کیت هادسون به مناسبت روز پدر از کرت راسل تجلیل می کند و پاسخ او خیلی شیرین است

کیت هادسون و کرت راسل در مراسم پیاده روی مشاهیر هالیوود با هم عکس گرفتند. (عکس: استیو گرانیتز از طریق گتی ایماژ)

از آنجایی که راسل از خود هیچ حضوری در رسانه های اجتماعی ندارد، هاون پیام دخترش را پیش از اینکه عموماً پاسخ صمیمانه خود را در نظرات برای دیدن همه به اشتراک بگذارد، به اشتراک گذاشت.

هاون و راسل پسرشان، وایت راسل، ستاره «شاهین و سرباز زمستان» را با هم دارند. بازیگر «فرار از نیویورک» همچنین پدر به پسر بوستون از ازدواج قبلی با فصل هابلی است.

هاون همچنین در کنار عکسی از این دو ستاره که در حال بوسیدن یکدیگر هستند، فریاد ویژه ای را برای راسل در اینستاگرام منتشر کرد.

این مقاله در ابتدا در ظاهر شد هاف پست و به روز شده است.





Source link

“عزیزم من این را به بابا نشان دادم. این پیام اوست…» هاون نوشت.

پدران مشهور، آنها دقیقاً مانند پدران ما هستند: از طریق رسانه های اجتماعی به بهترین نحوی که می دانند ارتباط برقرار می کنند.

او در توضیح این عکس نوشت: “چگونه می توانم قدردانی و عشقی را که نسبت به بزرگترین پدری که به همه ما در این زندگی داده است، توضیح دهم.”

من خانواده خوبی دارم، مادر زیبایی دارم. او سال گذشته در یکی از قسمت‌های «یکشنبه امروز با ویلی گیست» گفت: من ناپدری دارم که نقش بزرگ و بزرگی در به اشتراک گذاشتن شخصیت پدری قابل اعتماد در زندگی ما داشت.

کیت هادسون و کرت راسل در مراسم پیاده روی مشاهیر هالیوود با هم عکس گرفتند.  (عکس: استیو گرانیتز از طریق گتی ایماژ)

او ادامه داد: «اما این واقعیت را از بین نمی‌برد که ما پدرمان را نمی‌شناختیم. “مردم گاهی اوقات فقط نیاز دارند که بشنوند که در این مورد تنها نیستند.”

روز یکشنبه، کیت هادسون یک ادای احترام شیرین به مناسبت روز پدر با پیروانش به کرت راسل، عشق دیرینه مادرش گلدی هاون به اشتراک گذاشت.

هادسون درست مانند پدر و مادرش خانواده ای ترکیبی برای خودش دارد. او همچنین مادر پسری رایدر 18 ساله است که با شوهر سابق، نوازنده کریس رابینسون، و پسر بینگهام، 10 ساله، از رابطه قبلی با مت بلامی، خواننده گروه Muse، شریک است.

“پرنده، مامان این عکس را به من نشان داد، این هدیه روز پدر است. من قبلاً آن را ندیده بودم. راسل نوشت: عجب قاتل است. «آب لوتا در زیر پل… دیدن آن کمی سخت است، اما به نظر می رسد که تمام آب به نحوی به چشمان من راه پیدا کرده است… از اینکه من را به خوش شانس ترین پدر جهان تبدیل کردی متشکرم. دوستت دارم، پدر.»

کیت هادسون و کرت راسل در مراسم پیاده روی مشاهیر هالیوود با هم عکس گرفتند. (عکس: استیو گرانیتز از طریق گتی ایماژ)

هادسون برای روز پدر، ادای احترام دیگری به شریک زندگی خود دنی فوجیکاوا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و ویدیویی از او به همراه دختر 3 ساله خود رانی منتشر کرد.

اما دوری از پدر بیولوژیکی او هنوز بر ستاره سنگینی می کند.

هادسون توسط مادرش و راسل، شریک زندگی هاون برای نزدیک به 40 سال، بزرگ شد، زیرا ستاره “تقریبا مشهور” از پدر بیولوژیکی خود، موسیقیدان بیل هادسون، جدا شده است.

او در کنار عکسی از بغل کردنش در رختخواب با راسل نوشت: «سرگرم، ماجراجو، پرشور، مصمم، صادق، فداکار، پدری شگفت‌انگیز و بهترین موی سر در لس آنجلس». “خوشبخت ما! دوستت دارم پدر روز پدر مبارک.”

در طول سال‌ها، هادسون بارها و بارها درباره نقش محوری راسل در زندگی‌اش صحبت کرده و او را «حافظ وفادار بزرگ» و «کاپیتان معتبر ما» در پستی به مناسبت روز پدر در سال گذشته خطاب کرده است.

هادسون و برادرش، بازیگر الیور هادسون، از بیل هادسون و هاون در طول ازدواج این زوج به دنیا آمدند که از سال 1976 تا 1982 ادامه داشت، اما هر دو راسل را پدر خود می دانند.