آرکانزاس قانونی را تصویب کرد که استفاده از دستشویی مدارس را برای افراد ترنسجندر محدود می کند

در آلاباما و اوکلاهما نیز قوانین مشابهی برای جوانان تراجنسیتی وضع شده است.

الکسا هنینگ، سخنگوی سندرز در بیانیه‌ای به رویترز گفت: «فرماندار گفته است که قوانینی را امضا خواهد کرد که بر حفاظت و آموزش کودکان ما تمرکز دارد، نه تلقین به آنها و معتقد است مدارس ما جایی برای برنامه‌های بیدار چپ رادیکال نیست.»

این لایحه به امضای فرماندار جمهوری خواه، که خود را اصلاح طلبی محافظه کار معرفی می کند، در مورد سرویس های بهداشتی و رختکن چند نفره در مدارس دولتی و مدارس عادی که از مهدکودک تا کلاس 12 خدمت می کنند، اعمال می شود.

قانونگذاران جمهوری خواه در سراسر ایالات متحده کارزاری را برای ممنوعیت برخی مراقبت های بهداشتی برای جوانان تراجنسیتی تشدید کرده اند و در برخی موارد به دنبال متهم کردن والدین و پزشکان به کودک آزاری در صورت ارائه درمان هستند.

(گزارش جوبی بابو در بنگالورو؛ گزارش اضافی توسط کانجییک گوش)



منبع

(رویترز) – سارا هاکبی سندرز، فرماندار آرکانزاس روز سه شنبه قانونی را امضا کرد که جامعه ترنس ها را هدف قرار می دهد و تراجنسیتی ها را از استفاده از سرویس بهداشتی مطابق با هویت جنسی آنها در مدارس دولتی منع می کند.

این قانون مدارس را ملزم می‌کند که امکانات مناسبی را فراهم کنند، که شامل دستشویی‌های تک نفره و قسمت‌های تعویض لباس می‌شود. مقامات مدرسه ای که قانون را نقض کنند ممکن است با جریمه حداقل 1000 دلاری روبرو شوند و والدین نیز می توانند برای اجرای این اقدام شکایت کنند.

“آرکانزاس قرار نیست قوانین زیست شناسی را فقط برای خشنود کردن تعدادی از طرفداران چپ افراطی بازنویسی کند.”