آیا نامزد جمهوری خواه Pa. می تواند رای دهندگان را وادار به ثبت نام مجدد کند؟

ایالت های جنوبی، به دنبال بازسازی، الزامات ثبت نام مجدد سالانه را تحمیل کردند که برخی از آن قوانین حداقل تا سال 1971 ادامه داشت. این قوانین به عنوان یکی از مکانیسم های مورد استفاده توسط آن ایالت ها برای جلوگیری از رأی دادن سیاه پوستان در نظر گرفته می شد.

اما کریستوفر بوریک، استاد علوم سیاسی در کالج مولنبرگ در آلن‌تاون، پنسیلوانیا، گفت که پاکسازی فهرست رای‌دهندگان و الزام رای‌دهندگان به ثبت نام مجدد، نابرابری‌های ذاتی در سیستم کنونی را «آینه» می‌کند.

محققین قانون اساسی می گویند که قطعاً توسط قانون ملی ثبت نام رأی دهندگان، حداقل برای انتخابات فدرال ممنوع است، و احتمالاً تحت حمایت های قابل توجهی تحت قانون اساسی و قوانین فدرال – و احتمالاً ایالتی – قرار می گیرد.

تحقیقات جداگانه‌ای که توسط سینگلتون – توسط یک استاد دانشگاه واشنگتن ذکر شد – نشان داد که چنین قوانینی همچنین دارای تعصب شدید طبقاتی هستند و عملاً رأی ساکنان طبقه کارگر و متوسط ​​را علاوه بر اقلیت‌ها سرکوب می‌کنند.

___

ادگاردو کورتس، مشاور امنیت انتخابات و کمیسر انتخابات ویرجینیا در زمان فرماندار سابق تری مک آلیف، یک دموکرات، گفت که جدای از مسائل قانونی، ثبت نام مجدد رای دهندگان یک کابوس اداری است و فشار زیادی بر دفاتر انتخابات محلی وارد می کند.

___

اما ماستریانو، که در قیام 6 ژانویه در ساختمان کنگره ایالات متحده حضور داشت و مورد تایید ترامپ قرار گرفت، دلسرد نشد و درباره طرح خود برای ثبت نام مجدد قبل و بعد از کسب نامزدی جمهوری خواهان برای فرمانداری در 17 مه بحث می کند.

چه تأثیری می تواند داشته باشد؟

آیا تا به حال چیزی شبیه به این وجود داشته است؟

آیا رای دهندگان شبح وجود دارند؟

شخصی که برای رای دادن ثبت نام می کند باید سوگند یاد کند که شهروند ایالات متحده است و از او خواسته می شود شماره گواهینامه رانندگی یا شماره تامین اجتماعی را ارائه دهد. کسی که نمی تواند یکی از این دو را ارائه کند، باید در اولین باری که رای می دهد، مدرک شناسایی مطابق با قوانین پنسیلوانیا را نشان دهد.

بر اساس قانون پنسیلوانیا، این بدان معناست که فردی که به مدت پنج سال رای نداده است، نمی‌تواند به سادگی بدون تلاش برای تماس با آنها – از طریق پست – پس از مهلت دو انتخابات فدرال دیگر حذف شود.

آیا افراد مرده رای می دهند؟

ادوارد فولی، استاد حقوق در دانشگاه ایالتی اوهایو که برنامه قانون انتخابات مدرسه را مدیریت می‌کند، گفت: «نه، یک ایالت نمی‌تواند به‌طور یکجانبه همه را ملزم کند که دوباره برای انتخابات فدرال ثبت‌نام کنند».

یکی از همکاران ماستریانو، سناتور جمهوری خواه ایالتی کریس دوش، از رای دهندگان ارواح استناد کرد که سال گذشته احضاریه ای را برای مقامات انتخابات ایالتی صادر کردند و درخواست ثبت جزئیات ثبت نام رای دهندگان را داشتند.

شاید مدرن ترین مقایسه آن با قانونی در تگزاس باشد که در سال 1966 بلافاصله پس از قانون 24 متمم قانون مالیات های نظرسنجی وضع شد. قانون تگزاس رای دادن را به افرادی که سالانه مجدداً ثبت نام می کردند محدود می کرد و یک چارچوب زمانی چهار ماهه برای ثبت نام در نظر می گرفت.

کورتس گفت: «این یک ایده بد است.

جان وی. سینگلتون، قاضی منطقه ای ایالات متحده، در نظر سال 1971 نوشت که «بی شک» است که این الزام «تعداد زیادی از شهروندان تگزاس را واجد شرایط رای دادن می کند» و به تحقیقات یک استاد دانشگاه تگزاس استناد می کند که دریافت که ثبت نام و مشارکت بسیار زیاد است. در ایالت های دارای قوانین ثبت سالانه پایین تر است.

اما همچنین قدرت ایالت ها را برای پاکسازی یکجانبه فهرست رأی دهندگان محدود می کند.

ماستریانو سه روز پس از انتخابات مقدماتی در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی محافظه کار نیوزمکس اظهار داشت که این اقدامی است که وزیر امور خارجه منصوب شده او می تواند بدون تایید قانونگذار انجام دهد.

ماستریانو، سناتور ایالتی و سرهنگ بازنشسته ارتش ایالات متحده، می‌گوید که می‌خواهد همه را وادار کند که در صورت تمایل دوباره در انتخابات ثبت نام کنند. محققین حقوقی می گویند که این مفهوم آشکارا قوانین فدرال را نقض می کند، و ممکن است با قوانین ایالتی تضاد داشته باشد، به جز حمایت های قانون اساسی. این همچنین بازگشتی به قوانینی است که توسط سفیدپوستان در دوره های گذشته برای جلوگیری از رأی دادن سیاه پوستان یا مهاجران اروپایی جدیدتر طراحی شده بود.

بوریک گفت: «به مرور زمان، افرادی که بیشتر ثبت نام می‌کنند اغلب تحصیلکرده‌ترین، ثروتمندترین و مسن‌تر هستند. “آنها به احتمال زیاد اولین کسانی هستند که در صورت لزوم دوباره ثبت نام می کنند. افرادی که کمترین احتمال را دارند کسانی هستند که ثبت نام آنها سخت تر است و شاید… با گذشت زمان تلاش های باورنکردنی و حتی سال ها طول کشید تا آنها را وارد این فهرست کنیم. سیستم.”

به گفته محققان، ایالت های شمالی نیز در اوایل قرن بیستم آن را به شهرهای بزرگی مانند فیلادلفیا و نیویورک سیتی تحمیل کردند، جایی که جمعیت بیشتری از مهاجران جدیدتر از اروپا وجود داشت.

دوش هنوز گزارشی منتشر نکرده یا به شواهدی مبنی بر ارواح رای دهندگان اشاره نکرده است.

گذشته از قانون فدرال، قانون پنسیلوانیا می‌گوید که هیچ رای‌دهنده‌ای که ثبت‌نام کرده است نمی‌تواند ملزم به ثبت نام مجدد در زمانی که در همان آدرس زندگی می‌کند، باشد.

دانشمندان علوم سیاسی گفتند که هیچ تحقیق امروزی در مورد چنین قانونی نمی دانند.

مشخص نیست که ماستریانو این ایده را از کجا آورده است و او به درخواست های مکرر مصاحبه در این مورد یا هر موضوع دیگری پاسخی نداده است. اما او ثبت نام مجدد را به عنوان گامی ضروری برای پاک کردن فهرست رای دهندگان مرده و رای دهندگان ارواح – رای دهندگانی که در آدرس های ناموجود ثبت نام کرده اند – به موقع برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 مطرح کرده است.

قانون ملی ثبت نام رای دهندگان به ایالت ها اجازه می دهد رای دهندگان را به درخواست یک نفر از فهرست حذف کنند و ایالت ها را ملزم می کند که تلاش “معقول” برای حفظ لیست های ثبت نام رای دهندگان از افرادی که مرده یا رفته اند انجام دهند.

ماستریانو گفت: “ممکن است مجبور شویم تا جایی که ثبت نام را بازنشانی کنیم، کل فرآیند را از اینجا شروع کنیم.” “هنوز تعداد زیادی مرده در لیست وجود دارد، و شما چه دارید، و رای دهندگان شبح شبح نیز وجود دارند که ما آنها را در آدرس های مختلف پیدا کردیم.”

AP را برای پوشش کامل دوره های میان دوره ای در apnews.com/hub/2022-midterm-elections و در توییتر دنبال کنید. twitter.com/ap_politics.





Source link

ماستریانو چه گفته است؟

هاریسبورگ، پیا (AP) – داگ ماستریانو، نامزد جمهوری خواه پنسیلوانیا برای فرمانداری، شاید برجسته ترین دستفروش این ایالت باشد که دروغ دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را مبنی بر اینکه تقلب گسترده به قیمت انتخابات 2020 تمام شد.

پنسیلوانیا یکی از معدود ایالت هایی است که فرمانداران آن وزیر امور خارجه ای را که بر انتخابات نظارت می کند منصوب می کنند. این بدان معناست که پیروزی ماستریانو در ماه نوامبر می‌تواند پنسیلوانیا – یک ایالت میدان جنگ ریاست‌جمهوری برتر – را به یک نمونه آزمایشی تبدیل کند که آیا قوانینی که برای محافظت از دسترسی رای‌دهندگان به صندوق‌های رای تضعیف می‌شوند یا خیر.

هیئتی متشکل از سه قاضی دادگاه فدرال در سال 1971 آن را رد کرد و آن را “نخست مستقیم مالیات نظرسنجی” نامید.

ماستریانو در یک مناظره مقدماتی فرمانداری در ماه آوریل گفت که در صورت انتخاب شدن، از رای دهندگان می خواهد که «دوباره ثبت نام کنند. ما همه چیز را از نو شروع خواهیم کرد.»

اگر رای دهندگان ارواح در فهرست پنسیلوانیا وجود داشته باشد، مشخص نیست که چه کسی یا کجا هستند.

او گفت که اگر او انتخاب شود، انجام آن و سایر اقدامات بسیار فوری است: «بنابراین ما این موضوع را بسیار جدی خواهیم گرفت و واقعاً سخت حرکت خواهیم کرد. اساساً ما حدود یک سال فرصت داریم تا درست قبل از انتخابات ریاست جمهوری 2024 به آن برسیم.

مایکل مورلی، استاد حقوق دانشگاه ایالتی فلوریدا که متخصص در قانون اساسی و قانون انتخابات است، گفت: «بنابراین قطعاً تاریخچه مطلوبی ندارد.

چگونه کار می کند؟

مارک لوی را در توییتر دنبال کنید twitter.com/timelywriter.

کورتس گفت: “در لحظه ای که همه را دوباره ثبت نام می کنید، دوباره با این موارد مواجه می شوید.”

در همین حال، تعداد انگشت شماری از مردم در حال رأی دادن به نام یکی از بستگان مرده در انتخابات ریاست‌جمهوری پنسیلوانیا در سال 2020 دستگیر شدند – به هیچ وجه به اعداد لازم برای تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات نزدیک نیست.

در هر صورت، احتمالاً هیچ چیز را حل نمی کند: کورتس گفت که اجبار همه به ثبت نام مجدد، رای دهندگان را از مرگ یا دور شدن باز نمی دارد.

آیا قانونی است؟

محققانی که در قانون انتخابات تخصص دارند، گفتند که هرگز نشنیده بودند که یک ایالت اخیراً کاری مشابه انجام دهد – احتمالاً به این دلیل که قوانینی برای جلوگیری از آن وجود دارد.

رای دهندگان گاهی اوقات بین زمانی که در یک برگه رای نامه ارسال می کنند و زمانی که شمارش می شود می میرند. قرار است ایالت‌های پنسیلوانیا دو بار در ماه از مرگ‌ها مطلع شوند تا بتوانند این اسامی را از فهرست رأی‌دهندگان حذف کنند.