کشیش میسوری کسانی را که به کلیسا می‌روند «نفرت‌انگیز» که برای او یک ساعت فانتزی نخریده‌اند بریده است.

فاندربرک روز سه‌شنبه ویدئویی منتشر کرد و از اظهارنظر خود عذرخواهی کرد.

این مقاله در ابتدا در HuffPost ظاهر شد و به روز شده است.

مربوط…



منبع

شنیده می‌شد که برخی از افراد کلیسا در حین فحاشی برای فاندربرک تشویق می‌کردند.

یک کشیش KC در “کلیسای چاه” به دلیل اینکه اعضای خود را “شکسته، شکسته و منزجر کننده به دلیل برآورده نکردن نیازهایش” خوانده، مورد انتقاد قرار گرفته است. بسیاری در فیس بوک او را صدا زدند: «من معمولاً این کار را نمی‌کنم، اما احساس می‌کنم بسیار مجبور به انجام این کار هستم. یک کشیش از کانزاس سیتی، MO به معنای واقعی کلمه فکر می کرد که اشکالی ندارد که در مقابل جماعت خود بایستد، و این را در یک “خطبه” برای اعضای خود یکشنبه گذشته موعظه کند! و از آنچه من می دانم، او به طور مرتب با آنها موعظه و صحبت می کند! پرتاب کج خلقی و همه چیز! بنابراین آنها “شکسته، شکسته و منزجر شده اند” زیرا آنها یک ساعت مووادو برای شما نگرفته اند؟! Smh. این اشکالی ندارد و یکی از دلایل اصلی دور شدن نسل من از کلیسا است! با خیال راحت به اشتراک بگذارید! این باید ویروسی شود! خدا این را نگفته است!»#کشیش#ساد#امگ

♬ صدای اصلی – KC Discover

کلیپ TikTok را که در فضای مجازی منتشر شد را در زیر تماشا کنید:

@kansascitydiscover

یک کشیش میسوری پس از پخش ویدیویی که در تیک تاک پخش شد، در مورد ناسزاگویی او در مورد جماعت “تخریب شده و منزجر” خود عذرخواهی می کند.

من نمی‌خواهم دیگر هیچ بهانه‌ای در مورد چیزی که نمی‌توانید بپردازید بشنوم. فاندربرک در حالی که به سمت جلوی کلیسای خود اشاره می کرد، گفت: شما نمی توانید آن را بپردازید زیرا ارزش آن را اینجا نمی بینید. “از همه شما کشیش و پدر می شنوید، من از همه شما گذشته ام. من از عبارات بی ارزش شما گذشتم ببین این‌طوری می‌دانم که تو هنوز فقیر، شکسته، شکسته و منزجر شده‌ای، به خاطر اینکه چگونه مرا به من احترام می‌کنی.»

کاربران TikTok از سخنان کشیش و تشویق کلیساها ناراحت شدند، از جمله کاربری که گفت کشیشانی مانند فاندربرک باعث شده او «دیگر نمی‌خواهد به کلیسا برود».

«من می‌گفتم، نه کشیش! من آن را نمی فهمم! در حالی که کیف مربی ام را گرفته بودم و می رفتم!! یک کاربر نوشت

در این کلیپ کارلتون فاندربرک، کشیش ارشد کلیسای کانزاس سیتی در The Well، به بازدیدکنندگان کلیسا می‌گفت که آنها «پسر و دختر ارزان قیمتی» هستند زیرا با خریدن ساعت مووادو به کشیش خود احترام نمی‌گذارند.

فاندربرک گفت: «اگرچه زمینه‌ای در پس محتوای کلیپ وجود دارد، اما هیچ زمینه‌ای برای توضیح درد و رنج ناشی از سخنان من کافی نیست. “من با کسانی که در برابر آنها پاسخگو هستم صحبت کرده ام و تصحیح و دستورالعمل آنها را دریافت کرده ام. من همچنین به طور خصوصی از کلیسای خود عذرخواهی کرده‌ام که محبت و حمایت خود را از من ابراز کرده است.»

“به جای تشویق، آنها باید بروند!!!” کاربر دیگری گفت