درهای آیووا به روی جمهوری خواهانی که به کاخ سفید چشم دوخته اند باز است

با این حال، ترامپ با پرداخت هزینه تبلیغات چاپی در برنامه پخش شده در کنوانسیون ایالتی حزب جمهوری خواه آیووا و همچنین اسکات، پمپئو و سناتور ریک اسکات فلوریدا، سیگنال هایی را برای جمهوری خواهان آیووا ارسال کرد.

دستیاران پمپئو گفتند که پمپئو قبل از برگزاری انتخابات مقدماتی از نون حمایت کرد و این امر نشان دهنده تجربه مشترک نظامی آنها بود.

هیلی، که همچنین فرماندار سابق کارولینای جنوبی، یکی دیگر از ایالت های با رای گیری زودهنگام در تقویم ریاست جمهوری است، قصد دارد سفر خود را در شرق آیووا در 29 ژوئن با نماینده دوره اول ماریانت میلر-میکس آغاز کند. او همچنین سرپرستی جمع آوری کمک های مالی دولتی در دوبوک را بر عهده خواهد داشت.

سناتور تیم اسکات، RS.C.، در طی یک پذیرایی از حزب جمهوری خواه آیووا، پنجشنبه، 9 ژوئن 2022، در سدار رپیدز، آیووا صحبت می کند.  حداقل نیم دوجین از اعضای جمهوریخواه ریاست جمهوری در حال برنامه ریزی برای بازدید از آیووا در تابستان امسال هستند، حملاتی که به عنوان تبلیغ نامزدها و سازمان جمهوری خواه ایالتی قبل از انتخابات میان دوره ای پاییز تبلیغ می شود.  اما در واقع، این سفرها برای ایجاد روابط و یادگیری جغرافیای سیاسی در ایالتی است که قرار است کمپین نامزدی حزب در سال 2024 راه اندازی شود.  (AP Photo/چارلی نیبرگال)

دموکرات‌های آیووا که در آوریل از وضعیت ویژه خود محروم شده‌اند، تلاش می‌کنند تا با طرحی برای مشارکت زودهنگام از طریق پست و ساده‌سازی فرآیند گاها وقت‌گیر، جایگاه اصلی خود را نجات دهند.

با حضور جو بایدن در کاخ سفید، دموکرات‌های با جاه‌طلبی‌های کاخ سفید تا حد زیادی فاصله خود را با آیووا حفظ کرده‌اند.

شفلر گفت که افزایش سرعت برای نفوذ ترامپ در انتخابات مقدماتی می تواند به سایر چشم اندازهای سال 2024 نشان دهد که رئیس جمهور سابق شکست ناپذیر نیست.

دیسانتیس در ماه سپتامبر، زمانی که به تیتر یک جمع آوری کمک مالی برای فرماندار نبراسکا پیت ریکتس کمک کرد، در فاصله ای فریاد زده از آیووا قرار گرفت، اما او از رودخانه میسوری عبور نکرد تا خاک آیووا را لمس کند.

زمانی که تیم اسکات، سناتور کارولینای جنوبی، هفته گذشته در حال دست دادن و عکس گرفتن با جمهوریخواهان شرقی آیووا در یک کلوپ کشور سدار رپیدز بود، صندوق های رای در آیووا برای کمتر از 48 ساعت بسته شد.

سناتور برنی سندرز، حزب مستقل ورمونت که در انتخابات 2016 پیروز شد و نامزد نهایی انصراف از رقابت دموکرات‌ها در سال 2020 بود، روز جمعه در جنوب شرقی آیووا بود تا از کارگران متحد خودرو که در کارخانه ماشین‌آلات کشاورزی CNH اعتصاب کردند، حمایت کند.

فرماندار برایان کمپ در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه به راحتی بر دیوید پردو پیروز شد، کسی که رئیس جمهور سابق پس از شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در جورجیا، بدون هیچ مدرکی ادعا کرد که نتایج به دلیل تقلب در رأی دهندگان نامعتبر بوده است.

او در حالی که قبل از مراسم در اتاق ناهار خوری کار می کرد، به میز 10 نفره ای که در حال خوردن ساندویچ کباب بودند، گفت: “این همه ما را با هم جمع می کند.”

سناتور تیم اسکات (RS.C.) در طی مراسم استقبال از جمهوری خواهان آیووا در این ماه در سدار راپیدز، آیووا صحبت می کند. (چارلی نیبرگال / آسوشیتدپرس)

آنها گفتند که حتی قبل از ورود اسکات، معاون رئیس جمهور سابق مایک پنس در آن روز با رئیس کافمن و استیو شفلر، عضو کمیته ملی جمهوری خواه آیووا در تماس تلفنی بود تا در مورد انتخابات مقدماتی و تابستان پیش رو صحبت کنند.

به گفته دستیاران، مایکل آر. پمپئو، وزیر امور خارجه سابق آمریکا، که بیشتر از هر نماینده جمهوری‌خواه از آیووا بازدید کرده، در حال بررسی جزئیات برای بازگشت اواخر تابستان است که احتمالاً زمان برگزاری نمایشگاه ایالتی آیووا در ماه اوت است. نامزدهای.

شفلر گفت که جمهوری خواهان غیرترامپ ممکن است با توجه به رد شدید جمهوری خواهان جورجیا در انتخابات مقدماتی ماه گذشته نامزد مورد تایید رئیس جمهور سابق برای فرمانداری احساس جسارت کنند.

فراتر از اسکات، انتظار می‌رود نیکی هیلی، سفیر سابق سازمان ملل در اواخر این ماه به این کشور سفر کند، و قصد دارد تا کمتر از دو روز دیگر با تعداد زیادی از نامزدهای جمهوری‌خواه کنگره آیووا به رقابت بپردازد.

کافمن گفت که از تیم ترامپ چیزی نشنیده است. عاملان آیووا برای ترامپ پیامی را پس ندادند.

ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، یکی از برجسته‌ترین چهره‌های جمهوری‌خواه ملی در حال رشد در گفتگو با فعالان حزب آیووا در سال جاری، به‌طور قابل‌توجهی از برنامه سفر آیووا غایب است. دستیاران گفتند که اولویت دیسانتیس برای انتخاب مجدد در سال جاری است.

در حالی که نامزدهای بالقوه ریاست جمهوری بیش از یک سال است که در آیووا غوطه ور شده اند، دور بعدی دیدارها مرحله جدیدی از این آیین را نشان می دهد. با دور شدن انتخابات مقدماتی 7 ژوئن آیووا، جمهوری خواهانی که به کاخ سفید چشم دوخته اند می توانند سفر خود را افزایش دهند و نگران ورود به رقابت های درون حزبی این ایالت نباشند.

برنامه‌های سندرز، که شامل توقف در جنوب شرقی ویسکانسین بود، سؤالاتی را در مورد اینکه آیا این پیرمرد 80 ساله سومین نامزدی برای کاخ سفید را در ذهن دارد، ایجاد کرد. او گفته است که اگر رئیس جمهور به دنبال انتخاب مجدد بایدن باشد، او را به چالش نمی کشد و مشاوران سندرز گفتند که هیچ تغییری در برنامه های او وجود نداشته است.

جف کافمن، رئیس جمهوری خواهان ایالت، گفت: «اکنون که این کار تمام شد، کاملاً خسته شده است.

این طرح ها همچنین با توجه به تصمیم متفق القول کمیته ملی جمهوری خواه در ماه آوریل مبنی بر بازکردن مرحله انتخاب ریاست جمهوری 2024 در آیووا صورت می گیرد، سوالی که هنوز بر سر دموکرات های آیووا وجود دارد.

اما آکوینو-نمچک، یکی از اعضای کمیته مرکزی جمهوری خواهان شهرستان لین که در رویداد تیم اسکات شرکت کرد، گفت: “من عاشق دسانتیس هستم.” “می توانید تصور کنید اگر او بیاید؟ او مکان را جمع می کرد.»

در سال 2020، یک برنامه تلفن هوشمند که برای محاسبه و گزارش نتایج انتخابات حزب دموکرات طراحی شده بود، شکست خورد و باعث شد که این حزب تقریباً یک هفته پس از مسابقه 3 فوریه، نتایج نهایی را گزارش نکند. آسوشیتدپرس گفت که پس از بی نظمی ها و ناهماهنگی ها که نتایج را مخدوش کرده است، نمی تواند برنده ای را اعلام کند.

حداقل نیم دوجین از اعضای جمهوریخواه ریاست جمهوری در حال برنامه ریزی برای بازدید از آیووا در تابستان امسال هستند، حملاتی که به عنوان تبلیغ نامزدها و سازمان جمهوری خواه ایالتی قبل از انتخابات میان دوره ای تبلیغ می شود. اما در واقع، این سفرها برای ایجاد روابط و یادگیری جغرافیای سیاسی در ایالتی است که قرار است کمپین نامزدی حزب در سال 2024 راه اندازی شود.

یک دستیار ارشد گفت که پنس در حال برنامه ریزی برای سفر تابستانی به آیووا بود، اگرچه تاریخ آن هنوز تایید نشده است.

در طرف جمهوری خواه، بازگشت اسکات نه تنها به موقع بود. این منعکس کننده اهداف دوگانه این ظهورهای اولیه بود، بخشی از معرفی و بخشی نشان دادن حمایت از حزب محلی.

اسکات که با تضادهای بی‌نظیر خانه‌اش در جنوب و میزبان‌های غرب میانه‌اش پر شده بود، وقت خود را تلف نکرد و به این نکته اشاره کرد که از حساب جمع‌آوری کمک‌های مالی خود به نامزدهای جمهوری‌خواه آیووا، از جمله میلر میکس و اشلی هینسون، اعضای تازه‌کار مجلس حزب جمهوری‌خواه در شرق آیووا، کمک مالی کرده است.

اسکات، یکی از جمهوری‌خواهانی که جاه‌طلبی‌های خود را برای ریاست‌جمهوری آزمایش می‌کنند، به سختی می‌تواند برای خودش این وضعیت را داشته باشد.

شفلر گفت: “اگر ترامپ به این حمایت ها ادامه دهد و آنها به جنوب بروند، مانند او در جورجیا، چه کسی می داند؟”

او که از دره می سی سی پی به سمت غرب کار می کند، قصد دارد یک جمع آوری کمک مالی برای فرماندار کیم رینولدز برگزار کند. هیلی همچنین به همراه زک نون، که برای رویارویی با سینتیا آکسن، نماینده دو دوره دموکرات، که یکی از آسیب پذیرترین اعضای مجلس نمایندگان در سال جاری است، انتخاب شده، کمپین انتخاباتی خواهد کرد. برنامه هیلی همچنین شامل شرکت در گردهمایی سالانه نماینده رندی فینسترا در ایالت غربی آیووا است.

ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا که سال گذشته در نمایشگاه ایالت آیووا تظاهرات گسترده ای را در دموین برگزار کرد و از چندین جمهوری خواه آیووا حمایت کرد، حتی از برنامه تابستانی تا کنون غایب تر است.

سناتور آرکانزاس تام کاتن، که چندین بار در سال 2021 به این کشور سفر کرده بود، انتظار می‌رود که در هفته اول ژوئیه در ضیافت شام حزب جمهوری‌خواه در شهرستان استوری در مرکز آیووا سخنرانی کند.

این مرد 56 ساله دوران کودکی خود را تحت تأثیر پدربزرگ ها و مادربزرگ ها ترسیم کرد که به تربیت او کمک کردند. اسکات در مورد پدربزرگش گفت: «برای مردی که در دهه 1920 پنبه می چید، آنقدر عمر کرد که ببیند من برای یک صندلی در کنگره ایالات متحده انتخاب می کنم.»

این داستان در ابتدا در لس آنجلس تایمز ظاهر شد.



Source link