلاح جنگی هستند.

سرلشکر بازنشسته ادامه داد که AR-15 نسخه غیرنظامی M16 است، که رابطه نزدیکی با تفنگ های M4 است که در حال حاضر توسط ارتش استفاده می شود.

ایتون تفاوت بین M16، M4 و AR-15 را در رشته ای از هفت توییت شکست. او گفت کسانی که مخالف ممنوعیت سلاح های تهاجمی بودند، زمانی که ادعا کردند تفاوت معناداری بین سلاح های نظامی و تفنگ های AR-15 وجود دارد، با معنایی بازی می کردند.

ایتون نوشت: “این یک سلاح بسیار کشنده با همان عملکرد اولیه است که سربازان ما برای کشتن دشمن از آن استفاده می کنند.”