آریزونا AG می گوید اکثر رای دهندگان مرده سال 2020 زنده بودند

مقامات انتخاباتی فدرال و ایالتی و دادستان کل خود ترامپ گفته اند که هیچ مدرک معتبری مبنی بر آلوده بودن انتخابات وجود ندارد. اتهامات رئیس جمهور سابق مبنی بر کلاهبرداری نیز به طور کامل توسط دادگاه ها، از جمله توسط قضات منصوب ترامپ، رد شد.

همراه با دیگر گزارش‌های مربوط به رای‌دهندگان مرده، واحد صداقت انتخاباتی برنوویچ مجموعاً 409 نام را بررسی کرد و «تنها تعداد انگشت شماری از موارد بالقوه» را تهیه کرد.

برنوویچ مشروعیت انتخابات را بلافاصله پس از پیروزی جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا تضمین کرد، اما بعداً تحقیقات خود را در مورد اتهامات نینجاهای سایبری در حالی که به دنبال تأیید ترامپ برای کارزار انتخاباتی سنا بود، منتشر کرد. ترامپ در نهایت بیانیه ای تند منتشر کرد و گفت که برنوویچ به اندازه کافی برای پیشبرد ادعاهای خود مبنی بر کلاهبرداری انجام نداده و از تاجر بلیک مسترز حمایت کرده است.

برنوویچ نگفت که آیا اتهامی در رابطه با یک حادثه ثابت شده یا نه، و سخنگوی او، رایان اندرسون، به تماس تلفنی و پیامک پاسخ نداد. برنوویچ نوشت، همه افراد دیگری که توسط نینجاهای سایبری به عنوان متوفی فهرست شده اند، «مطمئن شد که رای دهندگان فعلی هستند.

یافته‌های دادستان کل جمهوری‌خواه، که در انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه در سنای آمریکا نامزد می‌شود، بازبینی انجام‌شده در سال گذشته را بی‌اعتبارتر می‌کند. این بررسی توسط یک شرکت بی‌تجربه، سایبر نینجاها، رهبری شد و عمدتاً توسط حامیان دونالد ترامپ انجام شد که به دروغ معتقدند انتخابات از او دزدیده شده است.

بررسی Cyber ​​Ninjas داده‌ها، ماشین‌ها و برگه‌های رای‌گیری از شهرستان Maricopa، بزرگترین استان ایالت را بررسی کرد. گزارشی تهیه کرد که کارشناسان آن را مملو از اشتباهات، سوگیری و روش‌شناسی ناقص توصیف کردند. با این حال، حتی آن بررسی حزبی نیز به آمار آرایی رسید که نتیجه را تغییر نمی داد و نشان داد که بایدن با 360 رای بیشتر از نتایج رسمی برنده شد.



منبع

برنوویچ در نامه ای خطاب به رئیس سنا، کارن فان، که از قدرت احضاریه خود برای به دست آوردن برگه های رای، جدول نویسی و به دست آوردن برگه های رای گیری، جدول نویسی و به دست آوردن برگه های رای گیری استفاده کرد، ماموران ما از تمام افرادی که نینجاهای سایبری گزارش داده بودند تحقیق کردند و بسیاری از اینکه آنها ظاهراً مرده بودند، بسیار شگفت زده شدند. داده های انتخاباتی و نینجاهای سایبری را برای آنچه که او «ممیزی پزشکی قانونی» نامید استخدام کرد.

فینیکس (AP) – مارک برنوویچ، دادستان کل آریزونا، روز دوشنبه گفت که بازرسان او پس از بررسی کامل یافته‌های یک بررسی حزبی از انتخابات 2020 که ادعا می‌کرد 282 رای به نام فردی که فوت کرده بود، تنها یک رای‌دهنده مرده را پیدا کردند.