ایالت می گوید که خانواده لوئیزیانا باید از نوتریا حیوان خانگی مورد علاقه خود دست بکشند


نیواورلئان (AP) – یک زن و شوهر از لوئیزیانا با نگهداری یک nutria 22 پوندی – یک جونده چشم مهره، دندان نارنجی و دم موش که معمولاً به عنوان یک آفت آسیب رسان به تالاب ها در نظر گرفته می شود – قوانین ایالتی را نقض کردند. با سگ خود شادی می کند، در آغوش خود می آغوش می کند و در استخر خانواده شنا می کند.

دنی و مایرا لاکوست به خبرگزاری های نیواورلئان می گویند که از از دست دادن احتمالی «Neuty»، حیوان خانگی که آنها می گویند از دوران کودکی و زمانی که خواهر و برادرش در ترافیک کشته شدند، بزرگ کرده اند. این اقدام توسط مقامات حیات وحش و ماهیگیری ایالتی، که می گویند غیرقانونی است. نگهداری از یک حیوان وحشی یتیم یا آسیب دیده به عنوان حیوان خانگی، باعث ایجاد یک درخواست از سوی کسانی شده است که می خواهند او در کنار انسان هایی که او را بزرگ کرده اند بماند.

اداره حیات وحش ایالتی می گوید که این طرح قرار است نوتی را در باغ وحش باتون روژ اسکان دهد. اما مشخص نیست چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. در بیانیه‌ای که روز جمعه از سوی این وزارت منتشر شد، آمده است که مقامات روز پنجشنبه برای بیرون آوردن حیوان خانگی از محل سکونت Lacoste’s New Orleans در منطقه نیواورلئان رفته‌اند.

اداره گفت: “وقتی ماموران رسیدند، نوتریا در محل اقامت نبود.” موضوع همچنان ادامه دارد.»

Nutria بیش از یک قرن پیش به آمریکای شمالی وارد شد و در لوئیزیانا یک گونه مهاجم مزاحم محسوب می شود. اشتهای آنها برای پوشش گیاهی تالاب ها و نقب زدن آنها در سیلاب ها مانع از کنترل سیل، آسیب به کشاورزی و از بین رفتن تالاب های ساحلی می شود. در زمان‌های مختلف مقامات دولتی برای آنها انعام گذاشته و شکار آنها را برای پوست و حتی برای غذا تشویق کرده‌اند.

گاهی اوقات آنها را به عنوان “موش های نوتریا” مورد تمسخر قرار می دهند. با این حال، آن‌ها آنقدر به بخش آشنای مناظر و فرهنگ لوئیزیانا تبدیل شده‌اند که یک تیم بیسبال در لیگ کوچک نیواورلئان زمانی بازیگرانی را در لباس به عنوان کاریکاتورهای بزرگ‌تر از زندگی موجوداتی مانند طلسم استخدام می‌کردند – بودرو و کلوتیلد.

زمانی که دنی لاکوست، که یک رستوران خانوادگی غذاهای دریایی را اداره می‌کند، نوتی کوچک بود، بیش از دو سال پیش او را از جاده‌ای نزدیک کانالی نجات داد. لاکوست به خبرگزاری های نیواورلئان گفت که خواهر و برادر این حیوان شیرخوار بر اثر ترافیک کشته شده اند.

اکنون، این حیوان یک ستاره رسانه‌های اجتماعی است که در ویدیوهای TikTok نمایش داده می‌شود و در یک ویدیوی New Orleans Times-Picayune/The New Orleans Advocate دیده می‌شود که با عشق توسط دنی لاکوست نگه داشته می‌شود، با حوله روی یک طبقه می‌چرخد و یک خرچنگ خام را می‌کوبد. . لاکوست به روزنامه گفت که نوتی حتی دوست دارد سوار ماشین شود و سرش از پنجره بیرون باشد.

باغ وحش باتون روژ اعلام کرد که آماده است به نوتی خانه ای در منطقه ای با یک نر دیگر بدهد. در بیشتر موارد، حیوان به طبیعت بازگردانده می‌شد. با این حال، زیست شناسان LDWF و مسئولان باغ وحش گفتند که از آنجایی که این حیوان به انسان عادت کرده است، نمی تواند در طبیعت زنده بماند.



منبع