ترامپ از زمانی که کسی غیر از او نام ترامپ را نادیده می گیرد متنفر است

اندرو کولوت، سخنگوی TPUSA، در پاسخ به سوالی درباره این انتقاد، به اعتبار The Daily Beast حمله کرد.

این مشاور ادامه داد: به نظر می‌رسد که «دنده‌کنندگان» افرادی هستند که «در دوران ریاست‌جمهوری ترامپ به‌طور نامتناسبی خود را ثروتمند کردند».

یکی از منابع نزدیک به ترامپ درباره گیلفویل گفت: «رئیس‌جمهور او را بسیار دوست دارد. اما منابع Trumpworld همچنین گیلفویل را متهم کردند که از طریق “دسترسی و نزدیکی” به رئیس جمهور سابق، با داستان هایی از لباس های لوکس گرفته تا پرداخت های تکان دهنده تر، خود را غنی کرده است.

یکی از مشاوران ارشد ترامپ درباره افرادی که در مدار رئیس جمهور سابق هستند و از برند ترامپ درآمد کسب می کنند، گفت: «او متوجه می شود. او همچنین متوجه می شود که چه کسی آنجا بود، چه کسی آنجا خواهد بود و چرا آنها آنجا هستند.

در حالی که ترامپ مشهور است که دوست دارد از نام خود پول دربیاورد، اما چندان مشتاق این نیست که کسانی که در مدار او هستند همین کار را انجام دهند. در واقع، تیم سیاسی ترامپ یک شرکت داخلی کامل را برای مدیریت کمپین 2020 ایجاد کرد، پس از آن که مناقصه سال 2016 برای کاخ سفید با اتهامات سختگیری مواجه شد.

کوشنر و بنن تگ همکاری کردند تا کریس کریستی “رادیواکتیو” را زانو بزنند

آلن وایسلبرگ با شهادت علیه شرکت های ترامپ در صورت تماس موافقت می کند: گزارش

سخنگوی ترامپ به درخواست دیلی بیست برای توضیح درباره این ماجرا پاسخ نداد.

یکی از مشاوران ترامپ کوشنر را متهم کرد که از طریق شرکت سهام خصوصی جدیدش، Affinity Partners، که از حمایت مالی زیادی از سوی سرمایه‌داران سعودی برخوردار شده است، از نام ترامپ و دوران حضورش در کاخ سفید «میلیاردها» درآمد کسب کرده است.

یک منبع نزدیک به گیلفویل – که خودش به عنوان یک باندلر جمع آوری کمک های مالی با دلار برای کمپین ترامپ کار می کرد – گفت که پرداخت 60000 دلار برای چندین رویداد مرتبط با کمپین انتخاباتی بوده است و از توضیح بیشتر خودداری کرد.

اما به نظر می رسد هر گونه افزایش شک و تردید ترامپ در مورد پاکی قلب اطرافیانش در زمان حساسی اتفاق بیفتد – همانطور که رئیس جمهور سابق، تحت تأثیر تعدادی از تحقیقات که شروع به خزیدن در حلقه داخلی او کرده است، سعی می کند دود کند. یک خبرچین احتمالی FBI در دیوارهای مار-آ-لاگو و میلیون‌ها دلار پول نقد از طریق اهداکنندگان برای پوشش هزینه‌های قانونی برای همکارانی که می‌توانند هر لحظه به او حمله کنند، خرج می‌کند.

ترامپ این اخلاق را با خود به ریاست جمهوری و فراتر از آن برد، زیرا دستگاه سیاسی او بیش از 12 میلیون دلار برای املاک و محصولات ترامپ خرج کرد – از جمله 5000 دلار برای آب “Trump Ice” شش سال پس از توقف تولید. حتی باورنکردنی تر اینکه دختر و داماد او در زمان خدمت در کاخ سفید 640 میلیون دلار به دست آوردند.

به گفته یک منبع نزدیک به ترامپ، بنن و ترامپ سه سال پس از برکناری وی صحبتی نکردند. به گفته این منبع، رئیس‌جمهور سابق درباره نقش بنن در کلاهبرداری «ما دیوار را می‌سازیم» «تعصب‌آمیز» بود – لعنتی که در پس وعده‌های انتخاباتی ترامپ محقق نشده بود و در نهایت اتهامات توطئه فدرال را برای پولشویی و کلاهبرداری مطرح کرد.

در عوض، بنن و رئیس سابقش مطالب یکدیگر را از طریق “اسموز”، به گفته یک منبع Trumpworld، و منبعی از عناوین مطلوب ترامپ که از اظهارات بنن (یا روندهای قانونی در حال انجام) ایجاد می شود، دریافت می کنند.

و سپس Bannon وجود دارد. در حالی که عامل دست راستی رسانه ای به اندازه استون پر زرق و برق نیست، مانورهای او از راه دور – به ویژه پس از برکناری اش در کاخ سفید در سال 2017 – از چشم ترامپ دور نمانده است.

با این حال، یک منبع نزدیک به کوشنر ادعای «واقعاً نادرست» را که در میان افراد مورد اعتماد ترامپ رایج است، عقب نشینی کرد و به Daily Beast گفت که Affinity Partners فقط یک «تعهد» دریافت کرده است، یعنی پولی که نمی‌توان خرج کرد.

سخنگوی بنن به دیلی بیست گفت: «این اظهارات جعلی مضحک است و کسانی که این دروغ‌ها را می‌فروشند نه با رئیس جمهور ترامپ هستند و نه برای رئیس جمهور ترامپ». او گفت: «آنها شکارچیانی هستند که سعی در ایجاد اختلاف دارند تا بتوانند جیب خود را ببندند. آنها در حال بیرون ریختن هستند.»

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

کرک پس از ساختن سازمان دانشجویی محافظه کار Turning Point USA به شهرت MAGA رسید. اکنون، در سن 28 سالگی، برخی از اطرافیان ترامپ احساس می‌کنند که کرک و TPUSA خود را با رئیس‌جمهور سابق مرتبط می‌کنند تا «درآمد نقدی» داشته باشند.

کرک رابطه نزدیک خود با ترامپ را تا حدی مدیون یک سخنران قدیمی نقطه عطف، کیمبرلی گیلفویل – نامزد دونالد ترامپ جونیور – است که به ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین این دو مرد کمک کرد.

دهان بزرگ ترامپ پرونده فوق محرمانه ای را علیه او تشکیل می دهد

بنابراین، جسارت برخی از نزدیک‌ترین چوب لباسی‌های او که به سمت یکدیگر سنگ پرتاب می‌کنند در مورد رد کردن نام ترامپ، کمی ثروتمند است. اما کسانی که به دنبال موقعیت در حلقه داخلی ترامپ هستند متوجه شده اند که خط حمله با رئیس جمهور سابق کار می کند.

یکی از مشاوران گفت: «داستانی وجود دارد که یک اهداکننده چکمه‌های او را می‌خرد که بسیار گران بودند. منابع دیگر به پرداخت های ماهیانه 15000 دلاری سابق گیلفویل از طریق Parscale و همچنین سخنرانی او در 6 ژانویه اشاره کردند که دو دقیقه طول کشید اما 60000 دلار برای او به ارمغان آورد.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

آن شرکت پوسته، مشاوران رسانه ای ساخت آمریکا، در نهایت بیش از 770 میلیون دلار هزینه را پردازش کرد و آن را پوشش داد. اما در حالی که AMMC به تضمین شفافیت در کمپین کمک کرد – پس از مبلغ 100 میلیون دلاری براد پارسکیل، مدیر سابق کمپین در سال 2016، این راه اندازی تنها اتهامات بیشتر در مورد ظلم از بیرون را به همراه داشت، زیرا دریافت کنندگان واقعی پرداخت های کمپین را از دید عموم پنهان می کرد.

این نام‌ها شامل برخی از آشناترین بزرگان، سودجویان و پارسه‌های کارناوال در سرزمین ماگا می‌شود – از چارلی کرک، فعال ضد کالج گرفته تا راجر استون، پاپنجای پالم‌بیچ تا استیو بنن، پادکستر عروسک خیمه شب بازی، که به سمت راست تبدیل شده است.

یکی از مشاوران ارشد ترامپ گفت: «آنها واقعاً صحبت نمی‌کنند» و یکی دیگر از کارکنان فعلی ترامپ نیز از آن حمایت می‌کند.

با این حال، بنن واقعاً به لطف ترامپ بازنگشته است.

دو مشاور ترامپ، استون را «انتقام‌جو» و غیرقابل اعتماد معرفی کردند. یکی از آنها اضافه کرد که استون یکی از بسیاری از “دوستداران” است که از رئیس جمهور سابق “التماس” می کند.

براندون بل/گتی

یکی از منابع از «سود محض» که گروه محافظه‌کار تنها با استفاده از خط جمع‌آوری کمک‌های مالی به دنیای ترامپ دست یافته است، ابراز شگفتی و ناراحتی کرد: «ما همین الان با رئیس‌جمهور صحبت کردیم».

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

با این حال، از آنجایی که ترامپ بیش از هر زمان دیگری شیفته وفاداری می‌شود، اتهامات ظلم‌گرایی با وزن جدیدی مواجه می‌شوند. و این مشاوران که به دنبال رضایت بیشتر خود با ترامپ هستند، در میان هرج و مرج، فرصت جدیدی را می بینند.

«بعد از سال 2016، وکلای کمپین وارد شدند و اساساً گفتند که در مورد نقش دوگانه براد به عنوان مدیر کمپین و یک اتاق تسویه حساب پارانویا هستند. [campaign] دستیار گفت. «آنها پیشنهاد ایجاد یک شرکت جدید برای مدیریت پول و برد و جرد را دادند [Kushner] گفت این ایده خوبی بود… برای شفافیت و همچنین به این دلیل که براد در آن مرحله از این موضوع خسته شده بود.

از نظر کمی، بزرگترین ذینفع برند ترامپ، به غیر از شخص ترامپ، تقریباً مطمئنا جرد کوشنر است.

اما با طولانی شدن سریال MAGA، ترامپ خود را درگیر تهدیدهای وجودی بیشتری می‌بیند – رقبای احتمالی جمهوری‌خواه در سال 2024 دور او هستند و تحقیقات شوم فزاینده‌ای در حال نزدیک شدن به او هستند.

یکی از مشاوران ارشد ترامپ گفت: «شما نمی توانید چارلی کرک را فراموش کنید.

از جمله افرادی که نام ترامپ را به زبان می آورند، می توان به خود ترامپ نیز اشاره کرد که متهم به عدم پرداخت حقوق به کارگرانش، سخت گیری وکلای خود، پرداخت 25 میلیون دلار برای حل و فصل دعوای کلاهبرداری علیه دانشگاه ساختگی خود، و رها کردن سرمایه گذاران املاک و مستغلات در این زمینه است. پروژه‌های شکست‌خورده، ارائه انبوهی از حقه‌ها و محصولات ناموفق، و هدایت پول از بنیاد خیریه سرطان کودکانش به شرکت خودش – شرکتی که آنقدر غرق در دردسر است که یک صفحه گسترده را برای پیگیری همه آن‌ها اختصاص داده است.

یکی از دستیاران ارشد ترامپ به دیلی بیست گفت که AMMC برای رفع نگرانی ها در مورد نقش دوگانه Parscale به عنوان مدیر کمپین و واسطه رسانه ایجاد شده است.

بر اساس تحقیقات CREW، کوشنر و همسرش ایوانکا ترامپ با افزایش 640 میلیون دلاری دارایی شخصی خود، چهار سال حضور در کاخ سفید را ترک کردند. اما این در مقایسه با معاملاتی که کوشنر از زمانی که دی سی را ترک کرد دنبال کرده، بسیار کوچک است

با این وجود، ترامپ در آخرین هفته‌های ریاست‌جمهوری بنن را به‌خاطر آن اتهامات خاص مورد عفو قرار داد، در حالی که مجری پادکست WarRoom که وفادار به MAGA بود، ثابت کرد که انتخابات 2020 باید تایید نشود. (بر اساس گزارش ها، بنن اکنون مرکز تحقیقات ایالت نیویورک در مورد این طرح است.)

یکی از مشاوران ترامپ گفت: «در حال حاضر، من فکر می کنم که او بیشتر نگران توصیه های بد است. “به همین دلیل است که او تیم حقوقی خود را تقویت می کند.”

کتاب‌های Tell-All ترامپلند با خوانندگان با شکست مواجه شده است

استیو بنن اکنون متهم به سرپیچی از احضاریه کارمند سابق ستاد انتخاباتی ترامپ است

نکته ای دارید؟ از اینجا برای The Daily Beast ارسال کنید

براندون بل/گتی

از دیگر کیسه‌های مشت می‌توان به زمزمه‌کنندگان سابق ترامپ مانند راجر استون و استیو بنن اشاره کرد که روابط آنها با رئیس‌جمهور سابق رو به افول است. هر دوی آنها وزن کافی برای عفو ریاست جمهوری داشتند، اما هیچ یک در حال حاضر بخشی از حلقه درونی ترامپ به حساب نمی آیند – واقعیتی که آنها را از لاف زدن در غیر این صورت باز نمی دارد.

کولوت گفت: «با احترام، اگر من به هر تحقیقی مشکوک هستم که با «دو مشاور فعلی ترامپ به شرط ناشناس ماندن با روزنامه دیلی بیست صحبت کردند» مشکوک هستم، ببخشید.

(وقتی به دیلی بیست رسید، نظر استون فقط یک حدس بود که منابع این داستان چه کسانی بودند.)

اما این سال 2020 بود. و حتی اگر ترامپ شکست خورد، دوران پس از ریاست‌جمهوری مانند گذشته پر از غم و اندوه بوده است – حداقل به گفته دستیاران خود ترامپ.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، وقتی یک مرد را می‌بیند، می‌شناسد. و ظاهراً نزدیکترین افراد به او نیز چنین می کنند.