دریاچه کاری از بین تماشاگران تالار شهر آریزونا قبل از اینکه هابز روی صحنه برود بوت شد

طبق گفته Masino، یکی از کارکنان مراسم متفاوت به آنها گفته بود که لیک نمی تواند اتاق سبز خود را ترک کند تا زمانی که نوبت او روی صحنه باشد. لیک این درخواست را نادیده گرفت و پیش از شروع تالار شهر به سمت صندلی‌های خود در ردیف اول رفت، که ماسینو گفت که او آن را انتخاب کرد زیرا نزدیک راهرو و درب خروجی بود – نه به این دلیل که او را به طور بالقوه در دید هابز قرار می‌داد.

گارسیا معتقد است که اقدامات لیک یک شیرین کاری بود که برای سر و صدا کردن هابز طراحی شده بود، که به گفته او به نظر کارآمد بود، زیرا دموکرات از نظر او عملکرد نابرابر داشت.

سپس راباگو روی صحنه رفت و از لیک خواست که “این افتخار را به ما بده که به منطقه تعیین شده شما برویم… اینجا یک تالار شهر است. این توافقی بود که ما داریم. من واقعاً می‌خواهم مطمئن شوم که تماشاگران می‌توانند هر دوی شما را بشنوند. بنابراین اگر مشکلی ندارید – با توافق ما ادامه دهید. من واقعاً قدردان آن هستم تا بتوانیم به وقت همه احترام بگذاریم.”

کمپین لیک این پیشنهاد را که این اختلال صحنه سازی شده بود را رد می کند.

کری لیک یک ستاره تلویزیونی مکزیکی را به همراه آورد و او درام را آورد. جو گارسیا، رای‌دهنده مستقل و مدیر اجرایی سازمان حمایت از رای‌دهندگان گروه Chicanos Por La Causa Action Fund که همراه با اتاق‌های بازرگانی اسپانیایی ایالتی و ملی از حامیان این رویداد بود، گفت: این شبیه یک تله‌نوول بود. .

طبق قوانین توافق شده برای رویداد از پیش ضبط شده، که دوشنبه ضبط شد و در ساعت 7 بعد از ظهر شنبه به وقت آریزونا پخش شد، قرار نبود نامزدها همزمان روی صحنه حاضر شوند و هابز قرار بود اول برود.

اما گارسیا و یکی دیگر از مقامات گروهش، مکس گونزالس، هر دو گفتند که قوانین تالار شهر «کاملاً واضح است» و قرار نبود لیک در حین حضور هابز روی صحنه در میان تماشاگران باشد.

نسخه انگلیسی زبان قرار است توسط یونیویژن به صورت آنلاین پخش شود، که مخاطبان را از ضبط رویداد به صورت ویدیویی منع می کند.

اما یک مشکل حتی قبل از اینکه هابز روی صحنه برود پیش آمد: لیک در ردیف جلو نشسته بود، در یک خط دید مستقیم در جایی که حریفش می نشست.

بعداً، هنگامی که لیک برای رویارویی خود با کراوز روی صحنه بود، یکی از کارکنان مراسم مشکوک شد که شوهر نامزد در حال ضبط ویدیوی دیگری با داوطلب امنیتی او، اسکات ماسینو، معاون کلانتر محلی است که داوطلبانه وقت خود را برای نامزدی که داستان را به او منتقل می کند، می کند. NBC News.

آن سازمان ها مانند Univision از اظهار نظر خودداری کردند. شخص دیگری که مجاز به صحبت در مورد این رویداد نبود، روایت گارسیا از این حادثه را تایید کرد.

بینندگان تلویزیونی نمی توانند تماشای نمایشی را که در تالار گفتمان روز دوشنبه رخ داد، ببینند. از قبل ضبط شده بود تا به Univision فرصت داده شود تا این رویداد را قبل از پخش شنبه شب به اسپانیایی ترجمه کند.

Masino به NBC News گفت که آنها ضبط نمی کردند، اما یک افسر پلیس فونیکس برای اطمینان از آن فراخوانده شد.

لیک گفت که می‌خواهد “یک مناظره واقعی” داشته باشد و کراوز تکرار کرد که از هابز در مورد آن سوال خواهد کرد.

می‌توانم بفهمم که چرا هابز برای حضور در صحنه با لیک مردد است. این صحنه سازی شد. گونزالس گفت: این برنامه ریزی شده بود.

من واقعاً دوست دارم در همان صحنه باشم. آیا این امکان پذیر است؟» لیک پرسید.

کیتی هابز دموکرات با رقیب خود در رقابت برای فرمانداری آریزونا مناظره نمی کند، با این حال کری لیک جمهوری خواه تلاش کرد تا آن را در تالار شهر کاندیدایی که سازمان دهندگان می گویند او مختل کرد، انجام دهد.

کراوزه پاسخ داد: «می‌دانم که چنین خواهد شد [be something you would want to do]. و من می خواهم بپرسم [Hobbs] درباره ی آن. به من اعتماد کن.”

توصیف گارسیا از صحنه با روایت پنج شاهد عینی – از جمله نمایندگانی از هر دو کمپین – و همچنین ویدیوی ارائه شده توسط کمپین لیک مطابقت داشت که نشان می‌داد جمهوری‌خواه با ناظر لئون کراوز، مجری اخبار Univision و مری راباگو، تهیه‌کننده رویداد، از او دفاع می‌کند.

این صحنه نمادی از سبک های متضاد لیک و هابز بود: لیک یک مجری سابق تلویزیون محلی است، در حالی که هابز وزیر امور خارجه منتخب در آریزونا، یکی از رقابتی ترین ایالت های نوسانی کشور است. یکی از ناظران شهرداری این رقابت را به عنوان درگیری بین “یک دموکرات NPR و یک جمهوریخواه ترامپ” توصیف کرد.

این ویدئو پس از آن از شبکه های اجتماعی حذف شد.

ماسینو گفت: «این مسخره است. او یک افسر پلیس دارد که یک افسر پلیس را زیر نظر دارد تا مطمئن شود که افسر پلیس وقتی فیلمبرداری نمی کند فیلمبرداری نمی کند.

نه گونزالس و نه گارسیا در مورد شرایط شهرداری با کمپین‌ها مذاکره نکردند و سؤالات مربوطه را به حامیان رویداد در اتاق‌های بازرگانی اسپانیایی ایالتی و ملی ارجاع ندادند.

کمپین لیک گفت که ایمیل را دریافت نکرده است و زبان مربوط به اتاق نگهدارنده مانند یک تسهیلات پیشنهادی خوانده می‌شود، نه درخواستی که او توقیف شود.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

اما به گفته دو منبعی که نخواستند نامشان فاش شود، وراستگی ویدئویی را در رسانه‌های اجتماعی آپلود کرد که پیش از رویداد بین لیک، کراوزه و راباگو رخ داد، زیرا آنها مجاز به بحث در مورد این موضوع نبودند.

راباگو گفت: «قول می‌دهم، زمان زیادی خواهید داشت. «ما زمان یکسانی را برای هر دوی شما در نظر گرفتیم. ما شما را روی صحنه خواهیم داشت. این فرصتی است برای شما بچه ها تا پلتفرم خود، ایده آل های خود را … دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید. اما لطفاً به توافقی که ما داریم احترام بگذارید.»

در حالی که بیش از 200 نفر تماشاگر را تماشا کردند، برگزارکنندگان گفتند که لیک قرار بود طبق قوانین در اتاق نگهداری باشد، که آنها از ارائه نسخه ای از آن به NBC News خودداری کردند. لیک اعتراض کرد و گفت که از این قانون بی اطلاع است و گفت که هابز باید بیرون بیاید و با او مناظره کند. هابز این کار را نکرد.

کراوز بعد از اینکه انگشتش را به گوشش که با ریموت به اتاق کنترل متصل شده بود گذاشت، سپس به لیک گفت که قرار است اتاق را ترک کند.

کمپین هابز در سپتامبر گفت که مناظره ها ممنوع است و به تمایل لیک به ایجاد “آشوب” و پذیرش تئوری های توطئه نادرست انتخابات دزدیده شده اشاره کرد. لیک بارها هابز را به دلیل امتناع او از مشارکت در صحنه مناظره “بزدل” خوانده و خاطرنشان می کند که هابز همچنین از مناظره با رقبای اولیه دموکرات خودداری کرده است.

لیک سپس ایستاد و تا حدی با تماشاگران روبرو شد و چند نفر کف زدند و گفتند: «از اینکه اینجا هستم خوشحالم. فکر نمی کنم باید در اتاقم گیر بیفتم. من دوست دارم بخشی از این باشم. ما باید در مورد مسائلی صحبت کنیم که همه را تحت تأثیر قرار می دهد… من می خواهم مردم اینجا بدانند که من حاضرم با خانم هابز روی صحنه بنشینم و در مورد مسائل مهم صحبت کنم.”

گارسیا درباره لیک گفت: «او حریفش را به هم ریخت. او بزرگ، گستاخ و بسیار بزرگتر از زندگی بود، شبیه ترامپ. هر کسی که فکر می کند او آنجا بوده تا همه قوانین را رعایت کند، دریاچه کاری را نمی شناسد.

تصحیح (8 اکتبر، 7:45 بعد از ظهر به وقت شرقی): نسخه قبلی این مقاله نام خانوادگی یکی از مقامات با رای‌دهی گروه Chicanos Por La Causa Action Fund را به اشتباه نوشت. او مکس گونزالس است نه گونزالس

او گفت: «متأسفانه، شما نمی‌توانید صحنه را با خانم هابز به اشتراک بگذارید،» و به لیک یادآوری کرد که بعداً روی صحنه به او خواهد پیوست. من نمی‌توانم او را به صحنه دعوت کنم، اگر شما در بین تماشاگران باشید. این من نیستم. این… توافقنامه کمپین است.»

لیک در ابتدا نپذیرفت و یکی دیگر از کارکنان به زودی ویدئویی از او گرفت که در اختیار NBC News قرار گرفت.

شاهدان عینی به ان‌بی‌سی نیوز گفتند، نمایش زمانی که کراوز معرفی خود را انجام داد و از هابز به روی صحنه استقبال کرد، شروع ناخوشایندی داشت. اما هابز بیرون نیامد. در عوض، آنها گفتند، مونیکا ویلالوبوس، رئیس اتاق بازرگانی اسپانیایی آریزونا برای صحبت روی صحنه آمد.

افراد بیشتری کف زدند و لیک گفت که در آن لحظه از این کار پیروی می کند.

پس از چند دقیقه، لیک موافقت کرد و جانشین کمپین خود، ادواردو وراستگی، ستاره تلویزیونی مکزیکی را پشت سر گذاشت.

کمپین هابز یک ایمیل قبل از رویداد از سازمان دهندگان ارائه کرد که در آن می‌گفت: «هر نامزد اتاق سبز جداگانه خود را برای آماده‌سازی و برگزاری قبل از رفتن به مرحله اصلی خواهد داشت».

هنگامی که او رفت، انجمن شروع شد.

هر دو کمپین برای اظهار نظر در مورد این حادثه، بیانیه‌هایی را به NBC News درباره انجمن منتشر کردند که در آن صحبت‌های نامزدهایشان درباره یکدیگر تکرار شد، لیک شجاعت هابز را زیر سوال برد و هابز لیک را به دلیل ایجاد هرج و مرج محکوم کرد.