سیندی ویلیامز بازیگر «لاورن و شرلی» در ۷۵ سالگی درگذشت

ویلیامز در نمایشی که درباره یک جفت هم اتاقی بود که در دهه‌های 1950 و 60 در کارخانه بطری‌سازی میلواکی کار می‌کردند، نقش شرلی تنگ را تا لاورن آزادتر مارشال بازی کرد.

در این بیانیه آمده است: «درگذشت مادر مهربان و خنده‌دار ما، سیندی ویلیامز، غم و اندوهی غیرقابل حل را برای ما به ارمغان آورده است که هرگز نمی‌توان آن را واقعاً بیان کرد. “شناخت و دوست داشتن او مایه خوشحالی و امتیاز ما بوده است. او بی‌نظیر، زیبا، سخاوتمند و دارای حس شوخ طبعی و روحی درخشان بود که همه آن را دوست داشتند.»

«لاورن و شرلی» تقریباً به همان اندازه که خود نمایش به خاطر مضمون آغازینش شناخته می شد. سرود ویلیامز و مارشال از «شلمیل، شلیمازل» در حالی که با هم پرش می‌کردند به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد و اغلب به قطعه‌ای از نوستالژی اشاره می‌کرد.



منبع

ویلیامز همچنین در فیلم «گرافیتی آمریکایی» ساخته جورج لوکاس در سال 1973 و فیلم «مکالمه» کارگردان فرانسیس فورد کاپولا در سال 1974 بازی کرد.

لس آنجلس (AP) – خانواده او روز دوشنبه گفتند سیندی ویلیامز، بازیگر نقش شرلی در مقابل Laverne از Penny Marshall در کمدی محبوب “Laverne & Shirley” درگذشت.

فرزندانش زاک و امیلی هادسون در بیانیه‌ای که از طریق سخنگوی خانواده لیزا کرنیس منتشر شد، گفت ویلیامز روز چهارشنبه در سن 75 سالگی پس از یک بیماری کوتاه در لس‌آنجلس درگذشت.

اما او بیشتر به خاطر «لاورن و شرلی»، اسپین‌آف «روزهای خوش» که از سال 1976 تا 1983 در شبکه ABC پخش می‌شد و در اوج خود یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی بود، شناخته شد.

مارشال که برادرش، گری مارشال، سازنده سریال بود، در سال 2018 درگذشت.