زنی پس از رویارویی ویروسی با کشیش از حمایت حمایت کرد

بوبی جفارت، که اکنون 43 سال دارد، به آسوشیتدپرس گفت که او می‌خواهد جامعه کلیسا حقیقت را بدانند و نمی‌دانست این ویدئو که توسط یکی از اعضای خانواده جماعت ضبط شده است، چنین واکنش ویروسی ایجاد کند. او گفت که “حمایت قاطع” دریافت کرد.

بوبی جفارت گفت که با پلیس صحبت کرده است، اما اذعان کرد که پیگرد قانونی لو به دلیل گذشت زمان و به دلیل اینکه قانون ایندیانا سن رضایت جنسی را 16 سال تعیین می کند، بعید است. او گفت که از سایر سوء استفاده های گذشته در کلیسا آگاه است.

نیت گفت: “ما از طریق عشق و بخشش کار می کنیم.” “اما مردم باید پاسخگو باشند و نمی توانند فقط مردم را مسخره کنند و بگویند، “خب، من فقط مرتکب زنا شدم.” خیلی فراتر از زنا بود. پس اینجا بازگشت طهارت عهد است. من آن را در خانه من نمی خواهم. »

نیت در حالی که میکروفون را به دست همسرش می‌دهد، گفت: “اگر ما را دوست دارید، لطفا اجازه دهید با هم صحبت کنیم.”

وقتی به او گفت که چه اتفاقی افتاده است، گفت که برادرش بلافاصله از طریق پیامک با لو روبه‌رو شد و از او خواست استعفا دهد.

او گفت که چند نفر در کلیسا می‌دانستند که چه اتفاقی افتاده است، اما این موضوع از اکثر اعضای جماعت مخفی نگه داشته شد و هیچ‌کس به او کمک نکرد تا نصیحت کند. او گفت که خود را موظف می داند که از آبروی کشیش و کلیسا محافظت کند و حتی در مورد آن به شوهرش چیزی نگفت.

New Life یک کلیسای مستقل است.

وقتی برادرش به او گفت که خاطره ای از دوران نوجوانی اش او را تسخیر کرده است، اوضاع تغییر کرد. او گفت که او به یاد دارد که “کشیش خود را در رختخواب با خواهر کوچکترش، یک تی شرت و لباس زیر دیده است.”

او گفت: «نمی‌دانستم که چقدر به مردم کمک می‌کند و کمک خواهد کرد. مردم «نه فقط در این منطقه، بلکه در سرتاسر جهان به من مراجعه می کنند. داستان های آنها بسیار دلخراش است.

او گفت که لو شروع به صحبت با برخی از افراد در کلیسا کرد و به زنا اعتراف کرد اما داستان کامل را تعریف نکرد.

او گفت: «ما برای آنها مثل خانواده بودیم، و وقتی یکی از والدین به سفر می رفتند، دیگری اغلب مراقب بچه ها بود.

بوبی جفارت در آن یکشنبه برنامه ریزی نکرده بود که به کلیسا برود – نه به مراسمی که کشیش قصد داشت در مورد مخفی کاری ظالمانه ای که برای مدت طولانی انجام داده بود اعتراف کند.

مدافعان قربانیان می گویند که چنین فعالیت جنسی توسط روحانیون فراتر از “زنا” است، که شامل رضایت بین افراد برابر است. آنها می گویند که این به معنای سوء استفاده از قدرت توسط یک مرجع معنوی است. برخی از فرقه ها، مانند کلیسای کاتولیک، آزار جنسی روحانیان را به عنوان قربانیان زیر 18 سال تعریف می کنند.

بوبی و همسرش، نیت جفارت، که از جماعت تماشا می‌کردند، روی صحنه رفتند و میکروفون را گرفتند.

برخی از اعضای جماعت حمایت خود را از این زوج ابراز کردند و لو را مورد بازجویی قرار دادند، او اعتراف کرد که بابی در زمان شروع رابطه جنسی 16 ساله بوده است. بعداً عده ای به نماز دور او را گرفتند.

جان بی لو دوم، کشیش قدیمی جماعت، 20 سال قبل روی صحنه اعتراف کرد که “زنا” کرده است. او با اذعان به اینکه قبلاً «برای محافظت از خودم» هرگز علناً به آن اعتراف نکرده است، گفت: «من گناه کردم».

او گفت که لو قبل از 16 سالگی شروع به “آرایش” کرد – که در آن شکارچی جنسی از طریق لطف و وسایل دیگر اعتماد قربانی را به دست می آورد. رابطه جنسی تا اوایل بیست سالگی ادامه داشت. لو، که اکنون 65 سال دارد، بیش از 20 سال از او بزرگتر بود.

پس از اینکه بوبی جفارت در مراسم با لو روبه‌رو شد، نیت گفارت گردن‌بندی را که لو به بوبی داده بود روی سکو پرتاب کرد و به دنبال آن «حلقه خلوص پیمان» او که بسیاری از کلیساها برای ترویج باکرگی قبل از ازدواج به جوانان دادند.

کلیسا یک کمیته مشورتی تشکیل داد که در بیانیه‌ای بعد گفت که تحقیقات انجام نشده است، نمی‌تواند صحت نسخه لو را تأیید کند و به او توصیه کرد که اعترافات 22 می را نکند.

سن رضایت در ایالت های ایالات متحده بین 16 تا 18 سال متغیر است.

اما او به زودی تصمیم خود را تغییر داد و متوجه شد که نمی تواند به کشیش – مردی که به گفته او در نوجوانی شروع به آزار جنسی او کرده است – اعتماد کند تا تمام حقیقت را در میان بگذارد.

پوشش مذهبی آسوشیتدپرس از طریق همکاری AP با The Conversation US، با کمک مالی از Lilly Endowment Inc پشتیبانی می شود. AP تنها مسئول این محتوا است.



Source link

او به لو گفت “تو مرا در زندان خود نگه داشتی” اما “من دیگر زندانی نیستم”.

او گفت 27 سال بود، نه 20 سال، که “در زندان دروغ و شرم زندگی می کرد”.

جفارت با عجله به کلیسای New Life Christian & World Outreach در ورشو، ایندیانا رفت و در اواسط خدمت رسید و مطمئن شد که داستانش گفته شده است.

پلیس ایالت ایندیانا، در بیانیه ای از هر کسی که “اطلاعات قربانی یا شاهد” در مورد وضعیت را دارد، خواست تا با بازرسان تماس بگیرند.

در طول مراسم کلیسا در 29 مه، پسر لو، کشیش همکار برایان لو، بیانیه ای را خواند که در آن گفته شد کلیسا بازسازی خواهد شد و جلساتی با اعضا برگزار خواهد کرد.

جفارت می‌گوید که از دوران جوانی، زندگی خانواده‌اش «در حول و حوش کلیسا و لاوس می‌چرخید».

نزدیک به یک میلیون بیننده شاهد اتفاقات بعدی در آن رویارویی 22 مه بودند که در یک ویدیو ضبط و در فیس بوک پست شد.

کلیسا در بیانیه ای در 23 می گفت که لو از سمت کشیش استعفا داده است. کلیسا گفت که هیچ یک از کارکنان قبلاً از آنچه اتفاق افتاده آگاه نبودند، و پیشنهاد داد که به Gephart “به هر طریق ممکن التیام یابد”.

___

او به او گفت: «سال‌ها فکر می‌کردم آدم وحشتناکی هستم، افکار خودکشی داشتم، نمی‌دانستم واقعاً با من چه کرده‌ام، که قربانی شده‌ام. یادت هست؟ میدونم که یادت هست