آنچه رسانه های NFL در مورد براک پردی کیوبی سابق ایالت آیووا پس از شکست در مسابقات قهرمانی NFC می گویند

یکی از چیزهایی که سانفرانسیسکو در این فصل کاملاً روشن کرده است این است که قطعاتی در اطراف پست کوارتربک برای رقابت برای یک سوپربول دارد. قبل از اینکه 49ers در قسمت مرکزی آسیب پذیر به نظر برسند، به معنای واقعی کلمه حذف هر QB در فهرست نیاز بود.

حتی با اقدامات محدود، پچ پچ های زیادی در مورد پردی و آینده او پس از این باخت آغاز شد. در اینجا چیزی است که رسانه های NFL در مورد کوارتربک تازه کار می گویند.

براک پردی، مدافع سان فرانسیسکو 49رز، پس از بازی فوتبال NFL قهرمانی NFC بین فیلادلفیا ایگلز و سان فرانسیسکو 49رز در روز یکشنبه، 29 ژانویه 2023، در فیلادلفیا، زمین را ترک می‌کند.  ایگلز با نتیجه 31 بر 7 پیروز شد.  (AP Photo/Chris Szagola)

آیا این برای پردی برای برنده شدن این شغل کافی است؟ این نامشخص است. اما آنچه واضح است این است که پردی با بیرون آمدن از روی نیمکت و نزدیک به بردن سانفرانسیسکو به سوپربول، طرفداران زیادی را به دست آورد.

این مقاله در ابتدا در Des Moines Register منتشر شد: آنچه رسانه های NFL در مورد مصدومیت براک پردی گفته اند، آینده با 49ers



منبع

این چیزی است که مایک ساندو از The Athletic در اینجا به بررسی آن می پردازد.

بیشتر:گزارش رسانه‌ها: براک پردی، کیو‌بی‌ای سابق ایالت آیووا، رباط آرنجش پاره شده است و ۶ ماه از دست خواهد داد.

هاسون ردیک، مدافع خط فیلادلفیا ایگلز، سمت راست، در نیمه اول بازی NFC قهرمانی یکشنبه، براک پردی، مدافع تیم سان فرانسیسکو 49رز را به اشتباه انداخت.

مربوط:جورج کیتل نظر پنج کلمه ای را در مورد شانس آسیب QB 49ers پس از از دست دادن بازی عنوان NFC به اشتراک گذاشت

دارگان ساوتارد یک گزارشگر پرطرفدار ورزشی است و دو و میدانی آیووا را برای Des Moines Register و HawkCentral.com پوشش می دهد. به او ایمیل بزنید [email protected] یا او را در توییتر در Dargan_Southard@ دنبال کنید.

هاسون ردیک، مدافع خط فیلادلفیا ایگلز، سمت راست، در نیمه اول بازی NFC قهرمانی یکشنبه، براک پردی، مدافع تیم سان فرانسیسکو 49رز را به اشتباه انداخت.

آیا براک پردی به اندازه کافی کار کرد تا کوارتربک اصلی 49رز باشد که به جلو حرکت کند؟

ساندو در همه اینها غوطه ور می شود. دست و پنجه نرم کنید برای یک خارج از فصل جالب کنار خلیج.

براک پردی، مدافع تیم سان فرانسیسکو ۴۹رز در جریان بازی NFC قهرمانی، آرنج خود را مصدوم کرد.
“تام برادی، کسی؟” ساندو می نویسد. 49ers ممکن است نیاز به ارتقاء از Purdy داشته باشند یا نیازی به ارتقاء نداشته باشند.

شبکه ESPN و NFL بعدازظهر دوشنبه گزارش دادند که UCL پردی پاره شده است و او احتمالاً شش ماه را از دست خواهد داد.

که ما را به این فصل خارج از سانفرانسیسکو می رساند. آیا افزایش قیمت و قرارداد ارزان پردی در اواخر فصل باعث می‌شود که او در فصل آینده به عنوان بازیکن اصلی تیم 49 در هفته اول انتخاب شود؟ آیا واقعاً سانفرانسیسکو در حال حاضر از تری لنس چشم پوشی می کند، خواه این معامله با او باشد یا اینکه او را پشتیبان قرار دهد؟ و آیا بردی می‌تواند با پردی به‌عنوان پشتیبان در فصل آینده، شگفتی‌ساز باشد؟

پردی در اولین حرکت سانفرانسیسکو از ناحیه آرنج آسیب دید و مجبور شد بازی را ترک کند. او فقط 4 بر 4 را به مدت 23 یارد به پایان رساند و تنها پس از اینکه جاش جانسون کوارتر بک پشتیبان در کوارتر سوم دچار ضربه مغزی شد، دیر برگشت. با این حال، در آن نقطه، پردی به سختی می‌توانست توپ را بیشتر از چند یارد پرتاب کند.

بیشتر:آقای بی ربط؟ به ندرت. براک پردی 49ers در حال حاضر یکی از بهترین های باشگاه آخرین انتخاب NFL است

این باخت نمونه ای کوچک از وضعیت کوارتربک یک فصل 49ers بود که باعث شد سانفرانسیسکو پس از اینکه تری لنس و جیمی گاروپولو در اوایل سال دچار مصدومیت پایان فصل شدند، به پوردی روی آورد.

تام پلیسرو از شبکه NFL روز دوشنبه در توییتی نوشت: “کیو بی براک پردی در ناحیه آرنج پرتابی خود دچار پارگی کامل UCL شد و طبق منابع، تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.” پوردی در حال دریافت نظرات دوم است، اما امید اولیه این است که او بتواند تحت تعمیر قرار گیرد – نه بازسازی (آکا تامی جان) – و برای کمپ تمرینی آماده شود.

براک پردی، مدافع سان فرانسیسکو 49رز، پس از بازی فوتبال NFL قهرمانی NFC بین فیلادلفیا ایگلز و سان فرانسیسکو 49رز در روز یکشنبه، 29 ژانویه 2023، در فیلادلفیا، زمین را ترک می‌کند. ایگلز با نتیجه 31 بر 7 پیروز شد. (AP Photo/Chris Szagola)

مصدومیت براک پردی چقدر شدید است باید دید

به گزارش ESPN: “پردی به دنبال نظر پزشکی دوم در مورد اینکه آیا او نیاز به جراحی دارد یا خیر، که 49 نفر توصیه می کنند، به دنبال نظرات پزشکی است.” منبع به Schefter گفت.

افزایش باورنکردنی براک پردی در اواخر فصل یکشنبه به پایان ناامیدکننده ای رسید زیرا کوارتربک سابق ایالت آیووا در اوایل باخت 31-7 سانفرانسیسکو 49ers مقابل فیلادلفیا ایگلز در بازی عنوان NFC مصدوم شد.

براک پردی، مدافع تیم سان فرانسیسکو ۴۹رز در جریان بازی NFC قهرمانی، آرنج خود را مصدوم کرد.

بدون شک، صحبت های زیادی وجود خواهد داشت که براک پردی پاسخ 49ها در دفاع است.

و برخی از آن قبلا شروع شده است. بیل ویلیامسون از SB Nation می نویسد: “اکنون زمان آن است که اعلام کنیم که پردی، آخرین انتخاب در درفت NFL 2022، پاسخی برای سال 2023 و بعد از آن است. 49 ها، چه تصادفی یا غیر تصادفی، پسر خود را دریافت کردند. دلیلی نیست که (مربی کایل) شاناهان و جان لینچ، مدیر کل تیم 49رز در این مورد فکر کنند. این تیم پردی است.”

Purdy در نزدیک به دو ماه شروع خود چیزهای زیادی نشان داد و واضح است که 49ers بدون خدمات او به بازی عنوان NFL نمی رسید. برای اولین بار پس از مدتی، سانفرانسیسکو در نهایت ثبات در مرکز داشت.