شاهزاده لوئیس نمایش را در لحظه بالکن جشن می دزدد

شاهزاده لوئیس، کاخ باکینگهام، جشن – مکس مامبی

The Mall – گروهبان جیمی وایز

او قبلاً حکم داده بود که فقط اعضای شاغل خانواده سلطنتی امسال در بالکن ظاهر شوند، به استثنای کودکان کمبریج و وسکس که به والدین خود بپیوندند.

ملکه – آلستر گرانت/AP

شاهزاده لوئیس - آرون چاون / PA

شاهزاده جوان با هیجان بالا و پایین می پرید، گوش هایش را از سر و صدای فلیپست پوشانده و به مادربزرگش، ملکه، غافل از تماشای میلیون ها نفر، سخن گفت.

شاهزاده لوئیس در حال سلام دادن به سربازان زیر او دیده شد، در حالی که پرنسس شارلوت غرق در یک بازی دست زدن با میا تیندال دیده شد.

در اوایل روز، سه کودک کمبریج اولین سفر خود را با استفاده از کالسکه به و از Horse Guards Rade انجام داده بودند.

شاهزاده لوئیس – آرون چاون / PA

در لحظه بسیار مهم سرود ملی، شاهزاده جورج و پرنسس شارلوت با کمال ادب، دست در کنارشان ایستاده بودند و شاهزاده لوئیس قبل از اینکه کمی حواسش پرت شود، بی‌عیب به آنها ملحق شد.

ملکه - آرون چاون/AP

اما در حالی که هیجان فلای‌پست ایجاد می‌شد، او در همانجا بالا و پایین پرید و در مورد هلیکوپترها و هواپیماها برای ملکه، شاهزاده چارلز، مادرش و هر کس دیگری که گوش می‌داد فریاد زد.

البته ملکه برای جشن 70 سالگی سلطنتش در بالکن در مرکز صحنه قرار گرفت.

اکثر پسرعموهای سلطنتی به هم نزدیک هستند و تیندال ها، فیلیپس و کمبریج جوان مرتباً با هم عکس می گیرند.



Source link

ملکه – آرون چاون/AP

The Mall - گروهبان جیمی وایز

در حالی که دوشس کمبریج شجاعانه تلاش می کرد تا کوچکترین پسرش را روی آسمان متمرکز کند، او دست هایش را روی گوش هایش گرفت تا صدا را مسدود کند و آرنج خود را در حالی که چانه در دستانش بود روی بالکن گذاشت.

هنگامی که آنها از بالکن خارج شدند تا برای ناهار در داخل کاخ بازنشسته شوند، همه بچه ها آخرین موج را به جمعیتی که از بیرون دروازه ها تشویق می کردند، دادند.

به طور تصادفی یا طراحی، ملکه در کنار شاهزاده ولز از یک طرف و شاهزاده لوئیس از طرف دیگر قرار گرفت و لحظه ای کمی گیج به همراه جوان خود نگاه کرد.

ملکه - آلستر گرانت/AP

پرنسس شارلوت چهره ای می کشد – AP Photo/Matt Dunham

شاهزاده جورج، پرنس لوئیس، پرنسس شارلوت، میا گریس تیندال و پرنسس بئاتریس از نمایش لذت می برند - AP Photo/Matt Dunham

شاهزاده لوئیس، کاخ باکینگهام، جشن - مکس مامبی

در یک نقطه، هم او و هم دوشس یک “وای” بلند بلند کردند.

ملکه جذاب به نظر می رسید، در حالی که دوشس هر مادری را در یک مناسبت خانوادگی پرفشار تکرار می کرد، و به کوچکترین او نگاه می کرد که بخشی از لذت و جزم را جزم کرده بود تا مطمئن شود که او خودش رفتار می کند.

او به خواهران و برادران هیجان‌زده‌اش، پرنسس شارلوت هفت ساله و شاهزاده جورج هشت ساله پیوست، که همه چیز را بیشتر در پیش گرفتند.

همانطور که خانواده ها به سمت بالکن می رفتند، در موقعیتی قرار گرفتند تا هر کدام بتوانند ببینند و دیده شوند.

آنها به پسر عموهای خود پیوستند تا از پنجره ای در دفتر سرلشکر رژه را تماشا کنند.

شاهزاده لوئیس ستاره غیرمنتظره نمایش را در بالکن کاخ باکینگهام برای Trooping the Color ثابت کرد.

در حالی که این اولین حضور او در بالکن کاخ باکینگهام برای سفر سالانه نیست، اما این اولین باری است که او به اندازه کافی بزرگ شده است که از این مناسبت قدردانی کند، جمعیت زیادی در زیر او و قدرت نیروی هوایی سلطنتی در بالا.

پرنسس شارلوت چهره ای می کشد - AP Photo/Matt Dunham

شاهزاده جورج، پرنس لوئیس، پرنسس شارلوت، میا گریس تیندال و پرنسس بئاتریس از نمایش لذت می برند – AP Photo/Matt Dunham

جین های بلند آنها بخشی از رویداد سالانه Trooping the Color شده اند و بینندگان را در سراسر جهان با دوستی آشکار سرگرم می کنند.

شاهزاده لوئیس چهار ساله، برای اولین رویداد جشن پلاتینیوم ملکه، با مجموعه‌ای از چهره‌های خنده‌دار اغراق‌آمیز عکس‌برداری کرد.