آدام سندلر با دختران نوجوان نادر فرش قرمز ظاهر می شود

سندلر در پایان سخنانش گفت که از همه چیز در زندگی اش قدردانی می کند.

وی در ادامه سخنان صریح آنها را برای حضار خواند.

در نوامبر 2022، سانی و سادی نشان دادند که در کمدی مهارت دارند، زمانی که یک سخنرانی خنده‌دار برای پذیرش پدرشان نوشتند تا وقتی او جایزه ادای احترام از مجری را در جوایز گاتهام دریافت کرد، بخواند.

این مقاله در ابتدا در سایت TODAY.com منتشر شده است



منبع

آدام سندلر، سانی سندلر، سدی مدیسون سندلر، مهمان و جکی سندلر در

روز پنجشنبه، 16 مارس، آدام سندلر به همراه دو دخترش، سادی، 16 ساله، و سانی، 14 ساله، و همسرش جکی، هنگام شرکت در تماس تصویری “Murder Mystery 2” در پاریس روی فرش قرمز رفت.

فرزندان سندلر نیز مانند پدرشان تجربه بازیگری دارند. از زمانی که جوان بودند، در فیلم‌های متعددی که او کار کرده بود ظاهر شدند، از جمله «جک و جیل» در سال 2011 و «پیکسل» در سال 2015.

«من حرفه‌ای عالی داشتم، با ساختن همه این فیلم‌ها خیلی خوش گذشت. از همه کسانی که روی آنها زحمت کشیدند تشکر می کنم.»

«فقط بدانید وقتی بابا امشب با شماست، وقتی در خانه بابا اجازه نداریم هر کاری را انجام می‌دهیم، مثلاً یودل‌هایش را بخوریم یا اسپانکس‌هایش را امتحان کنیم یا به جرأت بگوییم، با صدای بلند به فیلم‌های بن استیلر بخندیم. “”

یادداشت سردبیر: این ویدیو حاوی برخی ناسزاها است.

سندلر گفت: «در ابتدا، مایلیم با عذرخواهی به خاطر ریش های نامرتب پدر شروع کنیم. او در این توهم است که امواج گوشتی رنگی چربی همبرگر چانه سه گانه اش را پنهان می کند، اما برای ما، سرش را شبیه کسی می کند که کورن فلکس سیاه و خاکستری را روی یک کیسه حبوبات اف—— انداخته است. “”

جنیفر آنیستون و آدام سندلر در

سادی برای این سفر یک لباس مشکی به تن کرد که شبیه لباس مجلسی مشکی بدون بند مادرش بود، در حالی که سندلر یک کت و شلوار آبی سرمه ای با کفش های کتانی و سانی یک لباس بدنه نارنجی پوشیده بود.

جنا بوش هاگر در گفتگو با هدی کتب در برنامه «امروز با هدی و جنا» درباره این مراسم گفت: این بزرگترین مهمانی تمام دوران بود و ما از اینکه دعوتنامه دریافت نکردیم ناراحتیم.

سندلر همچنین با همبازی اش جنیفر آنیستون در فیلم “Murder Mystery 2” عکس گرفت که در لباس شامپاینی رنگش تا کف زمین شگفت انگیز به نظر می رسید.

جنیفر آنیستون و آدام سندلر در

سندلر قطعا پدری مغرور برای دخترانش است و این نشان می دهد. در ماه مه 2022، او یک میتزوای خفاش پر ستاره را به سانی پرتاب کرد، جایی که هالسی و چارلی پوث در آن اجرا کردند.

این یک امر خانوادگی است!

در تصویری که در طول شب گرفته شده است، خانواده چهار نفره را می بینید که با یکی از دوستان خود در حالی که مقابل برج ایفل ایستاده اند، عکس گرفته اند.

آدام سندلر، سانی سندلر، سدی مدیسون سندلر، مهمان و جکی سندلر در