آنچه دیون سندرز از ایالت جکسون در مورد رد آغوش ادی رابینسون جونیور پس از بازی خود گفت

سندرز در حین دست دادن مربیان بعد از بازی رابینسون جونیور را در آغوش گرفت، اما رابینسون جونیور تلاش سندرز را برای انجام هر چیزی بیش از یک تکان رسمی رد کرد.

رتبه بندی HBCU:رتبه بندی قدرت فوتبال HBCU بعد از هفته 5: ایالت جکسون شماره 1 است، چه کسی پشت ببرها است؟

HBCU FOOTBALL:آنچه استفان ای. اسمیت از ESPN در مورد مربی فوتبال ایالت جکسون، دیون سندرز، HBCU گفت

این مقاله در ابتدا در The Tuscaloosa News منتشر شد: آنچه دیون سندرز در مورد رد آغوش پس از بازی توسط ادی رابینسون جونیور گفت



منبع

این دو قبل از بازی در زمین مسابقه به هم نرسیدند. به دلیل ترافیک از بیرمنگام به مونتگومری، ایالت جکسون دیرتر از زمان برنامه ریزی شده به استادیوم ASU رسید.

سندرز حالت متعجبی به چهره داشت و بعد از اینکه رابینسون جونیور خود را کنار کشید کف دستش را باز کرد. او گفت که رابینسون احساس می کرد که سندرز در رسانه های قبل از بازی و قبل از بازی در زمین در حین بازی بی احترامی می کند.

سندرز افزود: «این می تواند چیزهای زیادی باشد. “فکر می‌کنم او فکر می‌کرد که می‌خواهد برنده شود. نمی‌دانم چرا هرگز چنین فکری می‌کرد. نمی‌دانم متوجه می‌شوید یا نه، اما ما خیلی دیر به اینجا رسیدیم. به‌طوری‌که این روند کل آماده‌سازی ما را تسریع کرد. بنابراین ما در این حالت بودیم، “بیا برویم آن را دریافت کنیم (حالت).”

دیون سندرز:پنج دلیل منطقی بودن دیون سندرز به جورجیا تک / پنج دلیل برای اینکه جکسون استیت برای حفظ دیون سندرز به عنوان مربی مشکل خواهد داشت.

ایالت جکسون:دیون سندرز در مورد پسرش شیدور سندرز در مسابقه Heisman Trophy: “من فکر می کنم ما در آن هستیم”

تراویس هانتر:تراویس هانتر فوتبالیست جکسون در مقابل ایالت آلاباما بازی نمی کند

تراویس هانتر:تراویس هانتر، ستاره اول فوتبال ایالت جکسون، دوباره به بازی کردن نزدیک می شود

جرل راشین یک خبرنگار استخدام برای اخبار توسکالوزا و شبکه USA TODAY است. با او در [email protected] تماس بگیرید و او را در توییتر به آدرس JerellRushin_@ دنبال کنید.

فوتبال استیت جکسون و مربی دیون سندرز روز شنبه در خانه هورنتز بازی اسپویل کردند و ایالت آلاباما را 26-12 شکست دادند. سپس مربی ایالت آلاباما، ادی رابینسون جونیور، پس از بازی به سندرز اسپویلر بازی کرد.

سندرز گفت: “کلام دقیق من این بود، “هی مرد، تو آنها را برای بازی آماده کردی. بازی خوبی بود.” “دست داد و سعی کرد در آغوش بگیرد و او را هل داد. همین بود.”