آری ملبر از MSNBC 2 کلمه دارد که می تواند ترامپ و دیگر راست گرایان را تحت فشار قرار دهد.

به طور مشابه، پیتر ناوارو، مشاور سابق ترامپ، از بازداشت خود در ماه ژوئن در شبکه فاکس نیوز شکایت کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و اطرافیانش که در مشکلات حقوقی غرق شده اند، بی وقفه از نحوه برخورد مجریان قانون با آنها شکایت کرده اند. اما آری ملبر، مجری MSNBC می‌گوید که آن‌ها این دو کلمه را فراموش کرده‌اند که راست‌گرایان تا این اواخر دوست داشتند از آن استفاده کنند: «فقط رعایت کن».

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.



منبع

ملبر گفت: «ما می دانیم که دادستان کل گفت که آنها قبلاً ابزارهای کمتر مداخله جویانه ای را امتحان کرده بودند و سپس فقط به این دلیل وارد عمل شدند که ترامپ رعایت نکرد.

تفاوت؟ این توصیه “فقط رعایت کنید” در پاسخ به تیراندازی پلیس به سیاهپوستان آمریکایی بود.

ملبر خاطرنشان کرد که به ترامپ فرصت‌های متعددی داده شد تا اسنادی را که فدرال‌رزروها به دنبال آن هستند، رعایت کند و آنها را تحویل دهد.

همانطور که ملبر در زیر توضیح می دهد، اگر مجری قانون با سیاهپوستان آمریکایی رفتاری مشابه با ترامپ و متحدانش داشته باشد، بسیاری از کسانی که در تیراندازی پلیس کشته شده اند، هنوز زنده بودند:

ملبر خاطرنشان کرد: «کجا همان جایی است که بینندگان بارها در مورد چگونگی جلوگیری از این مشکلات با پلیس سخنرانی کرده بودند: فقط بگویید «بله آقا، بله افسر» و رعایت کنید، سپس یک ویدیوی سوپرکات از صداهای فاکس نیوز به اشتراک گذاشت. دقیقا همون.

ملبر گفت: «نفاق و استانداردهای دوگانه در اینجا مهم است. این سیاسی و نژادی است.»