وکلای خانواده تایر نیکولز، نظم و انضباط افسر سفید پوست را پس از مرگ نیکولز زیر سوال می برند

این آتش نشانی ممفیس اعلام کرد دوشنبه که آنها دو EMT و یک ستوان را به دلیل “نقض سیاست های متعدد” در مراقبت از نیکولز خاتمه دادند. دادستان ها در حال بررسی هستند آیا برای اتهام علیه این کارمندان

دکتر راشاون ری، عضو ارشد موسسه بروکینگز، “فکر می‌کنم افسر سفیدپوست در این موقعیت به وضوح باید مورد بررسی قرار گیرد… اما وقتی به ویدیو نگاه می‌کنیم، آن افسر خاص در ضرب و شتم که تایری نیکولز را کشت، دست نداشت.” به یاهو نیوز گفت و اعتراف کرد که مجازات همفیل باید متفاوت به نظر برسد. اما ری افزود که واکنش نسبت به افسران سیاه باید در سراسر کشور یکسان باشد.

عصر جمعه، پلیس ممفیس از دوربین‌های نظارتی و دوربین‌های متعدد بدن افسران که برخورد 7 ژانویه را ضبط کردند. در یکی از آن ویدئوها، دوربین بدن خود همفیل، افسر را در حال کمک به بیرون کشیدن نیکولز از ماشینش قبل از اینکه همفیل تیزر خود را مستقر کند، ضبط می کند. بعد از اینکه نیکولز از زیر چند افسری که او را کتک می‌زنند بیرون می‌آید، همفیل شروع به تعقیب نیکولز در جاده می‌کند و قبل از برگشتن برای بازگشت به ماشین در ایستگاه اولیه ترافیک شروع می‌کند. بعداً در این ویدیو شنیده می‌شود که همفیل دو بار می‌گوید: “امیدوارم آنها بر الاغ او ضربه بزنند.”

یک قاب گرفته شده از ویدئویی که توسط شهر ممفیس در دسترس قرار گرفته است، تایر نیکولز (L)، 29 ساله را نشان می‌دهد که پلیس ممفیس در ممفیس، تن در 7 ژانویه 2023 توقف کرده است. EFE/Shutterstock)

وکلای خانواده تایر نیکولز، مرد سیاهپوست 29 ساله ای که توسط پلیس ممفیس در پی توقف ترافیک به طور مرگبار مورد ضرب و شتم قرار گرفت، از اداره پلیس ممفیس نسبت به خبر رهایی افسر ششم درگیر در این ایست ابراز ناامیدی و ناامیدی کردند. وظیفه اوست، اما اخراج یا متهم نشده است.

یک سخنگوی پلیس ممفیس به ممفیس گفت که افسر پرستون همفیل – که سفیدپوست است – “زمانی که دیگر افسران مرخص شدند” از وظایف خود برکنار شد. این بیش از یک هفته پیش بود.

سایر ویدیوهای منتشر شده لحظات مختلفی از اسپری فلفل به نیکولز را نشان می دهد که حداقل پنج افسر در آن واحد تحت تعقیب قرار می دهند و مورد ضرب و شتم قرار می گیرند در حالی که بدن متحرک نیکولز به آرامی از حرکت باز می ایستد. نیکولز، عکاس آماتور و پدر یک پسر 4 ساله، سه روز بعد در بیمارستان درگذشت.

با این حال، همفیل، که در سال 2018 به MPD پیوست، هیچ اتهامی ندارد.

فردی در اعتراض به انتشار ویدئوهایی نشان می دهد که افسران پلیس ممفیس در حال ضرب و شتم تایر نیکولز است که سه روز بعد در بیمارستان در نیویورک، ایالات متحده آمریکا، 28 ژانویه 2023 درگذشت. (رویترز/ دیوید دی دلگادو)

آن پنج افسر دیگر – جاستین اسمیت، تاداریوس بین، دمتریوس هیلی، امت مارتین سوم و دزموند میلز جونیور – که با ضرب و شتم نیکولز دیده شده بودند، در 20 ژانویه اخراج شدند و کمتر از یک هفته بعد در 26 ژانویه به قتل درجه دو متهم شدند. تجاوز، آدم ربایی تشدید شده، سوء رفتار رسمی و ظلم رسمی.

افسر پرستون همفیل (اداره پلیس ممفیس)

یک قاب گرفته شده از ویدئویی که توسط شهر ممفیس در دسترس قرار گرفته است، تایر نیکولز (L)، 29 ساله را نشان می‌دهد که پلیس ممفیس در ممفیس، تن در 7 ژانویه 2023 توقف کرده است. EFE/Shutterstock)

عکس های کوچک جلد: Yahoo News; عکس ها: جرالد هربرت/AP، اداره پلیس ممفیس





منبع

در آن زمان، پنج افسر دیگر، که همگی سیاه‌پوست هستند، اخراج شده و متهم به قتل درجه دوم در کنار سایر جرایم شده‌اند، که پرسش‌های بیشتری را برای اداره در مورد شفافیت آنها ایجاد کرده و به پویایی نژادی احتمالی در این پرونده اشاره دارد. .

در حالی که منتقدان آنلاین انباشته شده اند به دلیل اینکه همفیل متهم نشده است، دیگران بر این باورند که اگرچه او باید پاسخگو باشد، به نظر می رسد که نقش کوچکتری در دستگیری نیکولز داشته باشد.

اخبار مربوط به نظم و انضباط افسر اضافی، موجی از خشونت های پلیس را خشمگین کرده است، به ویژه پس از اخراج سریع و علنی این پنج افسر سیاه پوست.

Jayla Whitfield در گزارش این مقاله مشارکت داشت.

“آنچه باید اتفاق بیفتد این است که سرعت این پنج افسر به اتهامات وارده و همچنین اخراج از اداره همان چیزی است که باید در سراسر کشور اتفاق بیفتد.”

_____

فردی در اعتراض به انتشار ویدئوهایی نشان می دهد که افسران پلیس ممفیس در حال ضرب و شتم تایر نیکولز است که سه روز بعد در بیمارستان در نیویورک، ایالات متحده آمریکا، 28 ژانویه 2023 درگذشت. (رویترز/ دیوید دی دلگادو)

پلیس ممفیس به درخواست یاهو نیوز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

در ادامه بیانیه آمده است: «مطمئناً این سؤال پیش می‌آید که چرا افسر سفید پوست که در این حمله وحشیانه شرکت داشت، از چشم‌های عمومی و تا به امروز از انضباط و پاسخگویی کافی محافظت و محافظت می‌شد.» “اداره پلیس ممفیس پاسخ همه ما را مدیون است.”

بن کرامپ و آنتونیو رومانوچی، وکلای حقوق مدنی و آسیب های شخصی روز دوشنبه در بیانیه ای مشترک گفتند: «خبر امروز مقامات ممفیس مبنی بر اینکه افسر پرستون همفیل هفته ها پیش از خدمت برکنار شد، اما هنوز اخراج یا متهم نشده است، بسیار ناامیدکننده است.» چرا هویت او و نقشی که او در مرگ تایر ایفا کرد، اکنون آشکار می شود؟ ما از ابتدا خواسته ایم که اداره پلیس ممفیس با خانواده و جامعه شفاف باشد – به نظر می رسد این خبر نشان می دهد که آنها به سمت خود نرفته اند. مناسبت.»

افسر پرستون همفیل (اداره پلیس ممفیس)