“آنها احساس می کنند حق رای ما را دارند”

روز یکشنبه، فلورس نسبت به کمپین پاییزی ابراز اطمینان کرد.

پیروزی او به عنوان نشانه دیگری از تغییر فزاینده لاتین تبارها به سمت حزب جمهوری خواه مورد ستایش قرار گرفته است، هرچند که با یک اخطار همراه بود – به دلیل تقسیم مجدد، او در یک نسخه طراحی شده مجدد از ناحیه خود با نماینده دموکرات ویسنته گونزالس در پاییز رقابت خواهد کرد. این ناحیه تا حدودی برای نامزدهای دموکرات سودمندتر دیده می شود.

فلورز روز سه‌شنبه برنده انتخابات برای کرسی تگزاس جنوبی شد که توسط نماینده دموکرات، Filemon Vela، که از کنگره استعفا داد تا برای یک شرکت لابی‌گری کار کند، تصاحب شده بود. او در انتخاباتی که دموکرات های ملی را نگران کرد، دان سانچز، وکیل دموکرات را شکست داد.

مایرا فلورس، نماینده منتخب، روز یکشنبه پیروزی خود در انتخابات ویژه مجلس نمایندگان در تگزاس را به این دلیل دانست که دموکرات‌ها رای‌دهندگان لاتین تبار را به اندازه کافی جدی نگرفتند.

فلورس که یکشنبه در برنامه “Sunday Morning Futures With Maria Bartiromo” صحبت می کرد، گفت: “آنها احساس می کنند حق رای ما را دارند، وعده های مشابه را بارها و بارها می دهند و واقعاً هیچ اتفاقی نمی افتد.”

او گفت: “خب صادقانه بگویم، فرقی نمی کند.” “من به کاری که در جنوب تگزاس انجام می دهیم بسیار مطمئن هستم.”



Source link

گونزالس پس از پیروزی فلورس در روز سه شنبه گفت: “امیدوارم DCCC از این موضوع درس خود را قبل از اینکه در سراسر کشور اتفاق بیفتد یاد بگیرد.”

فلورس که در کودکی از مکزیک به ایالات متحده آمد، گفت که می‌خواهد روند مهاجرت را برای کسانی که می‌خواهند به طور قانونی به این کشور بیایند، بهبود بخشد.

فلورس در گفتگو با بارتیرومو در مورد مسائلی که منجر به انتخابات شد، گفت: «مساله اصلی تورم است. “هزینه زندگی. همه به شدت عصبانی هستند و از دولت بایدن به دلیل افزایش بنزین، خواربار و داروها عصبانی هستند. این به شدت به آنها آسیب می رساند، نه تنها در تگزاس جنوبی بلکه در کل کشور. البته، بحران مرزی چیزی است که ما اینجا دقیقا پشت حیاط خانه خود می بینیم.