مردی که متهم به شلاق تپانچه به بزرگسالان آسیایی شده بود توسط “مرد بسیار کوچکتر” در ویدئوی مبارزه ویروسی تحقیر شد.

مرکز زندگی Train 4 در شهر Suisun توضیح داد که گارلند ظاهراً به ورزشگاه هنرهای رزمی رفته، برای تمرین معافیت امضا کرده و بر اساس پستی در حساب اینستاگرام خود تصمیم گرفته است حریفی را انتخاب کند که اندازه خودش نیست.

“مرد کوچکتر” که گارلند به چالش کشیده ترنس “چرخش اشتباه” سائترن بود. جنگنده حرفه ای MMA رتبه 132 در بخش Flyweight مردان حرفه ای در ایالات متحده

اطلاعات بیشتر از NextShark: دانشجو به دانشگاه یوتا هشدار داد که هفته‌ها قبل از قتلش از دست دوست پسر سابقش در خطر است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مظنون پس از مرگ یائو پان ما ماه‌ها بعد به قتل به عنوان جنایت نفرت متهم می‌شود

تصویر ویژه از طریق ABC10 / @train4lifecenter





منبع

عمری گارلند، مردی که ماه گذشته به شلاق تپانچه و سرقت از یک مرد آسیایی 70 ساله در فیرفیلد متهم شد، ظاهراً با یک مرد آسیایی دیگر در یک باشگاه ورزشی در کالیفرنیا دعوا کرد.

طبق سوابق دادگاه، متهم وثیقه 45000 دلاری خود را در 8 ژوئیه واریز کرد. گارلند قرار است در 5 آگوست در دادگاه حاضر شود محاکمه اولیه. گزارش شده است که او پرونده های معلق دیگری دارد که خود را بی گناه دانسته است.

در ویدئویی از این مسابقه، گارلند در حال فراخواندن تایم اوت اندکی پس از شروع مبارزه با سائترن دیده می شود. سپس صدای ضبط شده شنیده می‌شود که می‌گوید: «شما وارد ورزشگاه من می‌شوید، کوچک‌ترین مرد باشگاه من را صدا می‌زنید، و حالا می‌خواهید تایم اوت کنید؟» قبل از اینکه از گارلند بخواهید ورزشگاه را ترک کند.

در توضیح این پست آمده بود: «بعد تصمیم گرفت مرد بسیار کوچک‌تری را تهدید کند، یکی از مربیان ما می‌گفت: «تو را شکست خواهم داد». «اکنون، هر هفته آخر ماه اینجا در هفته اسپار است [Train 4 Life]. بنابراین، ما به آنها اجازه دادیم که با هم مخالفت کنند و او به سرعت متوجه شد که با یک اشتباه اشتباه کرده است، به نام تایم اوت در راند اول در حالی که ساعت 1:30 باقی مانده بود.

بیشتر از NextShark: “نام سورج به معنای طلوع خورشید است”: به دنبال عدالت برای مرد عجیب و غریبی که در حالی که در ایوان شیکاگو ایستاده بود به ضرب گلوله کشته شد

باشگاه ورزشی ادعا کرد که گارلند همان مردی است که قبلا دستگیر و متهم شده بود سرقت جنایی برای تعرض به یک مرد ۷۰ ساله فیلیپینی و دزدی از تلفن همراه او با اسلحه در فیرفیلد در ۷ جولای.

چگونه عمری گارلند یک ماه پس از حمله به یک مرد مسن آسیایی با اسلحه آزادانه وارد مرکز آموزشی ما می شود؟! سپس یک مرد آسیایی کوچکتر را در مرکز ما تهدید کنیم؟ غیرقابل قبول است،” مرکز زندگی قطار 4 نوشت.